5. Bölüm "Tombullar ?"

92 14 3
                                    


_Göktuğ_

"Ege yavaş!" diye sessizce fısıldadım. Çünkü kızı sallaya sallaya kapıdan giriyordu. Az kalsın kafasını da çarpıyordu.

"Of tamam tamam" diyip yavaşça kapıdan geçti. Ve kafasıyla selam verip koridordan devam etti.

Bende kucağımdaki ayıyla kapıdan geçtim ve arkamı dönüp Poyraz'a

"Kanka buraları sen halledersin artık " kafasını salladı ve kapıyı kapatıp kilitledi.

Bende merdivenleri çıktım ve Arya'nın odasına yöneldim.

Bu nasıl dağınık bir odadır ? Hiç girmeyip çıkmak istedim. Ama ilk önce şunu bırakayım.

Yatağını açıp içine yavaşça yatırdım. Hemen yastığını kavradı. Gülümsedim ve üstünü örttüm.

Arkamı dönüp kapıya yönelmiştim ki Arya'nın mırıldanmalarını duydum.

"Göktuğ.." arkamı döndüğümde uyuyordu ve kaşları çatıktı.

"Of Göktuğ al işte" diye sinirleniyordu. Sırıttım. Rüyasında bile onla uğraşıyordum.

Odadan çıktığımda aşağı indim.

Görünürde kimse yoktu. İlerlediğimde bar sandalyelerinde oturan Poyraz'ı buldum. Elinde de viskisi.

"Niye böyle aval aval sırıtıyorsun ?" diyip güldü.

Sırıtıyor muyum ? Hemen yüzümü düzeltip

"Ne sırıtması ya ? Bana da doldursana" yan taraftan bardak çıkarıp önüme koydu. Yanından şişeyi alıp yarısına kadar döktü.

Bende bir yudum alıp mutfağa geçtim. Acıkmıştım.

Buzdolabını açıp içinden bir elma aldım.

İçeri girdiğimde Poyraz televizyonun karşısında nba maçı izliyordu.

Bende yanına kurulup tabaktaki cipsten aldım. Ve izlemeye başladım.

------------------

Gece bilmem kaçta 66-69 maç bitmişti. Son anda üçlükle kazanılmıştı.

"Güzel maçtı he " dedi Poyraz cips kaselerini toplarken

"Aynen heyecanlıydı" dedim bardakları mutfağa götürürken

"Neyse kanka ben yatıyorum" başımla asker selamı verdim ve merdivenleri çıkıp banyoya yöneldim.

Ayna da saçlarımı dağıttım. Dişlerimi fırçalayıp duşa girdim.

----------------

Altıma bir gri kapri geçirip yatağa yattım.

_Arya_

Gözlerimi açmamla başıma ağrı saplanması bir oldu. Yüzümü buruşturup yataktan yavaş adımlarla çıktım.

Hemen banyoya girdim. Aynadaki tipimi görmemle korktum berbat gözüküyordum.

Duşa girdiğimde bir rahatlama geldi. Saçımı şampuanlayıp vücudumu yıkadım. Havluya sarındım ve dişlerimi fırçaladım. Banyoda ki dolaba yerleştirdiğim malzemelerden tarağımı aldım ve saçımı taradım.

Odama geçtiğimde siyah bir şort üzerine cepli beyaz bol tişörtü geçirdim. Makyaj masasına oturduğumda yüzümün rengi solmuştu ve göz altlarım çıkmıştı.

Casus #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin