18. Noi sentimente

22 3 3
                                    

In hol era acel baiat de care i-am povestit lui Angie. Blond,inalt,cu ochii caprui si cu niste ochelari negrii pe nas asteptand pe cineva cu un buchet  de trandafiri albi si rosii in mana.  Este imbracat lejer,cu un tricou ,o pereche de blugi si niste tenesi,cu un zambet atasat. Cand sa o intreb pe Angie ce se intampla,ea la apucat pe Lucas de mana si a dat din cap spre directia baiatului. Atunci mi-a picat fisa. Lui i-a dat numarul  meu de telefon. Ea s-a zbatut pentru mine. Drept scuza...pentru cele intamplate....

Fara sa-mi dau seama am zambit si am luat-o pe Angie in brate. Aceasta a raspuns repede la imbratisare. Dupa un minut mi-a dat drumul si m-a impins catre baiat. M-am impiedicat de propiile picioare,dezechilibrandu-ma,gata sa cad pe parchetul rece cand o mana  ma prinde. Creezand ce este el, m-am lasat sarutata....dar cand colo...era Lucas care nu mai putea de fericire. Cand am realizat acest lucru,m-am desprins din bratele lui dandu-ma in spate. Am vazut-o pe Angie cum incerca sa nu planga,cum baiatul a aruncat buchetul de trandafiri la gunoi. Am stricat totul. Din nou. Am fugit in camera cat de repede am putut,inchizand usa dupa mine. Ce am facut?

Dupa vreo ora de plans in pat aud o ciocaneala in usa. Cred ca-i Angie. Cum mai pot da ochii cu ea? Dupa toate intamplate nu pot s-o privesc  in ochi. Dar este si camera ei. Trebuie s-o las sa intre.  Dupa o sedinta cu mine in care m-am gandir la argumente pro si contra am decis sa deschid usa.

Ma apropii de usa, rotind cheia in broasca si lasand usa deschisa in spatele meu. Ma arunc pe pat si aud cum usa se inchide usa...cu cheia. Credeam ca este o singura cheie dar poate Angie are si ea una. Simt o mana cum se aseaza pe umarul meu,iar eu incep sa plang. Ma intorc si il vad pe el. Credeam ca este Angie. Se uita in ochii mei si ma simt dezarmata. Simt cum imi poate citii gandurile,cum poate vedea ce este in sufletul meu. Dar nu spune nimic.Privim unul in ochii celuilalt.Ochii lui caprui sunt asa de draguti. Eu ii inchid pe ai mei si atunci ma ia in brate si isi aseaza capul pe capul meu,fiind mai inalt decat mine. Vroiam sa-l indepartez,sa fug in baie, dar nu puteam. Am raspuns intr-un tarziu la imbratisare. Era linistitor. Cand mi-a dat drumul,ridicandu-se in picioare si vrand sa deschida usa am sarit peste pat si l-am apucat de mana. Atunci s-a intors si si-a etalat zambetul trist. M-a apucat de mana si m-a intins pe pat. A zis sa astept cateva minute,si a iesit pe usa. M-am asezat mai bine si am incercat sa ghicesc ce vrea sa faca. In mai putin de 10 minute a intrat pe usa cu o  tavita cu niste mancare. Lasagna? Glumesti.Este mancarea mea preferata. Cred ca s-a consultat cu Angie. Sigur. Pe tava erau doua portii . S-a pus si el pe pat facand lasagna bucatele mici ca sa se poata racii. Era fierbinte. Atunci i-am zis:"zici ca esti mama" iar el a inceput sa rada. Ca sa-mi faca in ciuda a suflat in mancare si mi-a facut avionasul. Eu am intrat in joc,facand aceasi lucru. Dupa ce am mancat ne-am dus pe veranda,privind apusul. Era racoare si el m-a luat in brate. Mi-am asezat capul pe umarul lui. Cat stateam asa ma gandeam la niste lucruri:

1.S-au intamplat atatea si eu nici nu stiu  cum il cheama....

2. A stabatut atata drum....asta inseamna ca ma place,corect? 

3. Cred ca Lucas nu va avea o parere asa buna despre el

Oare Angie cum este? S-a despartit oare de Lucas din cauza mea? Sau sunt in regula? Chiar nu imi doresc sa se intample asta. Stiu ca Lucas e un nesimtit,dar Angie il iubeste...si ei ii doresc tot binele.

Alin Pov.

