8. Bölüm "Yavaş!!"

85 13 0
                                    

Görevli bize hangi yollardan gitceğimizi felan anlattı sonra farklı şeylerden de bahsetti ama dinlemedim.

Sol yanımda Göktuğ , sağ yanımda Ceylin, Ceylin'in karşısında Poyraz, Poyraz'ın yanında Ege, Ege'nin yanında da.

Aa o dün tartıştıkları hatta üstüne düşen kız değil mi?

Benim bu kızla tanışmam gerekiyor.

Kıza bakarak " Selam " dedim.

Kız da bi an şaşırdı ama sonra gülümseyip "Selam" dedi.

Bütün bakışlar kıza döndü. Ege'nin de suratına çarpık bir sırıtış yerleştirdi.

Bu çocuğu döverim lan ben kızı utandırıyor. Gözlerimi kıza çevirdim.

Kız demek te olmuyor. Adı ne acaba ?"Adın ne?" Tamam iğrenç bi soru şekli ama ismini başka nasıl öğrenebilirim ki?

"Defne" Kafamı salladım. Sonra ben bi sürü bi sürü soru sordum. Kız da garibim bütün sorularıma cevap verdi. Konuşmayı baya ilerlettik.

Kız aslında İzmirliymiş. Herkes gibi tatile gelmiş acaip komik ve tatlı ve güzel ve fiziği süper. Felan felan Ceylin de sevdi kızı. Sanırım tatilde ki planlarımıza onu da dahil edebiliriz. İyi kıza benziyor.

Araba durunca etrafa bakındık.Ormanlık ve şelale olan bi yere gelmiştik aşırı güzeldi.

Hemen üç kızı da toplayıp selfie çekildik , selfiesiz olur mu canım olmaz bence.

Suları doldurup aslında ben doldurmadım ben taş cocukları kestim onlar doldurdular.

Her neyse.

Şimdi sıra işin en eğlenceli kısmındaydı sıraa su savaşındaydı.Hepimiz ayaklandık.

Derin bir nefes aldım.

Hadi bakalım kızım karşıdaki piiiissss yellozlara gününü göster. Gözlerimi kıstım. Kaltaklar.

Tamam onları vurursunda daşlar nolcak daşlar?!

Yaa ama onların suçu bu kadar taş olmasalarmış hıh nasılsa biri bana düşmiycek o yüzden vur gitsin be. Bende sıkmaya başladım. Bir esmeri vurdum.

Sonra orda kaşarın biri gözüme takıldı onu da vurdum

"Hadi güzelim yandan yandan biz korkmayız ondan bundan"

Ay göbek atasım geldi de içimde avutuyorum.

O sırada yandan bi gülme sesi geldi. Başımı oraya çevirdiğimde karşımda 1 adet gülen Göktuğ. Ya ama nasılda tatlı.

Ya valla yeter artık! Bıktım ben ya! Her önüne gelene aşık ol her önüne gelene aşık ol! Kızım kalp bu kalp öyle her önüne gelene satılmaz. Al bu tatlı dediğin şey de her erkek gibi bırakıp gitcek. Sende gel o güzel sevgini bu hödükle paylaş. Paylaşmıycaksın. Hak etmiyor bile.

Gözlerimi kırpıştırdım. Mantığım ağır konuşmuştu. Bana da e haliyle ağır gelmişti. Biraz toparlanmaya ihtiyacım var.

" Arya ?" Ona baktım.

Kaşlarını kaldırmış düz bir şekilde bana bakıyordu. Elimi bi şey yok dercesine salladım.
O da kaşları çatık bir şekilde gitti.

Mantığım haklı mı? Bi kere hata var hata , aşık değilim ki ben ona.

Bence haklı. Sonuçta erkektir. Her şey beklenir.

Doğru.

Bence haklı değil. Ya aşk buysa ya,onda saklıysa.

Casus #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin