Si salvatorul meu este...Lucas???ce???!!
*Angie esti bine?! a intrebat el
Eu nu i.am raspuns..doar plangeam cu lacrimi de crocodil.
Atunci m.o luat in brate si mi.a spus ca totul va fi bine. Chiar atunci a aparut Mike...pfff...minunat...cineva isi bate joc de mine....
*Angiee...unde esti? Ce? Lucas? Da.te jos de pe iubita mea boule!!
*Ho ho.
1. Sunteti iubiti bravo
2. Eu am salvat.o pe Angie din ghearele tipului asta. Spune Lucas si arata cu degetul catre tipul roscat.
*A...scuze omule...Angie esti ok?!! Spune Mike vizibil ingrijorat.
Imi sterg lacrimile si ii raspund.
*Mda...*raspuns sec*
Chiar atunci apare si Katty si.mi pune acceasi intrebare si ma ia in brate.
*Acum cum o scoatem pe Angie de aici?spune Mike
*Pai e un geam. spune Katty.
*Ai inebunit?Vrei sa sar pe geam doar in lenjerie intima? spun eu.
*Pai doar pana la masina.spune Katty
*Da! E o ideea buna. spune Mike
*Off..bine...spun eu vizibil rusinata
Si uite ca am facut si asta...am sarit pe geam aproape goala...
Cand am ajuns la masina imediat am urcat si am si plecat spre casa lui Katty.
I.am sunat pe parintii mei sa le spun ca raman la Katty peste noapte si au spus ca nu.i nicio problema.
*Am ajuns. spune Mike
Imediat am coborat din masina si am luat.o de mana pe Katty ca sa descuie cat mai repede usa de la casa.
*Repede Katty sa nu ne vada cineva!! spun eu exasperata.
*Da stai! Acum o deschid!! spune Katty putin iritata.
Katty a deschis usa si am intrat repede in casa ei.
*Angie,dute i.ati ceva de imbracat de la mine din sifonier.
*Mbine dar mai intai ma duc sa fac o baie lunga cu spuma ca sa uit de toti si de toate.
*ok.
Ma duc eu la Katty in camera si.mi aleg niste jeansi,negri,si o camasa in carouri de culoare rosie
Mi le i.au cu mine in baie si dau drumul la apa...stau acolo de vro 2 oreKatty pov.
*Of...ce.o face copila aia atata.n baie?
Iritata ma duc sa.mi pun un pahar de Coca Cola si ma pun pe canapea. Dau drumu la TV si ma uit la o comedie interesanta.
Nu trece mult timp si apare Angie din capul scarilor imbracata si machiata. Fond de ten si mascara.
*O dat Domnu' si ai iesit din baie...credeam ca te.ai inecat...spun eu pe un ton sarcastic.
*Haha...foarte amuzant...am uitat sa rad. imi tranteste ea replica inapoi si se aseaza pe un fotoliu.
*La ce te uiti? intreaba ea curioasa.
*Meh...nimic important...ce.am gasit si io.....îi raspund eu plictisita...
Imi i.au telefonul de pe masa si incep a.l butona.(stiu,n.are butoane...lol :>)
Intru pe facebook si observ ca Lucas e on si incep ai scrie.Katty: Hey
Lucas: Hey. Cum e Angie?E ok?
Katty: Da...cred...o stat 2 ore in baie.
Lucas:Nasol...
Katty: Deci...ce.ai vrut tu sa faci la petrecera lui Mike atunci? :>
Lucas: Stii tu. :>
Katty: Nu stiu. Spune.mi :)
Lucas: Sa te sarut
Katty: Meh stiam dar am vrut sa aud de la tine.;)
Lucas: Hey. Hoat.o :)
Katty:Mersi,asta.i un.compliment pentru mine :>
Lucas: :)...in fine...vrei maine sa vii cu mine la o intalnire?
Katty: Mda. De ce nu? :3
Lucas: :3. Te i.au la 12:00 am.
Katty: ok. :3
Lucas: Na bine mai vorbim. Ma bag la somn. Azi a fost o zi "dificila"
Katty: mbine...vorbim maine. :(
Lucas: ;)
* Lucas s.o deconectat.*Mda...era...12:00?????!!!
Cand o zburat timpul asa de repede?!
Cand ma uit observ ca Angie nu mai era pe fotoliu. Cred ca s.o dus sus la culcare...mda...ce nesimtita sunt si eu....sa n.o simt cand se ridica... :>
In fine. Ma duc duc sus si ma schimb in pijamalele mele cu bulnie si ma bag in pat. Angie dormea pe o jumatate de pat iar eu m.am bagat langa ea.
*
*
3:00 am
*
*
Ma trezesc cand Angie imi da una chiar in "mufa" de ma da jos din pat...lol..
Se pare ca viseaza. Ma apropii de fata ei sa aud...Bang!!! Gata si cu capitolul asta!!!! Nu uitati de ★ si comm.
Multumesc!!!!!! Am o tona de views! Thks* pandacornii mei! :>
Ce credeti ca viseaza Angie? Spuneti.va parerile la comm!
V.am pupat!! :3
CITEȘTI
Danger Syndrome
Teen FictionPericolul pandeste si la colt de strada pentru ei. Gloante,urmariri,arme. Nimic nou. Erau copii normali,oameni normali. Erau. Toate astea au inceput din nimic. Prietenie,pericol,iubire,dezamagire si multe altele. Unii mor,altii traiesc. Dar ei vor...