Si atunci pe usa intra...doctorul.
*Ce faceti domnisoarelor?
*Umm...bine..raspundem noi la unison
*Bun..Katty...vroiam sa vorbim despre externarea ta...poti pleca chiar astazi. Insanatosirea ta a fost una grabnica....deci prin urmare...poti pleca.
*Serios?!Yeeeeyy!....Angie..te rog du.te pana acasa si ia niste haine...ca nu am...
*No problem colega...
Amandoua radem si dupa Angie pleaca.
*
Dupa 1 ora
*
Angie intra pe usa..
*Ahh...ce bine....te.ai hotarat sa vii...dupa un secol....
*Keep calm...a trecut doar 1 ora...Angie mereu are simtul umorului...asta imi place mult la ea
Ma imbrac si plecam de la spital.
Eu ma duc acasa si Angie trebuie sa se duca la dentist...Pff...ma lasa singura..
*Angiee...chiar asa? Ma lasi singura?
*Nu te las singura....am chemat intariri...spunea ea facand cu ochiul...si chiar atunci doua maini ma apuca de solduri si ma salta.n sus...
*Lasa.ma jos!!! Angie!! De ce stai acolo si nu ma ajuti?!!(rade de se prapadeste)... Ooo...stai...LUCAS!!!!!!!!!!! Lasa.ma jos!
*Bine bine....ma lasa jos si apoi amandoi rad de se prapadesc. Pf...ce prieteni am si io....
*Katty,Lucas va sta cu tine,ok?
*Umm...nu,nu.i ok...
*De ce? spune Lucas cu un zambet pervers...
*Va las sa va distrati...rade Angie...
Angie o sa mi.o platesti....candva...nu pot sa cred ca m.o lasat singura(pentru ca parintii mei sigur nu.s acas') cu Lucas....
Ajungem noi in fata usii si eu bag cheia in broasca si invart. Usa se deschide si eu spun:
*Simta.te ca la tine acasa...
*Um...ok...spune Lucas sec.
Ma duc eu si ma schimb intr.un tricou larg putin peste fund si.mi i.au papucii mei pufosi. Atunci il intreb pe Lucas daca.i foame si el zice politicos nu.
*Um...bine...atunci fac popcorn? Si poate ne uitam la un film?
*Suna bine.
*Ce film alegi? stiam c.o sa regret si chiar am facut.o
*Hororr!!!
Mda....de ce eu trebuia sa fiu amabila? Eu si gura mea sparta...
*Mbine...ma duc sa fac popcorn
*Bine...pana atunci caut un film hororr.
Nici nu.i mai raspund...pun floricelele un cuptorul cu microunde...astept...astept...Lucas pov.
Caut eu filmul potrivit hororr...
atunci o vad pe Katty cu parul ei lung zgarliontat de culoare nucii perfect aranjat...dupa imi cobor privirea mai jos....era atat de sexi...ahh....nu...mai pot....trebuie...sa...fie....a mea!!Katty pov.
Simt cum Lucas se uita la fundul meu...pe bune? Ma fac ca nu l.am vazut si aduc floricelele.Lucas gasi.se un film.
E atat de hororr!!! Aaaa!!
*Nuuu! Fugi!! Nu acolo! Auch.....
*Haha...te sperii de nimic...
Si la o faza m.am speriat atat de tare ca Lucas ma tras la el in poala si m.o luat de mana...ok...stiu ce vrea sa faca.
*Lucas...
*Hmm?
*Lasa.ma jos
*Umm...*Lucas....
*Mda! Bine! Scuze.le mele stimata domnisoara si ma lasa jos pe canapea.
Dupa ce s.o terminat filmul m.am dus sa fac un dus. Lucas statea linistit si ingandurat pe canapea.
Nu i.am dat atentie si m.am dus la dus. Dupa ce am iesit mi.am luat o pereche de pantaloni scurti rupti si o bluza,roz deschis, strampta cu inscriptia "Love me"... mi.am dat cu putina mascara,fond de ten si am coborat scarile
Chiar atunci Lucas...Hello. Ce mai faceti? Vroiam sa va multumesc pentru tot! Am publicat cartea ieri seara si a facut o tona de views.
Daca va place cartea nu uitati sa dati un vot si.un commm...ma motiveaza sa continui.Multumesc pentru tot! V.am pupat! :*
Ps. Poate vreti sa aruncati o geana si pe carte soramii "Sara si viata ei". Ar insemna mult pentru ea. :*
CITEȘTI
Danger Syndrome
Teen FictionPericolul pandeste si la colt de strada pentru ei. Gloante,urmariri,arme. Nimic nou. Erau copii normali,oameni normali. Erau. Toate astea au inceput din nimic. Prietenie,pericol,iubire,dezamagire si multe altele. Unii mor,altii traiesc. Dar ei vor...