9.Geloasa?!

92 12 6
                                    

Atunci Lucas s.a ridicat de pe canapea si s.a indreptat catre Angie cu pasi repezi si apasati.
Eu ma uitam nedumerita.
Atunci o ia pe Angie de incheietura si o trage dupa el intr.o camera aleatorie.
*Ce naiba?!! Ce vrea sa faca?!! Eu sunt iubita lui!! Stai...tocmai.....am spus...sunt cumva geloasa??? Nu imi pierd mintile....asta.i clar...

Lucas POV.
O i.au pe Angie de incheietura di vad cum Katty se uita nedumerita si pot sa vad si un pic de gelozie....hihi...>:)
*Lucas...ce naibaa???!!! spune Angie nervoasa
*Shh...calmeaza.te!!! Vroiam sfaturi.
*Aa...ce bine...credeam ca ti.a trecut ceva prin minte...
*haha...spun eu incruntat
Si incep eu a povesti tot de la a la z ce s.a intamplat.
Angie vad ca ramane "gura casca" si dupa ce am terminat eu de povestit face o fata atat de fericita...jur ca n.am mai vazut.o asa de fericita din clasa a 7 a cand i.a indesat profului de fizica o hartie pe gat....bine....il ura...si viceversa...atunci era si un pic de rautate in "fericirea" aia stranie....nu.i deloc ciudat...:)))
In fine...
*Iiiiiii....Lucassss!!!! Nu pot sa cred!!.
Si atunci auzim o bocaneala in usa care devenea tot mai insistenta.
*Lucas,Angie!! Ce mama smaului faceti acolo inchisi de juma' de ora?!!!
Si dupa ce auzim asta deschidem incet usa cu un nod in gat amandoi.
*Uhhh...mda...hey....cum mai mere??? Incerc eu sa ma abat de la subiect...
*Mda...foarte bine...exceptand faptul ca ma inseli cu cea mai buna prietena!!! Nu pot sa cred!! De ce mai sarutat atunci? Sa.ti bati joc de mine???!!!
*Katty!! Stai!! spune Angie dar Katty țâșnise pe usa intr.o rochie pana la fund,rosu aprins,si cu niste platforme de 20 cm....jur ca nu inteleg cum fetele merg pe chestile alea...zici ca suntem in evul mediu cand oamenii se torturau intre ei....doar ca acum ele se torturau singure...mda....
Si atunci mi.am dat seama unde se duce..La club...stiam ce vroia sa faca..
*Baga.mi.as picioarele...se duce.n club...
Angie a aprobat din cap si am plecat dupa ea..

Katty's POV.

Ahhh!!! Imi vine sa omor pe cineva!! Cum a putut sa.si bata asa joc de mine?!! Zici ca.s presul lui...ma jur....
Ei bine jocul asta se joaca in doi...sa vada si el cum e sa fi inselat!!
Asa ca m.am hotarat sa ma duc in club....o sa vada el...cu cea mai buna prietena....
Micute lacrimi mi s.au adunat in ochi dar nu le.am lasta sa cada...nu.mi stric machiajul pe un bou.
Am intrat in club si am cerut 4 shoot.uri de tequila.Trebuie sa fie de ajuns....eu n.am mai baut asa mult in viata mea...
Asa ca le.am dat pe toate pe gat si m.am dus pe ringul de dans.
M.am ciocnit de o persona cunoscuta...si cand m.am afunat de pe jos am vazut persoana...Mark???!!
*Mark??
*Katty?? De cand nu ne.am mai vazut??
*De decenii...vino aici!!
M.a luat in brate si am stat asa cam vro' 10 minute...
*Ah..am uitat ce bine e bine la tine in brate...am spus eu
El a rosit si m.a invitat la o masa. Mi.a comandat o limonada albastra si am inceput sa "palavragim" despre tot felul de prostii...dar nu ne pãsa...noi ne uitam unul la altul...
Mark era brunett cu ochi caprui ciocolatii...nu,nu era foarte special dar mie imi placea...pentru mine era...special...
M.a luat de brat si am mers impreuna la masina lui...
Cand l.am vazut pe...

Hello. Don't kill me.
Bine..n.am mai postat pentru ca aceasta carte nu a mai avut sucesul anterior...dar nu m.am demoralizat...am asteptat views si ★.
Deci...dati ★ si comm.
Intrebari:
Cum credeti continua cartea??
V.am pupat! :*

Danger SyndromeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum