Buna.
Ma numesc katty ,am 16 ani si locuiesc in Chicago .
Parintii mei sunt foarte ocupati si nu au niciodata timp de mine.
Am invatat sa ma descurc singura de la un timp,singurele persoane care ma ajuta sunt prietenii mei :Angie si Lucas pe care îi cunosc de la gradinita.
E ora 06:30 si suna alarma.Ma trezesc extrem de obosita si ma dau cu greu jos din pat .Imi iau papucii mei pufosi in picioare si pornesc spre baie.Imi fac rutina de dimineata si ma duc in bucatarie sa mi fac ceva de mancare.Ajung in bucatarie si ca de obicei parintii mei sunt plecati. Pff...
Gasesc un bilet pe frigider ..scris de mama in care imi spune ca a plecat la Los Angeles pentru a rezolva un caz urgent si ca se intoare intr o saptamana...super ..acum ramana si singura acasa(voce sarcastica)
Imi fac un bol de lapte cu cereale si plec spre sifonier.*partea grea* ...
Intr un final ma decid sa mi i au o pereche de pantaloni rupti si o bluza mai larga,alba,cu mesajul "just do it".
La final imi aleg o pereche de conversi,negri, ma dau cu mascara,putin fond de ten si imi iau rucsacul in spate.
Pornesc pe usa si uitandu-ma la ceas observ ca e ora 7:50 si incep sa alerg pe strada..dintr-o data incepe sa ploaie ...pfff perfect ..imi strica tot machiajul ...
Pe drum ma opresc la covrigarie si stau la coada ..cand il intalnesc pe Lucas:
*hei,Katty ce ai patit ,te a prins furtuna? :)),zice el ranjind cu gura pana la urechi.
*da cam asa..zic eu si aplec capul in jos...
*nu fii trista ,si asa tot frumoasa esti!
Nu zic nimic ,dar rosesc,nu ma asteptam la asta din partea lui Lucas...
Insfarsit am luat covrigii si cand ma intorc ma izbesc drept in Lucas...imi cer scuze dar el imi blocheaza drumul
..eu zic furioasa:
*Lucas,ce faci???! ,intreb eu iritata...
*tu ce crezi?,ranjeste si imi ridica barbia usor...
Ma uit in ochii lui de un albastrui-turcoaz...ma pierd in ei pentru moment....acel par zgarliontat de culoare nucii...atunci a ras zgomotos di i s.au ivit gropitele....ahh...ce perfect! Am dat sa fug dar m.a prins de inchieietura si m.a pus pe pieptul lui lucrat...in acel moment s.a uitat la mn si mi.a spus:
*esti asa frumoasa.....
*cum? Eu?....ce era asa special la mine? Ochii albastri parul la fel ca al lui....ce e asa special?
*dap...tu...raspunde el...
Si in acel moment ne conectam...
Buzele lui erau atat de aproape de mine....
Si atunci....
*
*
Va continua...:))
Nu uitati de com si steluta...daca va place continui
Conteaza mult pentru mine
Va pup :*
CITEȘTI
Danger Syndrome
Teen FictionPericolul pandeste si la colt de strada pentru ei. Gloante,urmariri,arme. Nimic nou. Erau copii normali,oameni normali. Erau. Toate astea au inceput din nimic. Prietenie,pericol,iubire,dezamagire si multe altele. Unii mor,altii traiesc. Dar ei vor...