Yoongi:
-De cat timp se intampla asta ? Si noi de ce nu stiam ? Esti sigur de ceea ce simti ? Ce te-a facut sa te indragostesti de ea ?
-Vrei te rog sa incetezi cu toate aceste intrebari ?
-Yoongi, dar ...
-Niciun dar ! Stiam ca nu e bine sa stiti .*ridicandu-ma*
-Stai jos!
M-am intors surprins spre Jungkook care parea a fi foarte serios .
-Pardon?*marind ochii*
-Ai auzit foarte bine. Am spus sa stai jos!
-Baieti ...
-De ce doar Namjoon si Taehyung stiu despre asta ? Crezi ca daca stiam si noi te-am fi turnat cumva la ea ? De cat timp se intampla asta ?
-Doi ani .
-Doi ani !?
-Cum ai putut sta asa timp de doi ani fara sa faci nimic?
-Si ce ai vrea sa fac? Daca cumva nu ai vazut e deja impreuna cu cineva. Nu am cum sa ma amestec in asta.
-Si totusi doi ani? Inseamna ca este totusi ceva serios.*spune Jungkook asezandu-se langa mine *
-Dar de ce te-ai indragostit tocmai de ea? *intervine Seokjin* Adica mereu arata de parca e gata sa iti dea un pumn in fata.
-*razand* Poate chiar asta ma atrage la ea.
-Bine, baiatul nostru e foarte indragostit. Trebuie sa-l ajutam cumva.*spun toti ridicandu-se*
-Ce, ce? Baieti, nu! Nu am nevoie de niciun fel de ajutor!
-Cum sa nu ai. Cred ca ai suferit destul timp de doi ani. Acum e timpul sa faci ceva omule! Nu poti astepta la infinit, plus ca voi doi aveti foarte multe chestii in comun. Toata lumea stie ca relatia pe care ea o are acum nu prea e pe bune. Adica baiatul acela nu prea merita de ea nu crezi?
-Am observat asta, dar..
-Yoongi ! Vino repede pe hol!*spune Taehyung tragandu-ma de mana*
-Usor!Ce s-a intamplat ?
-Namjoon!
-Ce e cu el ?
- O sa vorbeasca cu ea !
...........
-Kim.*prinzand-o de mana*
-Yoongi?*tresarind *M-ai speriat tantalaule !
-Imi pare rau. Deci ce faceti?
-Daca nu ai vazut, vorbeam cu Namjoon si tu ca de obicei ai intervenit .
-Despre ce vorbeati ?
-Voiam sa ii spun lui Kim despre proiectul tau la engleza .
-Doar despre asta era vorba ? Dar ai spus ca Yoongi te-ar omorî daca mi-ai spune.
-Pentru ca nu vreau sa stie nimeni despre ce am facut proiectul. Nu vreau sa se inspire nimeni dupa el. Nu imi place sa fiu copiat.
-Mi-am pierdut timpul cu voi doi. Ne mai vedem.*plecand *
-Am sa te omor, Namjoon !
-Pentru ce sa-ti irosesti puterile cand ai putea face un proiect adevarat la engleza ?
-Ce voiai de fapt sa vorbesti cu ea ?
-Hei, bucura-te ca nu i-am spus nimic. Si oricum ce e asa mare lucru daca afla ?
-Daca o fata te-ar placea pe tine, ti-ar placea sa ti-o spuna chiar ea sau sa spuna altcineva in locul ei ?
-Sa imi spuna ea.
-Exact! Asa ca nu te mai baga in chestia asta!
-Hei ce se intampla ? *spune Jimin punandu-mi mana pe umar *
-Baieti, puteti va rog sa ma lasati pe mine sa rezolv asta?
-De cat timp mai ai nevoie? *spune Jungkook*
-Probabil de inca 10 ani! *spune Hoseok razand*
Am plecat de langa ei fara a mai continua vreo discutie. Daca continuam asa puteam vorbi la infinit si tot degeaba.
Kim:
-Baietii se poarta ciudat.*desfacand sticla de suc*
-Ce baieti?*spune Tina inchizand dulapul*
-Yoongi si prietenii lui.
-Am observat asta acum mult timp. Cred ca ceva se intampla cu Yoongi.
-Ce anume?
-Hei ala e Ravi ?
-Tu tocmai ai schimbat subiectul? Nu faci niciodata asta. Tu stii ceva si nu vrei ca eu sa aflu?
-Nu. Uite, Ravi iti face cu mana.
Am ignorat-o pe Tina si am plecat catre Ravi. Intre timp o fata vine langa el si il ia de brat .
-Hei.*spun sec * Cine e noua ta prietena? *analinzand-o*
-Ali, noua colega. Ali, ea e iubita mea, Kim.
-Aw incantata!* intanzand mana*
-Eu nu sunt incantata deloc. Nu imi place sa fac cunostinta cu persoane noi.
-E ok, te inteleg.* zambind fals *
-Sper sa te inveti cu mediul de aici.*plecand*
-Kim! Unde pleci asa repede?*spune Ravi prinzandu-ma de mana*
-M-am plictisit.
O sunam incontinuu pe Tina, dar nici urma de ea.
Intru nervoasa in clasa si ma lovesc din greseala de cineva. Mi-am ridicat privirea si l-am vazut pe Yoongi razand .-Ce e asa amuzant?
-Imi pare rau.*devenind serios * Unde te grabeai asa ?
-O cautam pe Tina.
-Am vazut-o afara acum cateva minute discutand cu Seokjin.
-Nu mai conteaza. Te-am lovit cumva ?
-Nu, dar tu esti bine ? Ai cazut, deci cred ca te-ai izbit de mine destul de serios.
-Presupun ca da.
-Kim, ma poti ajuta cu proiectul la engleza?
-Dar mai devreme ai spus ca l-ai facut.
-Ohh..
-Nu ai facut nimic, nu-i asa?
-Nimic. *privind in jos*
-Atunci de ce naiba m-ai mintit mai devreme? De ce toata lumea se poarta asa ciudat? Trebuie cumva sa-mi spuneti ceva? Pentru ca simt ca trebuie sa stiu ceva si nimeni nu imi spune.
-Cred ca..