Eram in bucatarie afundata in gandurile mele...tot ce se intampla e prea mult...si chiar atunci vine Mark si ma i.a de solduri. Ce vrea sa faca?!!
*Um..Mark??!
*Taci! Esti a mea!
*Ba nu sunt!
Atunci imi aplica o palma de toata frumusetea. Durea innimaginabil de tare pentru ca avea o palma cat Bigfoot.Mici lacrimi aparura in coltul ochiilor.
Incepe sa ma sarute pe gat si sa.mi umble la sutien. Atunci ma desprind din stransoarea lui si fug cat de repede pot sus la etaj. Acolo imi era telefonul. Ma inchid in camera si incep sa formez numarul Rebecai.(o prietena foarte apropiata)Trrr....tr....
R:Alo?
K:Rebeca? Slava cerului
R:Katty?! Ce s.a intamplat?!
K:Uhh..multe..dar acum is intr.o casa cu un pedofil hanficapat. Te rog ajuta.ma
M:te.am auzit. Acum da drumu usii sau o sparg
K: Aaaa..nu..lasa-ma!
* Apel incheiat*Rebeca pov.
Nuu! Katty! Ce s.a intamplat?Tre s.o ajut. Apuc eu sa caut adresa de unde am fost apelata. A uite.
Str. Lincoln nr 25
Trebuie s.o ajut. Lucas si Angie! Ei ma vor ajuta!
Il apelez pe Lucas si se pare ca si el este foarte ingrijorat:
L: Alo? Rebeca?
R: Da! Am nevoie de ajutor! Katty e cu un pedofil!
L: Mark...unde ne intalnim?
R: Str. Lincoln nr 25 in juma de ora. Grabiti.va! Inainte sa se inchide telefonul am auzit niste tipete pe fundal!
L: Bine o sa incercam. Pa!
* Apel incheiat*
Of..sper sa fie totul bine..Lucas pov.
*Ia masina si o haina pe tine. Unde mi.e pistolu??!
*Stai ce?! Cine era?
*Rebeca. Katty e in pericol. Ce ti.am spus sa faci?!
*Bine bine. Acum. Pistolu de rezerva e in sertar.
Am un pistol de rezerva. Niciodata nu stii ce se poate intampla.
In 20 de minute am fost pe str. Lincoln. O zarim si oe Rebeca in masina ei neagra.
Ne dam jos din masina si ne intalnim cu Rebeca.
R: Bun. Katty este in a 3 a casa de pe colt. Lucas tu intri prin intrarea din fata. Eu cu Angie prin spate. Fi.ti silentosi. Are toata lumea un pistol?
Amandoi am aprobat.Zis si facut. Eu am intrat prin fata si fetele prin spate.
Cu grija si mare atentie am pasit in casa "pedofilului".
Prima incapere inspectata a fost sufrageria. Hmm..nu era acolo.
Dupa livingul. Noop.
Mai era baia si bucataria. Merg usor spre bucatarie si aud niste pasi prin casa. Asta e. Pasii se accentueaza asa ca grabesc pasul. Dupa 2 minute aud o vaza sparta semn ca nu am inebunit....
Vreau sa intru in baie dar se aud niste sunete. Asa ca dau cu spatele si ma lovesc de cineva. Fac repede o rotatie si l prind de gat dar nu trag. Cand sa.l i.au la intrebari cine credeti ca este? Angie. Normal. Si langa ea este Rebeca care nu mai poate de ras
Dupa ce s.a oprit din ras a inceput sa comunice ceva.R: Nimic la etaj.
L: Aici nici atat.
A: Inseamna ca a dus.o in alta parte
L: Wow. Nu mi.am dat seama
A: Hey nu.i vina mea ca tu esti ofticat.
L: Mai spune asta o singura data si..
A: Si ce?!
R: Gata fetitelor! Hai s.o recuperam pe Katty. Va certati dupa.
L: hey pe cine faci tu fetita?
A: Pe tine...si incepe a rade cu pofta.
L: Haha..ce amuzant... am uitat sa rad
R: Gata! Haide.ti la masina. Mergem cu a mea. Pe a voastra o recuperam dupa
L,A: Bine
Mergem la masina Rebecai,un audi R8 cu o culoare neagra,mat.
Rebeca,Angie si Diamond sunt cele mai bune prietene a lui Katty.
Rebeca are parul castaniu dar mai inchis,pana la fund si ochi verzi
Iar Diamond.....par negru,drept pana la umeri si ochii verzi.
Numai ca Diamond e in Austria. A obtinut o bursa si in scurt timp o sa se intoarca in tara.
Pot spune ca sunt 4 bombe. Stai..eu am spus asta?! Doamne...imi trebuie urgent o "cafă". Eram afundat in gandurile mele cand cineva ma striga.R: Lucas. Traiesti?
L: Mda. Ma gandeam...in casa psihopatului ma simteam ca in filmele politiste
A: Daca tu crezi ca erai tensionat eu ce sa mai spun? Mi.ai pus pistolu la gat.
L: Merita.i
A: Haha..
R: Gata mucosilor. Am ajuns....acasa la mine...lua.ti ce camera doriti. Am multe
L: Oky. Hai sa intram.Ne dam jos si intram in imensa casa a Rebecai. Aleg o camera mare cu plasma,pat de 3 persoane si o baie proprie. Asa viata tot sa ai.
Fac un dus si ma bag in pat. A fost o zi obositoare.Bello. Hello. Am revenit in forta. Apar personaje noi. Chestii interesante. Asa ca apasa.ti steluta si comentati. Pwp.
∆~∆~∆~∆~∆~∆~
CITEȘTI
Danger Syndrome
Teen FictionPericolul pandeste si la colt de strada pentru ei. Gloante,urmariri,arme. Nimic nou. Erau copii normali,oameni normali. Erau. Toate astea au inceput din nimic. Prietenie,pericol,iubire,dezamagire si multe altele. Unii mor,altii traiesc. Dar ei vor...