"Onları dövmüş olsan da ve mekandan kovulsak da sanırım bizim eve gelmemiz iyi oldu Ashton." Bana irislerini dikmiş olan Ashton'a baktım ve yanaşarak kucağına yerleştim. Küçük Irwin'in hareket etmesi beni baştan çıkarıyordu. Bir süre şaşkın bir şekilde bana baktıktan sonra ellerini sırtıma koydu. Ellerim ile ellerini kalçama koyarak dudağına yapıştım.
"Canım lolipop istiyor Ashton." Bir süre daha şaşkın baktıktan sonra kucağında hafif bir şekilde sallanmaya başladım. Onu baştan çıkardığıma emindim. Küçük Irwin şu an beni arzuluyordu.
Bir süre dudağında kaldıktan sonra üzerinde ki tişörtü sıyırarak karşı koltuğa attım. Üzerimde ki kısa badiyi çıkardı ve köşeye fırlattı. Ellerimi saçlarında gezdirirken sallanmaya devam ettim. Ve dudaklarına yapışmaya. Altında ki kotun düğmesini küçük Irwin'e temas ederek açtığımda birkaç küfür etti ve beni kucağına aldı. "Seni burada becermek istemiyorum Sydney."
Merdivenlerden çıkarken sallanıyorduk. O kadar da ağır olmadığıma emindim. Benim odamın kapısını açtı ve beni yatağa yatırdı. "Emin misin Sydney." Bir süre bana bakan gözlerine baktım ve ayağa kalkıp vücudumu ona yasladım. "Benim olacaksın Ashton. Sen benim erkeğim olacaksın." Gülümseyerek altımda ki şortu büyük bir öfkeyle fırlattı.
Onun pantolonundan kurtulduktan sonra üzerimde ki sütyen'i de sıyırıp bir kenara attı. Gerçekten de mükemmel bir vücudum vardı ve memnundum. İnsanları çok rahat etkiliyordum. Bir süre gözleri göğüslerimde kalmıştı. Son olarak ikimizde altımızdakileri çıkardık.
Vücuduma girip çıkarken kendimi mükemmel hissediyordum. Mükemmel hissettiriyordu. Onu seviyordum. İki yıldır onu seviyordum. Son olarak kendini bana bastırdıktan sonra dudağıma bastırdı ve boynumu ısırarak aşağı indi. Bacaklarımı ayırdı ve tüysüz olan beyaz tenimde ellerini bir süre gezdirdi. Kilotirime yaptığı baskı bu..bu mükemmel ötesiydi.
Dili ile yaptığı baskılar devam ederken onun sırtında bıraktığım tırnak izlerim bir süre daha orada kalacak ve beni hatırlatacaktı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOLLİPOP••Irwin
FanfictionMuzlu pasta yerken yazılmış bir hikayedir. [Argo kelime ve +18 uyarısı] Cinsel içerik bulunur.!