-Cand ai de gand sa te ridici din nenorocitul ala de pat ?
-Ce ? *raspund speriata*
-Ridica-te odata ! Cat de mult ai baut aseara ? Ai uitat ca azi avem scoala?
-Tina, tu erai . *punandu-mi capul inapoi pe perna*Cum ai intrat?
-Am batut vreo 3 ore la usa , apoi am vazut ca de fapt era deschisa .Asa am ajuns sa vad ca inca dormi. Asa cum se intampla in fiecare dimineata.
-Nu vreau sa merg azi la scoala , te rog invoieste-ma.
-Ce ? Nici vorba !Stii bine ca stai prost la unele materii asa ca fa bine si pregateste-te de plecare !
-Esti imposibila!*ridicandu-ma*Asteapta doar 20 de minute .
-Aaa doar atat?
Asa se intampla de fiecare data . Stau mult prea mult treaza seara, iar dimineata Tina trebuie sa traga de mine sa merg la nenorocita aia de scoala careia nu ii mai vad rostul.
Dupa nenumarate insistente ma ridic din pat si ma pregatesc de plecare .-Cum e vremea afara ?
-Ieri cand ai stat afara pana in zori cum era vremea ? *spune Tina suparata *
-Ok, ok daca stiam ca o raspunzi asa nu mai intrebam .
-Scuze, dar stii ca nu sunt de acord ca bei si sa stai pana dimineata in club.
-Nu fac mereu asta . Dar ce, tu nu petreci?
-Ravi stie despre toate astea ?
-*razand*Trebuie sa ii dau cumva raportul de fiecare data cand ies in oras?
-Nu, doar ca ...
-Doar ca nimic! Daca e iubitul meu asta nu inseamna ca trebuie sa stie el totul.
-In fine, dicutia asta poate dura o vesnicie .Esti gata?
-Sunt!*incruntandu-ma* Hai sa plecam odata .*luandu-mi ghiozdanul*
-Nu esti suparata pe mine nu-i asa ? *spune Tina luandu-ma de brat *
-Nu. Acum haide sa ne grabim putin, am inghetat de frig .
Nu mi-a spus nimeni ca afara sunt doua grade . Doar mi s-a atras atentia ca petrec prea mult.
Am marit putin pasul si am ajuns la scoala mai repede .
Tina:
Kim este o fata rebela, dar foarte inteligenta si educata. Niciodata nu i-a placut sa ii spuna cineva ce sa faca sau sa ii tina socoteala, mereu a considerat ca stie exact ce are de facut fara ca cineva sa o streseze permanent.
Mereu i-a placut sa se imbrace diferit fata de celelalte fete , iar multi au criticat-o pentru asta.
Parintii ei au murit intr-un accident de masina. Din acea zi a devenit foarte indiferenta si deloc o persoana calda. Mereu am fost mandra ca am o prietena careia nu ii pasa de parerile negative ale oamenilor din jurul ei si face exact ce simte si ce crede ca e cel mai bine pentru ea. O cunosc de 10 ani si cred ca sunt singura persoana in care are incredere . Stiu atatea lucruri despre ea, dar am impresia ca nu stiu de fapt nimic .-Ma dor picioarele .*spune Kim sprijinindu-se de dulap *
-Am mers doar cateva minute. De ce esti asa lenesa ?*tragand-o spre clasa*
-Hei, hei uite-l pe Ravi. Merg sa vorbesc putin cu el .
-Kim, o sa intarzi la ora !
-Gasteste-mi o scuza !*facandu-mi cu ochiul*
Inca nu stiu de ce mai este impreuna cu Ravi. Baiatul asta a inselat-o de atatea ori. Si totusi nu sunt sigura ca ea stie de toate datile cand el a facut asta sau doar se preface ca nu stie.
-Tina !
-Ce !?*tresarind*
-Se saluta cand se intra intr-o incapere. *spune Yoongi strambandu-se*
-Imi pare rau. Buna dimineata maiestate !
-Mult mai bine.*razand* Unde ti-ai lasat prietena?
-E afara. O sa vina ea. Dar de ce ai intrebat ?
-Nu am voie sa intreb sau ce ? O sa imi iau cumva bataie de la Ravi pentru ca am intrebat de iubita lui?*razand*
-Nah, ce rost are bataia, o sa te ingroape de viu .
Mi-am continuat drumul catre locul meu lasandu-l pe Yoongi sa se gandeasca la cum urma Ravi sa il ingroape .
-Buna dimineata !
Il urmaream cu privirea pe profesor care tocmai intrase in clasa.
Kim inca nu ajunsese in clasa, iar eu nu aveam habar cum urma sa o scuz.Kim:
-Hei Ravi .*imbratisandu-l * Ce mai e nou ? Niciun mesaj in weekend-ul asta. Am crezut ca ai intrat in inchisoare.
-Ha, ha, foarte amuzant. Imi pare rau , dar chiar nu am avut posibilitatea de a te contacta cumva .Am fost prins cu niste treaba.
-Hei am auzit ca aveti o colega noua .E frumoasa ?
-Doar nu esti geloasa nu? *razand*
-Am spus eu asta ? Te-am intrebat doar daca e frumoasa.
-Inca nu am vazut-o. Stai calma. Nu are cum sa fie mai frumoasa decat tine.*sarutandu-ma*
-A fost dragut. Acum trebuie sa plec. Ne mai vedem.
Am intrat in clasa si am vazut-o pe Tina stand in picioare. Stiam ca tocmai incerca sa ma scuze pentru ca lipseam de la ora.
-Prezent !*facand un pas in fata*
-Era si timpul!*spune profesorul*Unde ai fost? Ai intarziat pentru ca ti-ai facut parul roz ?
-Va place ?
-De fapt chiar imi place nuanta asta, unde te-ai fa- , in fine !Nu schimba subiectul.
-Dar nu am facut nimic .*razand*
-Esti absenta oricum la ora mea. Poti alege sa pleci sau sa te asezi la locul tau.
-Cred ca voi merge la locul meu.
-Era si timpul.*sopteste Tina*.Ce ti-a luat atat?
-Imi pare rau nu am stiut ca o sa intarzi atat .
-Kim!
-Incerc sa fiu atenta la ora asta !
-Doar o secunda.
-Namjoon, poti sa ma lasi in pace doar o data in viata asta ? Mereu ai ceva sa imi spui atunci cand incerc sa fiu atenta la ceva important .
-Dar acum chiar e important.
-Mereu ai spus asta !
-Crede-ma ! O sa vorbim in pauza.
Dupa ce ora s-a terminat am iesit afara sa aud ce are Namjoon de spus.
-Deci sunt aici acum, spune!
- Deci Kim am ceva super important sa iti spun ,dar nu sunt inca sigur de asta.
-Imi vei spune? Da sau nu ? Imi irosesti timpul.
-Bine, bine, dar sa nu ii spui asta lui Yoongi, m-ar omorî daca ar afla ca ti-am spus.
Incepeam sa ma gandesc la ce ar putea Namjoon sa imi spuna cand cineva ma prinde de mana .