14.

2.8K 215 17
                                    

Kim:

   In dimineata asta m-am trezit mult mai devreme si am plecat singura la scoala deoarece trebuia sa ma intalnesc cu Tina.
   Ravi si-a facut si el aparitia in peisaj sacaindu-ma incontinuu cu o multime de intrebari care nu-si aveau rostul.

-Tina, l-ai vazut cumva pe Yoongi azi? Sau pe ceilalti ? Cand am plecat eu de acasa ei inca nu se trezisera.

-Nu i-am vazut. Nu cred ca vreunul din ei o sa vina azi la scoala. Stii ca atunci cand ploua nu-i prinzi afara.*razand*

-Merg sa-mi iau cartile din dulap. Poate totusi o sa dau de ei pe aici.

   Mi-am luat o carte din dulap, iar cand am intins mana dupa urmatoarea carte,  usa dulapului se inchide brusc.

-Ravi? Ce a fost in capul tau!? Daca imi prindeai mana acolo!?

- Nu mai tipa, atragi atentia.

-Lasa-ma odata in pace!*plecand*

-De ce ma ignori? * lipindu-ma de el *

-Nu te ignor. Pur si simplu nu mai am ce discuta cu tine.

-Asculta, imi pare rau pentru ce am facut. Poti sa ma ierti?

- *razand* Poftim? Ai tupeul sa-mi spui asta? Ei bine, nu !Nu am sa te iert niciodata!

-Kim, te rog !*incercand sa ma sarute*

- Inceteaza idiotule! 

-Ce crezi ca faci !?

Yoongi:

   M-am certat cu Jungkook timp de doua ore daca sa mergem sau nu la scoala astazi. Kim plecase deja asa ca ne-am hotarat sa mergem si noi .
   Cand am intrat in scoala singurul lucru care mi-a atras atentia a fost Ravi care era exagerat de aproape de Kim.

-Ce crezi ca faci !? *sprijinindu-ma de dulap*

-Incerci cumva sa ma sperii?*razand*

-Ia mana de pe ea inainte sa incerc eu altceva.

-Cat de periculos te crezi?

-*lovindu-l*Sa nu cumva sa o mai atingi vreodata!

-Yoongi, lasa-l! Haide, sa plecam!*luandu-ma de mana * .Yoongi, esti cumva suparat pe mine pentru ce s-a intamplat ?
  
-Cred ca nu.  Ce voia? Cumva sa te impaci cu el?

  Dupa cateva zile...
 
  Kim:

   De cateva zile primesc non-stop mesaje de la Ravi. Nu pot sa scap in  niciun  fel de el.
   Aproape toata ziua mi-am petrecut-o in camera, asa ca decid sa ies putin afara.
   Deja incepea sa se intunece, dar nu m-am intors din drum.
   Nu era nimeni pe strada. Deodata incep sa se  auda pasi in spatele meu. Maresc pasul si la fel face si cel din spatele meu.

-Credeai ca o sa se termine asa repede?

Yoongi:

-Baieti, unde e Kim? O sun intruna si are telefonul inchis.

-Am vazut-o cand a iesit pe usa acum vreo doua ore. Nu a spus unde merge. *spune Hoseok*

-Si voi ati lasat-o sa plece? Singura!?Noaptea!?

-Yoongi, calmeaza-te. Sigur se plimba prin apropiere.*intervine Seokjin*

-Nu pot sa ma calmez! E singura afara cu Ravi pe urmele ei! Cum sa stau calm cand stiu asta!?

-Mai asteptam putin, daca nu se intoarce mergem sa o cautam bine?*spune Taehyung*

-Bine!

   Stateam pe canapea asteptand sa se intoarca Kim si primesc un apel de la un numar necunoscut.

Please  don't hurt meUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum