13. Intamplari Multiple

63 11 6
                                    

Katty Pov.
Ma trezesc pe un pat strain. Tot ce stiu e ca este foarte moale si confortabil. Mstai. Io stiu ca ultima data mo rapit Mark...ok? Aparent nu este asa....ma ridic repede din pat si ma duc spre usa ca sa ies sa ma duc o data acasa...apas pe clanta...o data...de doua ori dar in zadar..usa este incuiata...ma arunc pe pat zgomotos.
-Hey! Nu te arunca asa pe pat! A costat cat toata casa ta!
-Cc...cine o spus asta??
Imi ridic privirea si dau de camera de filmat...un fior rece mi se iveste pe sira spunarii...
-Dd..de ce este o camera de filmat?
-Stai calma...regulile sefului
-Care sef?
O super..acum vorbesc cu o camera de filmat...
-Mark. Acum fii fata cuminte si nu-mi cauza probleme...lasa-ma sa ma uit la meciul de football
Pfff...minunat...acum si camera de fimat ma ingnora

******

Ce....mama...masii...sa....fac...
Ma plictisesc de mor si nici macar un joc de carti n-au putut sa-mi lase...mai bine ma duc sa fac un dus...
Ma asigur ca nu este nici o camera de filmat in baie si dau drumul apei.

Lucas Pov.
Imi deschid cu greu ochii....cand o fac nu realizez in prima clipa unde sunt dar dupa cateva secunde imi amintesc. O super. Tot aici. In dracia asta de vagauna . Minunat. Si cum s-ar presupune ca ar trebuii eu sa evadez de aici?! Cand o sa-l prind pe Mark o sa-si doreasca sa se fi aruncat in Marele Canion.

Dupa 2 ore nenorocite de mers ajung si eu la o usa mai normala...o deschid si intru in ceva sala de birouri...multi oameni la calculatoare...hmm...deci ti.am gasit ascunzisul..nu Mark?

Ma strecor repede prin sali pentru a ajunge la Mark..dar mai intai imi trebuiesc niste arme....un shootgun,un pistol si nu ar strica un ak47.
Dupa jumatatea de ora de mers am gasit depozitul de arme...imi i-au armele si ma duc in gasirea lui Mark...poate el o are pe Katty si pe celelalte...

Angie Pov
Bezna.Racoare. Frica.
Definitia pe scurt a situatiei in care ma aflu. Sunt legata de maini si picioare si pot auzi niste voci infundate dar nimic mai mult.
Niste pasi nu prea grabiti se indreapta spre mine. Ajungand la mine barbatul imi da jos bandaua de la ochi.
-Angie...Corect?
-*tac*
-Mai bine ai raspunde...este chiar un nume foarte frumos
-*tac*
-Mbine...vad ca nu prea iti pica bine complimentele la ora asta..inteleg...sa trecem la afaceri atunci....
Ce imi poti spune despre Lucas??
Cand ii aud numele ma cuprinde un sentiment de frica.
-Adica? In ce fel?
-Nu fa pe proasta...stiu ca ai fost partenera lui multi ani de zile
-Poate da,poate nu
-Legati-o si aruncati-o la nebuni
In momentul acela simt cum pamantul imi fuge de sub picioare...cum adica nebuni???

Katty Pov.
Ies dupa un timp destul de lung petrecut in dus. Ma invelesc cu un prosop luat de pe suport si ies afara din camera.
-Sfiinte Sisoe, fetita imbraca-te!
-Doamne nu mai urla asa! Am facut un simplu dus....socatu-le
-Bine dar imbraca-te ca daca aude sotia dorm pe preş.
Amuzata dar tot o data si surprinsa ma renintorc in baie pentru a lua ceva pe mine.
Ma intreb ce fac prietenii mei? Oare or fii bine??

Lucas Pov.
Intru intr-o camera cu multe geamuri si 4 oameni....unul este asezat pe un scaun si legat. Cred ca o fi vreun nebun. Ba nu. Este Angie. Doamne am gasit-o pe Angie! Vad cum 2 barbati o cara pe sus....o nu pe tura mea
-Hey! Lasati-o jos! Si cu asta incep sa trag pe acolo fara vreo tinta exacta pentru ca sincer sa fiu am mai facut asta doar in jocurile video..si nici acolo nu eram cel mai bun.
I-am nimerit pe cei doi. Acum ramane cel la costum. L-am impuscat si pe el si dupa am dezlegat-o pe Angie.
-Esti ok?
-Da. Tu?
-La fel. Hai sa le gasim pe Katty si Rebeca
Ne-am ridicat si vrand sa plecam, pe usa intra......
To be continued

Hey. Am revenit cu un capitol nou. Sper sa va placa si nu ezitati sa-mi lasa-ti parerile voastre. Pwp.

Danger SyndromeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum