Bardan içeri girdiğimizde ortam harikaydı. Giriş kapısının tam karşısında dj kenarlarda bar köşeleri tam ortalarda masalar. Çok hoş bir havaydı.Ortada herkes dans ederken bizde bir locaya yerleştik. Elimle işaret vermemle garson geldi.
"Bize tekila getir" dedim.
Ceylin hayran gözlerle etrafa bakarken "Ortam harika ya" dedi.
Garson şişe ve bardakları yerleştirirken "Aynen aynen" dedim.
Şişeyi açıp bardaklara kattım. Elime tuz yapıp bardağı diktiğimde Ceylin'de aynısını yapmıştı.
Ceylin limonu ağzından çıkarırken
"Kanka bak fazla kaçırmayalım he " kafamı sallayarak
"Tamam tamam sorun yok" diyip ikincileri doldurdum.
_Göktuğ_
İçimde kötü bir his vardı ve içim hiç rahat değildi.
"Ege bir arasana Ceylin'i" Ege başını sallayıp telefonu cebinden çıkardı.
"Açmıyor" sıkıntıyla başımı kaşıdım.
"Nereye gitmiş olabilirler ki ?" dedi Poyraz.
"Abi biz alışveriş hikayesini nasıl yedik ?!"
"Aslında ben yemedim. Belliydi üstlerinden. Bara gidiyorlardı"
"Geçen gün gittiğimiz bara gitmiş olabilirler mi ?"
"Sanmam aynı yere bir daha neden gitsinler ?"
"Ceylin bana bahsediyordu. En gözde barlardanmış"
"Ha biliyorum onu."
"Bir bakalım bakalım demek gözde bar. Ne Gözdeler vardır orda"
"Poyrazz abicim oraya kızları almaya gidiyoruz."
"Kanka kızları almayız. Orda kızlarla kalırız. Onlar gözümüzün önünde olur. Bizde işte"
Gözlerimi devirdim ve gaza bastım.
--------------------
Valeye anahtarları verip içeri girdik. Karşılaştığım görüntüyle olduğum yerde kaldım. Ben aniden durunca Ege'de sırtıma çarptı.
"Abi niye aniden duruy-" o da olduğu yere kalıp gözlerini büyüttü.
"Neye bakıyorsunuz olum aval aval?" diyip arkadan söylene söylene gelen Poyraz ise ağzı açık bakmaya başladı.
Karşımızda Arya bir masada Ceylin karşı masada çıkmış iç alıcı bir şekilde dans ediyorlardı. Bir yandan da şarkıyı söylüyorlardı.
Etraf karanlık sadece renkli ışıklar dolaşıyordu.
Gözüm Arya'ya takıldı. Sırıtarak dudaklarını yalıyordu ve masanın önündeki çocuğa bildiğin cilve yapıyordu. Sanki ona dans ediyordu. Çocukta halinden memnun sırıtarak izliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Casus #Wattys2016
Ficção AdolescenteBabam derin bi iç çekti ve tekrar konuşmaya başladı. " Senden bi eve girmeni istiyorum" ------------- Bi oğlu olduğunu biliyordum da ben onu 20 li yaşlarda felan hayal etmiştim bunun sesi bildiğin ergen gibi geliyordu.