14. Prea multe pentru o sigura zi

51 7 3
                                    

Pe usa intra nimeni alta decat Rebecca cu cateva pete de sange pe ea
-Rebecca esti ok??!
-Ce asta? A nu-i nimic...nu-i al meu...apartine paznicilor
Am oftat usurat si am cazut de comun acord sa ne ducem sa o cautam pe Katty
L:-Ave-ti idee unde ar putea fii?
R: -Pai cand am fost rapita i-am auzit vocea...deci cred ca a fost in sectorul unde am fost si eu...deci hai sa in incercam sectorul 7
Dupa spusele Rebeccai am pornit catre sectorul 7 pentru a o salva pe Katty...Doamne da sa fie bine

Katty' s Pov.
Dupa acel dus lung m.am pus in pat si am adormit vreo 2 ore..putin mai tarziu mi s-a adus cina. Ochiuri cu bacon. Nu este de loc rau.
Dupa cina m.am hotarat sa stau decat in pat si sa ma gandesc la tot
In zadar am cerut o foie si un pix ca nu mi s-a dat....eh in fine

Angie's Pov.
Dupa ce am ajuns in sectorul 7 am inceput sa cautam in toate camerele dar nici urma de Katty. Toate erau goale. Incepu-sem sa-mi fac o gramada de griji. Daca nu o vom gasi? Daca o vom gasi...dar moarta? Toate aceste intrebari imi rasunau in cap...
Dupa 10 minute de mers(naiba stie incotro) am dat peste o usita mica din lemn pe podea. Toti am fost surprinsi si am deschis-o repede.
Dupa usita erau mai multe usi dar un capat de tot era o usa mare,galbena....ca și o usa de apartament...am deschis.o si era chiar un apartament...asta-i prea de tot

Rebecca's Pov.
Dupa intrarea in asa zisul apartament am inceput sa cautam tot felul de idicii pentru a o gasi pe Katty. Peste tot erau camere de supravegheat. Eu am luat dormitoarele si Angie cu Lucas celelalte incaperi.
Din toate dormitoarele,unul era incuiat,asa ca am luat o agrafa de par si am descuiat usa. Nu-mi venea sa cred ce vedeam!

Katty's Pov.
Stateam plictisita pe pat cand dintr-o data se aude ceva ciudat ce venea dinspre usa...ca si cum cineva vroia sa deschida usa. Dupa 2 minute usa s-a deschis si in pragul usii statea Rebecca toata zgariata si plina de sange
-Rebecca? REBECCA!!
-Da eu sunt. M-am schimbat atat de mult? Spunea ea cu un zambet larg
-Trebuie sa plecam repede de aici. Acum! Nu avem timp de explicatii
Am fugit repede pe scari si i-am luat si pe ceilalti.
Cand sa iesim pe usa sistemul de alarma se pornise creeand un zgomot, pe o frecventa pe care doar cainii ar trebuii sa o poata auzii.
L:-O cacat!
Si-a scos un pistol din geaca si ne-a trantit pe toate dupa canapea.
Gorilele nu incetau sa vina. Rebecca i s-a alaturat lui Lucas,pentru ca ea era antrenata,dar eu si cu Angie am ramas dupa canapea.
Dupa cateva minute bune te tras gloante cei doi au ramas fara munitie. Ei au castigat in schimb putin timp pentru a putea evada.

Lucas Pov.
Dupa ce i-am daramat pe caraghiosi la pamant le-am luat pe fete si am incercat sa evadam. Dar aveam o mica problemuță...nu stiam pe unde...
Am continuat sa mergem pe conceptia "rupe-o la fuga ca sa nu mori dracu aici" si asta am facut. Noi ne-am gandit ca acolo unde se termina sectoarele acolo este iesirea.
Noi momentan eram in sectorul 5 si inceracam sa nu facem prea mult zgomot pentru a alarma si mai multe maimute. Pana in sectorul 3 nu am atras prea mult atentia dar acolo era impanzit de cretini daia. Probabil stiau ca o sa le facem o vizita.
L:-O super. Si acum ce ne facem? Nu avem nici macar munitie
R:-Corectie. Tu nu ai munitie. Eu am...spuse Rebecca cu un zambet de invingator pe fata
L:-De unde ma rog ai?
R:-De la paznici. Mi-am facut plinul cat i-am ciuruit in sectorul 12.
Dupa ce am auzit asta am rugat-o sa-mi dee si mie si dupa am trecut la actiune. Ne-am facut un fel de carare pana in sectoru 1 unde era iesirea. Dupa ce am iesit din..*ce naiba o fi si asta* lui Mark am fugit la masina.

Revecca pov.
Dupa ce iesisem din cladirea ne indreptam spre masina cand cineva ma apuca de inchieietura si ma trage in spate...deodata simt o durere insuportabila in spate semn ca omul care era in spatele meu ma impuscase.
Dupa asta totul este negru.

Angie Pov
Cand Mark a impuscat-o pe Rebecca in spate Lucas ia tras un glont in cap si o ia de jos pe Rebecca care zacea intr.o balta de sange pe asfalt. El se urca la volan si noi in spate cu Rebecca.
L:-Si acum ce facem?
K:-Trebuie sa o ducem la spital..urgent pana nu face hemoragie
L:- Nu putem face asta. Toata lume o sa-si puna intrebari.
K:-Si atunci? O lasam sa moara?
A:- Pai unchiul meu este medic. Si pe mine ma ajuta cand eram impuscata. Hai sa o ducem la el.
Katty ramne masca si nu mai spune nimic
Dupa asta i-am dat coordonatele lui Lucas si am pornit in padure spre unchiul meu.
El are casa in padure pentru ca mai mult este un sediu decat casa pentru ca nu este tocmai legal ce face el, si de aceea este greu de gasit.
Dupa 15 minute in care m-am uitat la Rebecca am observat ceva pe corpul ei. Ceva nu foarte frumos de privit.....
To be continued
Bello. Am mai facut un capitol. Sper sa va placa. Pe acesta l.am facut mai interesant. Sper sa apreciati si multumesc ca.mi dati follow.. Ok v.am pupat dulce. :*

Danger SyndromeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum