12. Bölüm "Psikopat"

106 8 0
                                    


Multimedya >>> Ege

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

O kadar eğlendikten ve o güzelim tatilin sonunda okul. Güneşli güne gelen karabulut gibi.

Fatoş teyzenin son ses radyoyu açmasıyla uyanmam gerektiğini anladım. İnleyip yorganı tepikledim ve kendimi yana doğru bırakıp yere düştüm. Bunu genellikle uykumun açılması için yaparım. O kadar garip değil lütfen.

Hemen Mickey Mouse 'lu patiklerimi ayağıma geçirdim. Sabahlığımıda giyip aşağı indim.

"Günaydın Fatoş teyze"

"Günaydın tatlım" mis gibi kahvaltıyı görünce hemen masaya oturdum. Ve ağzıma bir sosis tıktım.

Bizim okulumuz biraz geç başlıyordu. Bu durumda da babam benden önce gitmiş oluyor. Fatoş önüme kahvaltı tabağını koydu. Tabağımı bitirdikten sonra tabağımı tezgaha bıraktım. Fatoş bu davranışıma gülümsedi. Öyle alışmışım napabilirim?

Yukarı çıkıp hazırlanmaya başladım.

Okulum özel kolejdi. Küçüklüğümden beri aynı okula giderim. Ordaki herkeste beni bilir. Okulumuzda forma yok. Zaten bu yüzden okulu seviyorum afshjsj

Her sene aynı şey zaten abartmaya gerek yok diyerekten giysi odama girip etrafa bakmaya başladım.

Siyah dar paça kot ve siyah body üstünede siyah beyaz kolej ceket. Eylül sonuçta mont giyilcek kadar soğuk değildir.

Banyoya geçip rimel ve parlatıcı sürdüm. Saçlarıma maşayla şekil verdikten sonra dişimi fırçaladım.

Yanıma siyah deri sırt çantası alıp içine lazım olan şeyleri tıkıştırdıktan sonra aşağı indim. Muhtemelen geç kaldım sanırım. Ah geç kalmak demişken saatim! Hemen koştura koştura yukarı çıkıp beyaz kol saatimi kaptığım gibi aşağı fırladım. Bir yandan da bağırıyordum.

"FATOŞ BEN ÇIKTIM" O da mutfaktan

"TAMAM KIZIM GÖRÜŞÜRÜZ"

"GÖRÜŞÜRÜZ " kapıyı kapatıp arka tarafa ilerledim.

"Valla babacım hiç kusura bakma kızıyosun ama bu bebek bir günlüğüne benimdir." diye mırıldandım önümdeki siyah Porsche bakıp.

Dudağımı ısırıp yarım ağız gülerek elimdeki anahtara baktım. Hemen arabaya zıplayıp çalıştırdım ve hızlı bir şekilde sürmeye başladım.
Hız düşkünüğümdür. Herkesin bir bağlı olduğu düşkün olduğu bir şey, bir konu vardır. Benimki de hız :))

-----------------

Geldiğimde güvenlikçi teyzeye kafamla selam verdim. Park yerlerinde dolaşırken boş yer bulduğumda park ettim.

Okula hızla girerek asansör düğmesine bastım. Geldiğinde girdim ve 3. Kata bastım.

O sırada aynada üstüme başıma baktım. Durduğunda aceleyle çıktım ve D şubesini aradım. Kapıyı çaldım. İçerden bir kadın sesi "Gir "

Ayh! Didem öğretmen ders İngilizce bu öğretmeni çok severim ve bana daha hiç kızmadı. Çok tatlı bir hoca.

Mutlulukla içeri girip başımla selam verip ellerimi önde birleştirdim.

" Çok özür dilerim hocam " dedim gözlerine odaklanarak.

" Önemli değil Arya ama bir daha olmasın. Hadi şimdi geç bakalım"

Casus #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin