-Mike, zejdź na dół, spóźnisz się pierwszego dnia szkoły! - krzyknęła moja babcia z dołu.
- Dobrze babciu, już idę, nie musisz się tak wydzierać - odkrzyknąłem. No tak, nowy rok szkolny. Kolejny rok wyzywania i bicia mnie, następny w którym będę cierpiał i codziennie przed snem ciął się. Nienawidzę tego. Zacząłem się ubierać, nie ubierałem się modnie, jakaś szara bluza i dresowe spodnie. Ściągnąłem podkoszulek, byłem taki gruby i brzydki, moje ciało jest ochydne.
Ubrałem się i szybkim tempem zszedłem po schodach na dół i ruszyłem w strone drzwi wyjściowych.
-Nie jesz śniadania? - spytała się moja babcia.
-Nie jestem głodny, kupie sobie coś w szkole - skłamałem i uśmiechnąłem się do niej miło - pa babciu!
✡✡✡
Siedziałem na ławce i czekałem na ostatnia juz lekcje, była nią matematyka. Dzisiejszy dzień był nudny ponieważ, nauczyciele mówili tylko o tym czego będziemy się uczyli przez ten rok szkolny.
-Cześć grubasku! - zawołał Lucas i podszedł bliżej do mnie. On należał do najpopularniejszych osób ze szkoły. Był przystojny, bogaty i każdy go znał. Czego więcej potzreba do szczęścia?
-C-czego c-c-chcesz? - Spytałem jąkając się. Błagałem w myślach aby nie chciał pieniędzy. Babcia już dawno nie pracuje i utrzymujemy się z jej emerytury. Przez co ja nie dostaje kieszonkowego i muszę sam zarabiać, w te wakacje na przykład roznosiłem ulotki.
-Ka-Ka-Kasy idioto - zaczął mnie naśladować i się zaśmiał.
- Jaa nie mam pieniędzy - powiedziałem cicho
-Wiesz co się teraz stanie? -szepnął mi do ucha.
✡✡✡
Szybkim tempem wbiegłem do pokoju, tak aby babcia nie zauwarzyła mojego siniaka pod okiem którego dostałem od Luke'a. Mimo wszystko nie mogłem być na niego długo zły, wkońcu na osobe którą się kocha nie można się długo złościć. Tak ja Michael Clifford, zakochałem się w najpopularniejszej osobie w całej szkole, w tej samej która mnie dzisiaj pobiła...
•○•○•○•
Rozdziały będą krótkie ponieważ, zaczyna się szkoła i trzeba się uczyć, bo mama mi glanów nie kupi ;-;
Drugi postaram się napisać dłuższy i będzie on chyba w niedziele!Nara kociaki :3
CZYTASZ
Change for you ||Muke
RomanceMike nie należał do grupy popularnych. Był w szkole tak zwanym popychadłem, ale pewnego dnia postanawia to zmienić, a wszystko przez długonogiego blondyna. Opowiadanie zawiera: Związki homoseksualne i samookaleczanie się.