15.

2.5K 207 15
                                    

-Yoongi..

-Am glumit! *imbratisand-o* Nu m-as desparti de tine niciodata, indiferent de situatie.

-De fapt, eu as vrea sa ne despartim.

-De ce? Kim, imi pare rau. Stiu ca am gresit, dar ..

-Yoongi, Yoongi termina .*luandu-ma de mana* Lucrurile nu merg bine intre noi. Trebuie sa ne oprim.

-Dar putem rezolva asta. Te rog !Nu ma parasi acum!

-Poate ca nu ne-am intalnit la momentul potrivit.

   Am plecat imediat din fata ei pentru ca nu imi puteam stapani lacrimile.
  Nu voiam sa o las sa plece, dar ea nu era fericita. Nu aveam cum sa repar asta.

-Yoongi !

   Am coborat crezand ca trebuie sa aflu ceva interesant. M-am oprit la jumatatea scarilor privind valizele din fata usii.

-Ce e asta ?

-Ma intorc acasa.*spune Kim apucand una din valize *

-Nu poti sa ramai aici? Macar atat.

-Nu pot sa fac asta. Iarta-ma.*plecand*

Dupa un an ...

-Ce o sa faci acum, iubitule?

-Avand in vedere faptul ca am absolvit in sfarsit, probabil o sa mai stau inca un an acasa sa ma odihnesc, apoi poate o sa ma angajez. Poate.

-Yoongi!*lovindu-ma * De ce esti asa lenes? *razand*

-Nu sunt lenes. Incerc sa economisesc niste energie.

   M-am oprit din mers brusc. Simteam cum mi se taie respiratia si cum bataile inimii  accelerau.

"Ai timp azi sa ne intalnim ? - Kim"

   Nu stiam ce sa ii raspund. Inca nu imi venea sa cred ca era un mesaj de le ea.

"Oricand vrei tu."

-Yoongi, ieri te-am asteptat la teatru, dar nu ai venit. Ai uitat de asta nu-i asa?

-Kim, am fost ocupat.

-Poftim?

-Ji-soo, imi pare rau. A fost o greseala. Eram neatent.

-In fine. Deci ce o sa facem astazi?

-Nu stiu, azi m-a  chemat Kim sa ma intalnesc cu ea.

-Si te duci?

-Da.

-Yoongi, suntem de mult timp impreuna, dar simt ca nici nu ne cunoastem. Noi nu facem  nimic impreuna pentru ca esti prea preocupat de ce face ea. Te-ai gandit vreodata la mine asa cum te gandesti la ea?

-Nu .

-Trebuia sa fii sigur de ceea ce simti  acum 8 luni. Daca inca te gandeai la ea de ce nu i-ai spus si ai incercat sa o uiti cu ajutorul altcuiva? De ce a trebuit sa mai distrugi inca un suflet? Haide sa se termine totul aici. Te rog sa nu mai ranesti pe altcineva.

-Ji-soo!

   Imi pare rau ca am tratat-o asa pe Ji-soo, dar gandul meu e tot la Kim. Orice as face tot la ea ma gandesc.

-Da?

-Unde esti ,Yoongi?

-Kim! Aa sunt in parcul de langa casa ta.

-Asteapta-ma acolo.

   M-am asezat pe o banca incercand sa-mi stapanesc emotiile.

-Puteai sa-mi spui ca esti la mijlocul parcului! Te-am cautat pana acum!

-Kim!*imbratisand-o*Trebuia sa stau mai spre intrare stiu. Imi pare rau.

-Ce mai faci ? *asezandu-se pe banca *

-Tocmai m-am despartit de Ji-soo.

-Yoongi ! Imi pare rau .De ce v-ati despartit?

-Pentru ca inca ma gandesc la tine .

-Yoongi..

-Hai sa ne impacam.

-Yoongi, tu ai nevoie de altcineva.

-Am nevoie de tine! Nu mai pot iubi pe altcineva.

-Trebuie.

-Kim, te vad in orice fata pe care o intalnesc! Parca a fost un blestem atunci cand noi doi ne-am despartit.

-Asta cred si eu.

-Iti promit ca o sa fiu mai atent. Mai da-mi o sansa.

-Ai mai avut si altele.

-Mi-am batut joc de ceea ce am avut.

Please  don't hurt meUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum