Angie Pov.
Ma trezesc la 5 dimineata si incep sa impachetez. Ieri am fost dupa bani si azi plecam. Of..sper ca Katty sa nu banuiasca ceva.Katty Pov.
N.am dormit toata noaptea si-s plina de draci. Cum sa ne lase pe mine si Rebecca si sa plece?! La masa aha...poate in Tenerife dupa un interlop...
Dap. Stiu unde se duc. Am vorbit cu Trevor si mi-a spus pentru ca vroia sa ma duc sa-i ajut cu Michael
Asa ca m-am imbracat si m-am ascuns in masina. L-am rugat pe Trevor sa ma sune daca e ceva cu Rebecca.
Daca ar fii vorbit cu mine de la inceput ar fi stiut ca am lucrat cu Michael si stiu cum sta treaba. Nu-s noua in subiectu' asta.
Am asteptat in masina circa jumatatea de ora pana sa vina si cand au facut-o m-am ascuns in spate,pentru ca e o duba.Angie Pov.
Inainte sa plec,am vrut sa-mi i-au ramas bun de la Katty dar era de negasit. Probabil facea dus,asa ca ca i-am scris un bilet. Nu vroiam sa se transforme intr-un adio...asa ca i-am zis ca ma intorc cat de curand.
Am urcat in duba si am pornit spre aeroport. Acolo mai aveam de asteptat 1 ora pentru ca m-am interesat si trebuia sa-i spun si lui Lucas
-In aeroport avem de asteptat 1 ora. spun eu spargand linisteaLucas Pov
Conduceam linistit si deodata Angie sparge linistea...
-Ok. Nu-i nimic...doar ca imi este frica sa nu te pun in pericol...spun asta si dau s-o sarut pe Angie.Angie Pov.
- Ok. Nu-i nimic...doar ca imi este frica sa nu te pun in pericol...dupa ce spune asta incearca sa ma sarute si eu nu ma opun.
Stiam ca nu este bine ceea ce fac. Pentru ca Katty il place pe Lucas...doar ca l-am placut mereu ...dar nu i-am spus lui Katty pentru ca asa fac prietenii. Dar acum nu m-as putea numi "prieten".
Of..sper sa inteleaga...imi este frica..
Dupa ce m-a sarutat a zambit victorios si o spus:
-Thailanda...venim!Katty Pov.
Stateam pitita in spate si ma uitam cu lacrimi in ochi cum se saruta...nu puteam sa cred ....parca eram prieteni...tradatori...deci se duc in Thailanda sa inteleg...o sa le fac o mica surpriza atunci...Angie Pov.
Oprisem pe dreapta pentru a manca.
Mai avem 1 ora juma' pana pleaca avionul.
Eu cu Lucas vorbeam cele mai tampite,fara sens,si amuzante lucruri. Radeam pana la lacrimi. Sincer n-am mai ras asa cu el....mereu eram reci unul cu altul.....pentru ca stateam fiecare cu Katty mai mult....
Cand am vrut sa ne intoarcem in masina,Katty a venit foarte linistita din spatele masinii...avea ochii inlacrimati...Katty pov.
Ok. Rad. Vorbesc. Socializeaza. Nu-i nimic rau,nu? Pe naiba...s-au sarutat! Deci nu stiu de ce imi mai fac sperante....n-am pentru ce/pentru cine.
Mi-am adunat tot curajul din mine (sau era furie) si m-am dat jos din duba cu o raceala in suflet. Ajuta-ma Doamne sa nu fac vreo prostie.
-Hei! Voi. Avem de discutat!Lucas pov.
Cand am auzit-o pe Katty striigand,am luat-o la fuga pana la un lac micut. Se apropia de mine cu pistolu asa ca am sarit in lac. Nu aveam ce face....nu ma judecati....voi ce ati face daca o nebuna nervoasa ar venii cu un pistol spre voi? Ati pupao in frunte?! Nu prea cred.Katty pov.
Cand l-am vazut pe Lucas sariind in lac m-o pufnit rasul. Dupa ce s-a uscat am inceput sa le povestesc ca si eu am lucrat cu Michael si ca pot sa-i ajut.
-Angie,vin-o putin.
Angie a venit si ne-am dus putin mai departe si am inceput sa vorbim.
-Sa stii ca....am vazut cand v-ati...mda
-Serios? Si vrei sa ma omori? Daca da fao repede...pana aici mi-o fost Doamne...
Am inceput sa rad si i-am spus ca totul e ok...si ca mi-am dat seama ca nu-l iubeam pe Lucas cu adevarat..
Am urcat in masina ca sa ne ducem spre aeroport. Mai aveam 34 de minute sa ajungem la aeroport si sa-mi cumpar bilet. Lucas conducea cu 100/h si era sa intre unu' in el.
-.....Dumnezeii matii cu candela preotului matii cu tot! ESTI OARBA?! VEZI FA PE UNDE MERGI SAU I-AT' BICILETE...
Pe mine si Angie ne-o pufnit rasul...ok aparent era o ea...
Cand am ajuns la aeroport mai erau 15 minute si pierdeam avionul.
Am fugit glont sa-mi i-au bilet. Lucas si Angie au dus bagajele.
Dupa ce am trecut prin toate procedurile s-au deschis usile si aintrat in avion pentru imbracare
A fost pe aproape. Angie s-a asezat langa mine si Lucas era in spatele nostru.
Am inceput sa-i spun despre un baiat cu care m-am ciocnit in mall. A inceput sa chităie si mi-o zis sa-i zic toate detalile. Am inceput sa-l descriu. Era blond si avea ochii caprui. Era asa dragut. Si bineinteles cum ne-am intalnit....
Eu eram cu nasul in telefon si mergeam rapid...si m-am ciocnit in el...dupa ce mi-am cerut scuze mi-o dat numarul lui de telefon...eram foarte fericita..
*
*
Dupa ce am facut toate chestiile posibile cu Angie in avion,m-am pus sa dorm. Maine avem un ciripitor de gasit.Lucas Pov.
Eu cred ca o sa sparg geamul avionului si o sa sar.Am un gras,mirositor in stanga mea care saliveaza pe mine si un moş cu gaze in spate. Si pun pariu ca fetele ma barfesc pentru ca am auzit cuvintele "dragut" si "frumos"...deci sigur trebuie sa fiu eu.
Oricum fetele au adormit...eh..eu o sa stau cu "colegii" mei...si maine mai trebuie sa.l prindem si pala....ahh imi urasc viataaa!!! Is prea frumos sa fiu chinuit in halu' asta .....plang...
*
*
*
*
Ello am revenit in forta. Sper sa apreciati ca postez asa repede si mult...pentru ca am postat si ieri seara...aniway...nu uitati de cartea mea noua...treceti si pe la ea...ok...Good luck! :*
CITEȘTI
Danger Syndrome
Teen FictionPericolul pandeste si la colt de strada pentru ei. Gloante,urmariri,arme. Nimic nou. Erau copii normali,oameni normali. Erau. Toate astea au inceput din nimic. Prietenie,pericol,iubire,dezamagire si multe altele. Unii mor,altii traiesc. Dar ei vor...