Eram la masă cu Alin,Angie si Lucas. Eu cu Alin infulecam o lasagna amandoi,Lucas statea cu mainile pe masă si se uita nu prea frumos la Alin iar Angie manca o pizza...doar ea...singura....mananca o tonă.
Azi la ora 15:00 trebuie sa plecam dupa Franklin. In prezent este 10:30.
*******
Cu 2 ore in urma
*******
Alarma sună ingrozitor. Ma ridic sa-mi iau telefon care era pe masuta de cafea. Este ora 8:30. Angie lipsea din pat. Cred ca era la baie.
-Neata. Spune Angie care iesea cu o cană de cafea de pe verandă.
-Neata.
-Vrei cafea?
-Nu multumesc.
Ii raspund si merg pana la baie. Imi fac un dus si-mi spal dintii si fața. Sunt inca in pijamale cand ies din baie.
-Ă Katty....
-Da??
-Alin te-a cautat acum 10 minute,si i-am spus ca inca dormi.
-Ok. Pai ma duc sa vad ce vrea.
-In pijamale?
-O da...corect.
M-am imbracat repede si cand sa ies in hol....oh nu....asta...nu.Alin Pov.
Dupa ce am vorbit cu Angie am vrut sa ma duc la mine in camera cand m-a oprit Lucas. Oh minunat. Ce mai vrea?
-Bună. Cred ca ai auzit multe despre mine. Spune Lucas cu un aer superior
-Da să stii. Dar numai ca nu erau lucruri bune.
-Cum? Adica?
-Pai simplu. Am auzit ca esti un nesimtit,superior si sursa mea a zis ca esti si urat. Nu s-a inselat. spun eu relaxat.
"Mr. Perfection" statea in fata mea si avea o fata neutra...pana mi-a dat un pumn in burta pe neasteptate.
Eram intins pe jos cand a luat o vază cu flori si mi-a spart-o in cap.
Eram plin de sange. M-am ridicat repede si i-am dat una in nas. In clipa aceea ia sarit borsul si s-a dat 2 metri in spate. Atunci am vazut-o pe Katty cum statea in tocul usii. Era surprinsa si ingrijorata. Ii puteam citii asta in ochi.Katty Pov.
-Alin! O Doamne esti bine?
-Am...da...sunt...oarecum bine.
-Haide sa te ducem la infirmerie.********
In prezent
**********
-Mmm. Ce bun a fost. spun eu si ma ridic cu Alin de la masă. Eram singuri in sala de mese.
Ma prinde de mana si ma trage mai aproape.
-Hai sa ne ducem in camera. Vrei? Il intreb eu pe Alin.
-Sigur. Imi trebuie un mic repauz.
Am descuiat usa si pe pat era Lucas.
-Ce mai vrei?
-Sa vorbim.
-Ei bine eu nu vreau.
-Doar 5 minute.
Ii arunc o privire lui Alin si el iese pe usă.
-Incepe. I-am zis eu
-Eu...vreau doar sa-ti spun ce simt. Inca te iubesc. Mereu te-am iubit si inca o fac. Relatia cu Angie a fost doar o acoperire....ca sa te fac geloasa. Si stiu ca si "relatia" ta penibila cu Alin a fost doar o acoperire. Nu trebuie sa te mai prefaci. Stiu. Hai sa renuntam la asta. Stiu ca ne iubim.
Si cand a terminat de zis acest lucru da sa ma sarute dar eu ii dau o palma si tip la el:
-Cum poti sa fii asa nesimtit?! Angie te iubeste! Si eu nu te iubesc! La inceput am pus suflet dar dreptat mi-am dat seama ca esti un nenororcit! Si eu il iubesc pe Alin! Sa nu mai indraznesti sa spui ceva de el!
....eram asa de nervoasa...incat cred ca m-au auzit si aia din receptie...
-Acum poti iesii afara.
-Dar..
-Iesi...acum.
Lucas a iesit pe usa iar Alin era sprijint de perete doi metrii mai incolo tinand ceva in mana. Cand m-a vazut a zambit si s-a indreptat catre mine.
-Hei. Esti bine? el a observat ca am ceva. Este foarte atent...
-Mnu...nu chiar....pe scurt: Lucas admite ca inca ma iubeste si ne-a facut relatia penibila.
Cand am realizat ce am spus imi venea sa-mi dau palme. Si Alin s-a mirat cand am spus cuvantul "relatie". Dar dupa s-a apropiat si mi-a dat un pupic pe nas. M-a luat de mana, ne-am dus in camera si ne-am asezat pe pat.
-Vreau sa-ti dau ceva.
Mi-a pus cutiuta rosie in mana. Am deschis-o si am vazut ca este o bratara cu un "A" pe ea.
-Cand ai avut timp sa o cumperi?
-Pai o am de la mama....si am vrut sa ti-o dau tie pentru ca...e ceva special pentru mine...
-Multumesc. O sa am grija de ea. Promit. si i-am dat un pup pe obraz.**********
Este ora 12:30 si imi beau cafeaua pe veranda. Am vorbit cu Angie si a plans. A zis ca vrea sa fie putin singura. Habarnam unde este sau ce face. Nu raspunde la mesaje sau apeluri. Si imi fac griji.
-La ce te gandesti? Ma intreaba Alin care a iesit din dus. Avea parul ud.
-Ce faci aici? Du-te usucate! Vrei sa racesti?
-Ok,ok. Dupa imi spui la ce te gandeai.
**********
Valurile se sparg de stancile inalte. Am picioarele bagate in nisipul cald. Soarele straluceste slab. Alin sta langa mine si se uita in gol.
-La ce te gandesti?
-La....tine.
-Serios?
Eram surprinsa si curioasă.
-Da.
-Si...sunt lucruri bune?
Ma intind pe spate si el face la fel. Imi prinde mana si eu imi pun capul pe abdomenul lui.
-Normal.
Momentul nu dureaza mult. Gloante sunt trase inspre noi.
Alin ma ia de mana si fugim.
Suntem in camp deschis deci o sa fie greu. Ne adapostim dupa o stanca iar Alin scoate un pistol si trage.
Bun asta e ceva nou.
Sunt nimerita in mana de un tip din dreapta. Alin il nimereste si ma ia pe sus....
Mana ma doare ingrozitor....poate sa fie mai bine?
*********
Ello. Un nou capitol. Surprize,surpize,huh? Dwa.
1. Ce credeti ca se va intampla in continuare?
Comm + vot. 👻
Bai,Cartofule ^_^ (1004 cuvinte)
CITEȘTI
Danger Syndrome
Teen FictionPericolul pandeste si la colt de strada pentru ei. Gloante,urmariri,arme. Nimic nou. Erau copii normali,oameni normali. Erau. Toate astea au inceput din nimic. Prietenie,pericol,iubire,dezamagire si multe altele. Unii mor,altii traiesc. Dar ei vor...