5.

3.4K 279 29
                                    


Kim:

   Dupa terminarea acelui chin m-am pus pe scaunul meu neprivind in stanga si in dreapta incercand sa-mi controlez bataile accelerate ale inimii.
   M-am bucurat cand  Yoongi a spus ca ii place vocea mea. Macar el sa creada asta.

-Poti sa canti de acum incolo mai des? Si doar pentru mine?

   Ma uitam la el surprinsa, incercam totusi sa-mi controlez expresia fetei  nu voiam sa par speriata. Bataile inimii mele incepusera din nou sa accelereze si nu intelegeam de ce.

-Cum adica ?

   M-a privit pentru inca cateva secunde, apoi a zambit scurt si s-a intors cu fata spre profesor.
   Ce a insemnat toata asta? A fost ciudat.
   Incercam sa fiu atenta la ce ne spunea profesorul, dar tot ce se auzea in capul meu era "Poti sa canti de acum incolo mai des? Si doar pentru mine?" Ce a vrut sa spuna cu asta?

Tina:

-Kim!

-Ce !?*tresarind*

-Ora s-a terminat.* prinzandu-o de mana *La ce te gandeai?

-La nimic?

-Spune-mi.*punandu-mi mainile in solduri *

-S-a intamplat ceva destul de ciudat.

-Pe langa faptul ca ai reusit sa canti in fata colegilor fara sa lesini? Da, asta chiar a fost ciudat.

-Nu asta!*razand* Tie ce iti spune "Poti sa canti de acum incolo mai des?Si doar pentru mine ?" ?

-Hmm asta suna ca "Vrei sa fii iubita mea? "  exact asa! Cine ti-a spus asa?

-Nimeni, doar ca asta mi-a venit in minte.

-Minti.

-Cum ai ghicit?

-Se vede pe fata ta. Acum spune.

-Yoongi mi-a spus asta.* privind in jos*

-Pai asta e minun- ..CE? *scapandu-mi cartile *

-Daca asta a venit din partea lui poate inseamna altceva.

-Sau poate nu.*adunandu-mi cartile*

   Deci Yoongi era cel care o placea pe Kim. Sau poate nu. Inca nu imi pot da seama doar din chestia asta.

Tina:

-Kim, vine Ravi ! Eu plec, ne vedem mai tarziu!

-Ce? Nu, nu, stai aici! *soptind *

-Hei, Kim!*imbratisandu-ma *

-Prea tarziu.*soptind*

-Ce ai spus?

-Ce faci? Am spus ce faci.

-Sunt bine, multumesc. Tu cum te simti?

-Sunt bine si eu.*privind in alta directie *

-Kim, tu esti cumva suparata pe mine?

-Poate doar putin.

-De ce anume?

-Pentru ca in ultimul timp iti petreci tot timpul cu impreuna cu Ali. Ultima data eu eram iubita ta, nu ea.

-Ce tot spui acolo? Nu e adevarat, nu fi asa.

-Poate ca tu nu realizezi, dar exact asta faci.

   Se uita in jos nespunand nimic si pleaca.
   De ce a plecat asa ? Am impresia ca Ali s-a bagat deja mult prea mult in toata chestia asta.

-Probleme in paradis? *intreaba Jimin *

-Tu de unde dracu ai aparut?*trantind usa dulapului*

-Eram doar in trecere. Deci ?

-De ce iti pasa daca am eu probleme sau nu?

-Nu imi pasa mie.

   M-am intors in clasa lasandu-l pe Jimin singur pe hol.
   Am inaintat mai mult in clasa si i-am vazut pe toti colegii uitandu-se spre banca mea. Mi-am aruncat si eu privirea acolo si am vazut-o pe Ali incercand sa-l sarute pe Yoongi.
   Am prins-o pe Ali de tricou, apoi am tras-o de pe Yoongi.

-Ce se intampla aici?

-De ce ai venit tu sa strici distractia? *izbindu-se de umarul meu si indepartandu-se*

-Yoongi, ce a fost asta? *enervandu-ma*

-De ce te intereseaza?

-Chiar asa, de ce ma intereseaza pe mine. Ratatilor !*impingandu-l*

   Orele treceau foarte greu, abia asteptam sa plec.
   Yoongi a plecat mai devreme pe motiv ca are niste treaba. Macar el a reusit sa scape.
   Am decis sa plec si eu de la ultima  ora.
   In drum spre casa am trecut din nou pe langa un parc. Ca si prima data, Ali si Ravi erau acolo. Mi-am vazut de drum fara sa intervin.
   Dupa ce am ajuns acasa  mi-am facut in dus si m-am apucat sa ma uit la un serial.
   Dupa vreo doua ore de privit incontinuu spre televizor mi-am verificat telefonu si am vazut ca primisem un mesaj asa ca am decis sa-l verific.

-"Te rog opreste-te." Din a face ce? Al cui e numarul asta? Nici  macar nu il am salvat.*ridicandu-ma* Oare sa-i scriu inapoi?

**

-Cine esti ?

-Asta inca nu conteaza.

-Din ce ar trebui sa ma opresc?

-Din a ma face sa ma indragostesc de tine !

**

Please  don't hurt meUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum