"Akşama bara gidiyoruz. E o kadar Bodrum'a gelmişiz gitmemek olmaz şimdi. Hadi hazırlan" kafamı salladım. Ne giycem ki?
Öff ya niye kızım ki ben?! Kızların o kadar çok derdi var ki. En başını da 'ne giycem?' çekiyor.
Kalktım ve dolabın başına kuruldum. Hım bakalım bakalım ne giyebilirim?
Elbise mi giyiyim? Yoksa etek mi ? Şort mu?
Elbise ?
Hayır ya canım istemiyor.
Şort ?
Şortta ne bileyim olmaz bence.
O zaman etek olsun.
Eteklerimi yan yana getirdim. Ve mint yeşili olan eteği seçtim, yatağın üstüne attım.
Dolaba yönelip üstüne ne giyebileceğimi düşündüm.
Beyaz yakışır.
İç ses ne kadar zevklisin. Kimin iç sesi.Üstüne de beyaz büstiyer türü bir üst buldum. Onu da yatağa attım.
Lavboya geçip ayna da kendime baktım. Parlayan yeşil gözlerime baktım. Madem parlıyosunuz o zaman bende sizi belirginleştiriyim ve bi şeye benziyim dimi ama.
Makyaj çantamdan kalemi alıp sürdüm sonrasında rimel ekledim. Sade seviyorum o yüzden fazla abartmadım. Hafif bir ruj ekledim. Son olarakta pudrayı yüzüme hafif hafif sürdüm.
İçeri geçip makyaj masasının üstündeki takı kutumdan bilezik ve kolye çıkarıp taktım.Yatağımın üstünde duran giysilerimi giydim. Kenarda duran ayakkabılarımdan beyaz olanı seçtim ve ayağıma geçirdim. Boy aynasının önüne geçtim. Etrafımda döndüm ve aynaya bakıp sırıttım.
Odamdan çıktığımda Ceylin'le karşılaştım. Acayip taş olmuştu.
Saçlarını düzleştirip pembemsi makyaj yapmıştı ve kıyafetiyle uyum içine girmişti. Bana bakıp eliyle ' like ' işareti yaptı. Bende gülümsedim.
Aşağı birlikte indik. Topuklu ayakkabıların sesiyle bakışlar bize döndü.
Göktuğ bakışları yüzümdeydi. Imm fazla fazla donuk bakıyordu sanki. Ege bize bakıp gülümsedi.Poyraz elinde ki telefonuyla ilgileniyordu ve Ceylin'e bi kere bile bakmamıştı. Ceylin 'e baktım. Yüzü asıktı.
Göktuğ gürültülü bir biçimde kapıyı açıp çıktı. Masadan çantamı alıp peşinden çıktım. Diğerleride çıktığında Ege kapıyı kilitledi. Arabaya yerleştiğimizde Göktuğ arabayı çalıştırdı.
Bardan içeri geçtiğimizde kenarda bi köşe bulup oturduk.Göktuğ içkileri söyledi. Ege hemen dans eden kız grubuna dalmıştı bile. Gözlerimi devirdim. Erkek milleti işte bacak aralarıyla düşünüyorlar.
Önüme konan biradan bi yudum aldım. Çok zayıf bir bünyem vardı. Kolay sarhoş oluyordum. O yüzden içmemeliydim. Ceylin'in de aynı şekildeydi fakat kız yeni gelmemize rağmen uçmuştu. Kaşlarımı kaldırdım.
"Ya kızım napıyosun ? Allahım kocaman bira bi dikişte içilir mi ? Sen bünyeni tanımıyor musun?"
"Ya kızım bırak ne bünyesi?! İçicem ben çılgınlar gibii!" diye bağırdı. Bu kız çatlak ya!
Allahım sen bana büyük büyük sabırlar ver.
Bakışlarımı masaya çevirdim.Göktuğ bir kızı gözleriyle resmen beceriyordu.Bende kıza baktım. Oha lan bu kızsa ben neyim?! Kızın götü uzaydan da gözükür o derece yani.Göğüslerinden bahsetmiyorum bile.Gözleri de maviyidi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Casus #Wattys2016
Novela JuvenilBabam derin bi iç çekti ve tekrar konuşmaya başladı. " Senden bi eve girmeni istiyorum" ------------- Bi oğlu olduğunu biliyordum da ben onu 20 li yaşlarda felan hayal etmiştim bunun sesi bildiğin ergen gibi geliyordu.