9.

33 6 0
                                    

JENNA:

Len čo sme prišli domov, bola som celá natešená a rýchlo som utekala za Mattom. Dúfam že ešte nebude spať. Je už pol 11-tej, a on väčšinou okolo tej 10 je už hore. Tak snáď aj dnes. Hihi.

Vošla som do výťahu a stlačila 5-ku. Dupkala som si nohou a keď výťah zastavil, celá vytešená som vystúpila. Namierila som si to k jeho dverám a bez jediného rozmýšľania som zazvonila. Nikto neotváral. Znova som zazvonila.

,,Preboha kto takto skoro otravuje!" začula som rozčúlený hlas. Dvere sa otvorili a za nimi stála štíhla, dlhovlasá rozospatá blondínka . ,,Čo je?" rozospato na mňa pozrela.

,,Je to doma Matt?" zakoktala som.

,,Hej ešte spí asi." pozrela sa na jeho topánky pri dverách. Odtiahla sa od dverí a naznačila mi, že mám vojsť dnu.

,,Som jeho priateľka." usmiala som sa. Ani sa na mňa nepozrela, len vyprskla ,,A ja jeho rozčúlená sestra, ktorú si zobudila. Predposledné dvere." ukázala a vošla do svojej izby.

,,Matt?" zaklopkala som na dvere a pomaly ich otvorila.

S otvorenými ústami som stála medzi dverami, do oči sa mi tlačili slzy. Neverím. A-ako mi to mohol spraviť ? Ležali vedľa seba v jednej posteli a pritúleny. Ona...ona má na sebe jeho tričko? Ja..ja..nevládzem.

Vybehla som z bytu najrýchlejšie ako to len išlo a vošla do výťahu. Stlačila tlačítko prízemie a zo slzami v očiach som sa zošuchla na zem. Ako? Ako mi to mohol spraviť ?!

Rozplakala som sa ako malé dieťa a utekala domov. Naši išli rovno do práce, čiže nikto nieje doma. To znamená, že nebudú žiadne otázky, čo je pre mňa momentálne výhodne.

MATT:

Keď som otvoril oči, bola tam. Spala. Myslel som, že je to len sen. Väčšinou to tak býva. Sníva sa vám niečo pekné, no keď otvoríte oči, zistíte, že to bol len sen. Ale toto bola skutočnosť. Zamrvila sa a odtiahla odo mňa na druhú stranu a ďalej spala. Potichu som vstal s postele a šiel do kúpeľne.

,,Kurva teraz sa mi nedá už zaspať! Fakt díky Matthew!" začala kričať Nisa. Nisa je moja staršia sestra. Máme aj nemáme sa radi. Viete, tá súrodenecká láska. Chvíľku ste v pohode a potom sa to behom sekundy zmení a začnete sa hádať kvôli blbosti. Doslova.

,,Čo je?" vyletel som s kúpeľne.

,,Tvoja frajerka tu bola. Zobudila ma. Nabudúce jej povedz, aby sem nelozila takto skoro. Alebo ti aspoň zavolala ja neviem. Teraz nemôžem spať. Požičiam si toho tvojho plyšáka. Pri ňom sa dobre spí." vysype zo seba a ja zostanem v tranze.

,,Počkaj Jenna tu bola?" nechápavo na ňu pozriem.

,,Čo ja viem jak sa volá ? Došla a pak tresla dverami a to ma znova zobudilo. Díky bro. Beriem ti macíka." nestihol som ju zastaviť a už bol v mojej izbe. Len čo vošla, hneď aj vyšla.

,,Nechceš mi niečo vysvetliť?" spýta sa.

,,Nie-nieje to tak ako to vyzerá." zakokcem sa a ona prekrúti očami.

,,Vážne ? Myslela som, že si sa už cez to dostal. Ona sa cez to snažila dostať tak dlho a ty znova jej ideš domotať hlavu ? Hlavne keď máš frajerku ? Matthew Matthew, ty sa snáď nikdy nepoučíš." pokarhá ma Nisa.

,,Vravím, že to tak nieje ako to vyzerá. Mala vypité a zaspala na lavičke, tak som ju vzal k nám. Nič medzi nami nebolo. Ak tu bola Jenna a videla tu Les, tak je to v prdeli. Kto vie ako..." nestihol som dopovedať a hneď ma prerušila Nisa.

Kids LoveWhere stories live. Discover now