Kendimi arkamda ki masaya yasladım ve bana bakan ela gözlerine bir daha baktım. O gözlere bakmak bile beni mükemmel hissettiriyordu. Bakışmalarımızın bu kadar uzun sürmesine şaşırırken bir adım daha yaklaşması ile masanın kenarına hafif bir şekilde oturdum. Gamzelerini çıkartarak bir süre daha bakmaya devam etti.
Aslında evine benden istediği notlaro getirmek için gelmiştim. Ashton ise nazikçe içeri davet etmişti ben ise ona olan tutkumdan evet diyebilmiştim. Onu arzuladığım zamanlar son zamanlarda çok fazlaydı. Son günlerde olup olmadık yerlerde köşeye sıkıştırıyor ve gamzelerini gösteriyordu. Gülüşleri benimkini bastırıyordu. Onu arzuluyordum.
Nefesini dudağıma verdiğinde tuttuğum nefesi bıraktım. Dudaklarını dudaklarıma bastırdığı an ellerim onun kıvırcık saçlarını bulmuştu. Vücudunu vücuduma bastırdığında daha çok arzu ile öpmeye devam ettim.
Ellerini kalçama koyarak beni masaya tam oturttuğunda boynumdan aşağı bıraktığı öpücükler ile kendimden geçiyordum. İyice aşağı inmeyr başladığı zaman ismimi sayıklıyordu. "Sydney." Eteğimin eline giren elini tutarak belimin aşağısına koydum ve tekrar kendimi ona bastırdım.
Bu işin sonunun nereye gideceğini biliyordum. En son dudaklarımı çektim ve elimi küçük Irwin'e koyup bir süre sıktım. O küfürler yağdırırken son bir kez dudağımı ona bastırdım ve konuşarak kapıya yöneldim.
"Canım lolipop çekmiyor Ashton."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOLLİPOP••Irwin
FanfictionMuzlu pasta yerken yazılmış bir hikayedir. [Argo kelime ve +18 uyarısı] Cinsel içerik bulunur.!