Napred upozorňujem, že niektoré slová nebudú spisovne správne, pretože trošku chomolím slovenské-české, záhorácke a pod slová. Mám známych po celom SK a vždy sa niečo na mňa prilepí. Takže niektoré slová budu znieť divne, alebo ako to nazvať no.
Sedíme si s Jakeom na lavičke na štadióne ako vždy o pol noci. Kecáme a fajčíme. Robíme si zle a rýpeme do seba. Jake je môj kamarát. Kedysi sme spolu skoro chodili, ale dojebal to jak vždy všetko.
Vždy keď vydychoval dym z ust, vždy som mu do toho fukla, aby sa mu nepodarili krúžky alebo krásny hustý dymoví mráčik.
Znova som mu do toho fukla, ale tento krát spravil niečo čo mi vyrazilo dych. Pobozkal ma.
,,Č-čos to spravil" zakoktala som.
,,Pobozkal ta" Usmial sa.
,,Prečo?" Nechápavo som na neho pozrela.
,,Len tak."
,,To nieje odpoveď." Nespúšťala som z neho oči.
,,Kazila si mi krúžky." Zachechtal sa.
,,Hm." Vstala som ,,musím už ísť" otočila som na odchod keď ma chytil za ruku.
,,Počkaj Lesly. Prepáč nechcel som. Ja.." prešiel si po vlasoch ,,neviem čo to do mňa vošlo. Prepáč.."
,,Okej. Nech sa to už viac neopakuje" poviem a sadnem si vedľa neho.
Chvíľu ešte kecáme a kladieme si otázky ktoré nám ako prve prídu na rozum.
,,Dobre už mi začína byt chladno. Ideme?" Pošúcham si stehna.
,,Môžme" postavíme sa a pomaly kráčame k bráne štadióna.
Ticho. To neprijemne trápne ticho. Nenávidim ho.
Štiklo sa mi. Blbá štikútka. Moje štikútanie znie fakt pofiderne. Vždy sa na tom začneme smiať.
,,Nesmej saaa" buchnem ho do ramena.
,,Ale to sa nedá" znova sa začneme smiať.
,,Zajtra už musíš domov"spýta sa, keď prídeme k lampe, od ktorej sa naše cesty rozdeľujú.
,,Ano."
,,Aha, tak teda sa maj." skleslo povie. Otočím sa a pomaly kráčam domov. Pošúcham si ruky a ďalej kráčam.
Vytiahnem si kľúče, no keď som skúsila kľúčku, zistila som že je odomknuté. Ešte nespia? Hmm divne. Vbehnem do izby, hodím na postel mikinu a mobil a idem do kuchyne.
,,Čaute. Myslela som že už budete spať." uškrniem sa na otca a jeho priateľku.
,,Ale kdeže ved je len pol 11-tej. Co tak skoro doma?" zaškeri sa otec.
,,Začínalo mi byt chladno tak sme išli domov" podídem ku kanvici a naberiem do nej vodu.
,,Čo ťa Jake nezohrial?" Rýpol do mňa.
,,Vážne? Zase? Prestaň. Vieš že sme len kamaráti." vyprsknem a zalejem si čaj.
,,Ale no srdiečko robím si srandu. Ale keď si to tak vezmeš, mi s Mary sme začínali tiež ako kamaráti" pobozkal svoju priateľku a uškieral sa od ucha k uchu.
Vzal som si čaj a odišla do izby.
Zapla som ntbk a pustila si seriál.
Konečne dali novu časť Teen Wolf. Tato 5. séria je úplna pecka. Tie 4 sú také no také všelijaké ale tato 5-ka je úplne bombová.
Dvere do izby sa rozleteli a v nich Dreya (segra) ,,Kedy si prišla?" Ani ahoj ani nič. Vzala si zo skrine veci a otočila sa ku mne.
,,Pred chvíľou prečo?" Zdvihla som obočie.
,,Len tak. Nejak skoro ne?" Začala sa prezliekať. Vyšla akurát zo sprchy. Mame spoločnú izbu. Mrte veľkú a tenkou stenou rozdelenú ale to iba ako sú postele.
,,Začínalo mi byt chladno, tak sme išli domov. Vadí ze som tak skoro doma?" Uškrnie sa na mňa ,,Jake ta nevedel ohriať?"
,,Ešte aj ty začínaj bože." Vstanem s gaučca aj s ntbkom a prejdem na svoju stranu izby.✖ ✖ ✖ ✖ ✖
,,Poď za mnou zamknúť." zobudí ma otec.
ZZahundrem a vyleziem s postele. Ségra ešte spí a nezobudilo by ju nič, ani keby tanky padali. A Mary? Ta už je od 5-tej v robote. Vlastne ani neviem koľko je teraz.
,,Lúbim ťa, pa." Objíme ma otec a zavrie dvere. Zamknem a šuchtavým krokom sa dostanem naspäť do postele. Pozriem sa na hodiny na mobile a zistím že je len 6 ráno. Thanx dady. Položím mobil vedľa seba a pritúlim sa k Majkovi.
Majko je veľký plyšový maco ktorého som dostala pred 2-3 rokmi na vianoce od mami. Chudáčik je už splasnutý a vyležaný, ale stále ho mam rada. Otec si vždy robí zo mňa srandu že som jak mala. No a že mam 17. Plyšáci nikdy neomrzia. Sú tu vždy pre nás. Nikdy nás neopustia. A zlepšujú náladu.
,,Back in black
I hit the sack
I've been too long I'm glad to be back
Yes, I'm let loose
From the noose..."
Zazvonil mi mobil. Otec. Čo chce? Ved neprešlo ani 10-minút čo odišiel.
,,No?" Zachrapčím unavene.
,,Spis?" Spýta sa.
,,Keby som spala, nezdvihla bych ti to. A mimochodom rozprávam sa s tebou , čiže asi že nespím už. Čo potrebuješ?"
,,Dobre nerozčuľuj sa zlatino. Zabudol som si okuliare. Mam ich v kuchyni na chlebníku donesieš mi ich prosím ta?" dostane zo seba a ja zložím.
Vzdychnem si nahlas a vstanem s postele. Začnem hľadať tatkové okuliare, ktoré mali byt udajne na chlebníku.
,,Back in black
I hit the sack
I've been too long I'm glad to be back
Yes, I'm let loose
From the noose..." zazvoní mi znova mobil. Zas otec.
,,Nemusíš už hľadať. Našiel som ich. Mal som ich v taške." Zasmeje sa.
,,Aha fajn." Zachrapčím, lebo mam sucho v krku.
,,Keď sa naješ a poupratuješ, skočila by si hore za babkou či niečo nepotrebuje? A nakŕm prosím ťa." Začne mi "písať" zoznam veci čo mam spraviť keď "vstanem". Kedže som už hore, spať sa mi dať nebude, tak sa presuniem aj s telefónom ku kanvici a spravím si kávu.
,,Fajn. Dobre." Zachrapčím a zruším ho.