-Yoongi, trezeste-te! Stiu ca ma auzi!
Auzeam cum sunt strigat de cineva. Din alb, totul s-a facut negru.
Cadeam in gol, apoi am deschis ochii si i-am vazut pe toti in jurul meu ingrijorati.
Am dormit? Tot ce am vazut a fost un vis?- Yoongi, esti okay? *intreaba Jungkook speriat, imbratisandu-ma *
-Sunt bine, putin ametit, am avut un vis foarte ciudat.*lacrimile facandu-si aparitia*
-Ce anume ai visat?
-Am visat-o pe Kim, eram undeva, habar nu am unde, totul era alb in jurul meu, ea a aparut in departare, am alergat unul spre celalalt, dar nu ne apropiam.
-Nu a fost un vis .*intervine doctorul*
Baietii se uitau nedumeriti unii la altii.
-Chiar a fost adevarat ce ai vazut, nu te puteai apropia de ea pentru ca ea nu este acum in timpul real constienta. Nu stiam ce se intampla cu ea acum, nu stiam daca se afla undeva cand este in coma, dar se pare ca este in acea incapere alba asa cum spui tu incercand sa afle cum sa se intoarca. Si tu ai fost acolo deoarece ai lesinat , tu insa ai reusit sa te intorci inapoi.* explica doctorul*
-Parca sunt intr-un film science fiction .
-Stiu ca suna ciudat, dar asta e explicatia. Nu esti singurul pacient care povesteste despre acea incapere alba .
-Dar de ce am lesinat ?
-Durerea a fost coplesitoare pentru tine ,corpul tau era slabit si a cedat.
-Putem merge sa o vedem pe Kim?*intreaba Jimin*
-Sigur, dar intrati pe rand.*raspunde doctorul*
M-am ridicat de pe pat si am plecat impreuna cu baietii spre camera unde era iubita mea.
Am intrat primul. Tremuram cu totul, pieptul ma durea iar lacrimile imi inundasera ochii. Am deschis usa salonului usor si m-am apropiat de pat asezandu-ma apoi pe un scaun.-Te rog sa te intorci inapoi! Te rog! Te iubesc mult!
Kim:
Merg de ceva timp si nu dau de nimic, totul este alb, imi amintesc doar ca eram pe strada cu Yoongi. L-am vazut mai devreme, cum a ajuns el aici? Daca e cumva o gluma proasta de a lui nu e amuzant deloc.
Ma asez si astept, habar nu am ce astept, aud pe cineva, "Te rog sa te intorci inapoi "-Yoongi tu esti? Cum plec de aici? Termina cu glumele astea! *plangand*
Nu am primit insa niciun raspuns."Te iubesc mult" a fost ultimul lucru pe care l-am auzit.
-Si eu te iubesc Yoongi.
Dupa o luna...
Namjoon:
A trecut deja o luna de cand Kim e in coma. Venim in fiecare zi la ea, in special Yoongi. Doctorul ne-a spus ca sunt sanse foarte mari ca ea sa se trezeasca in curand, adica in maxim doua luni.
Dupa sapte luni...
Jungkook:
Au trecut sapte luni de cand Kim e in coma. Suntem langa ea non-stop, speram in fiecare zi ca va deschide ochii. Noi suntem cat de cat bine, dar Yoongi arata foarte rau, nu se mai ingrijeste aproape deloc, nu vrea sa manance nimic, de fiecare data cand ii spunem sa manance ceva ne spune ca el o asteapta pe iubita lui sa manance impreuna.
Asta e ingrozitor pentru noi toti.FLASHBACK:
"-Baieti, imi pare foarte rau ca spun asta, dar incurand va trebui s-o deconectam de la aparate.
-Cum? Domnule doctor nu puteti face asta, iubita mea se va trezi, trebuie doar sa avem rabdare!
-Imi pare rau Yoongi..."
END FLASHBACK.