Statea in bratele mele privind apusul. Eu nu ma uitam la apus,ci le ea. Era foarte ingandurata....sigur incerca sa puna cap la cap lucrurile intamplate astazi. I-am luat o suvita de par si am inceput sa ma joc cu ea. Parea sa nu observe,asa ca am continuat. Putin mai tarziu a observat si a zambit.

Katty Pov.

Cat ma gandeam la toate lucrurile intamplate astazi,am simtit cum se juca cu parul meu. Am intors capul si i-am aratat un zambet. Crede ca numai el stie sa zambeasca? Se inseala. Atunci am spart gheata:

 -Stii....s-au intamplat atatea....in hol,in camera,acum.....iar eu nu stiu cum te cheama...

Se uita la apus in timp ce se juca cu parul meu si atunci a raspuns:

 -Alin

-Ce nume frumos.

-E nu mai mintii ca stiu ca nu e asa. A zambit si dupa m-a luat mai bine in brate pentru ca era deja frig in adevaratul sens al cuvantului.

In urmatoarea ora am vorbit,ne-am cunoscut,am ras si am aflat multe lucruri despre el:

este sagetator;are 17 ani;ziua lui este pe data de 16 decembrie; ii place sa se dea cu skate-ul(si a spus ca o sa ma invete si pe mine daca o sa am cand); nu a avut decat o iubita (care si-a batut joc de el); joaca basket; ii place  fotografia; este bun la matematica si la sport;ii plac animalele; adora sa citeasca; stie karate;ii plac filmele; este fan SF si este un bun ascultator. 

I-am povestit despre tot(absolut tot chiar si despre misiune,lucas si multe altele) iar el a spus ca o sa vina si el "ca sa ma protejeze" pentru ca stie sa se bata...iar despre Lucas n-a spus nimic..cred ca nu vroia sa ma intristeze sau asa ceva..sau era gelos

Este foarte amuzant si stie sa bine-dispuna pe cineva....chiar m-a facut sa ma simt mai bine..

-Nu vrei sa mergem sa vorbim cu Angie? Adica sa vorbesti si eu sa trag cu urechea.

I-am dat un pumn jucaus 

-Au! M-am convins ca n-ai nevoie de bodyguard..dar oricum vin cu tine. Deci vrei sa mergem?

-Nu...nu stiu ce sa-i spun..daca e suparata? Daca s-au despartit din cauza mea?

-Cine sa se desparta?

-Lucas si Angie. Stai..tu nu l-ai cunoscut personal,nu?

-Nu am avut placerea...spune dezgustat....

-Se pare ca cineva e gelos.

-Cine eu? Nuuu..cum sa fiu? spune cu o voce de fetita nevionovata..

Atunci ma i-a in brate si intra cu mine in dormitor. Pe pat statea Angie care era zambitoare.

-Fetelor,eu va las sa discutati. Ma duc sa.....la baie..da. 

Ii arunc o privire" da,sigur".

Alin Pov.

Ma duc in baie si las usa intre-deschisa ca sa aud daca se impaca. Fara ajutorul lui Angie nici nu ar fii stiut ca exist Ea nu  stie dar eram cu ea la scoala. In partea cealalta,dar eram. O vedeam doar la cantina. Acum o pot tine in brate,pot sa-i fiu alaturi in momentele grele,pot sa ma joc cu parul ei doar datorita lui Angie asa ca o sa le ajut sa se impace....macar atat.

Katty pov.

-Ummm...hei...cum mai esti?

-Eu cum mai sunt? Tu trebuie sa-mi povestesti noutatiile!

-Deci nu esti suparata? Stai cum este cu Lucas?

-Am vorbit si a spus ca inca simtea ceva pentru tine dar acum totul este in regula...

-Serios? Super. Deci de unde sa incep.....

****************

Ello. Un nou capitol a aterizat aici. Azi m-am simtit romantica deci da...un nou personaj si-a facut aparitia. Azi am avut timp si inspiratie deci m-am pus sa scriu. 

Intrebari:

1. Ce parere aveti despre Alin?

2. Credeti ca Lucas inca o iubeste pe Katty?

3. Credeti ca Alin este dragut?(don't judge me :) )

Astept raspunsurile voastre. 

Sper ca apreciati munca si in capitolul urmator va fi mai multa actiune...si bineinteles si gelozie,romantism...

 Daca vrei sa-mi arati ca-ti place carte da-i o atentie,o steluta si atunci o sa faci un cartof(eu) fericit. 

Ok. Kisses :*

(1429 cuvinte)

Danger SyndromeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum