1.0

20.1K 126 13
                                    

Bu saatte kalkmanın şokundaydım. Bu kadar fazla uyumamalıydım. Akşam Michael'ın doğum gününe gidecektim. Lanet olsun hızlı hazırlanmalıydım. Kim saat 4'e kadar uyur? Ben.!

Hızlıca duşa girdim. Sıcak suyun altında kemiklerim gevşemişti. Rahatlatıcıydı. Suyun içinde bir saat geçirmiş olabilirdim. Evet çünkü boş boş oturuyordum ve aklıma lanet Ashton geliyordu. Duştan çıktım ve pembe havlumu üzerime sardım. Yatağa oturdum ve havluyu bir kenara bıraktım.

Kalktım ve üzerime giyecek kıyafet aramaya başladım. Süt beyazı tenime kırmızı mı yoksa su yeşili mi seçsem bilemiyordum. Kırmızı eminim ki giyecek çok kişi olacaktı. Su yeşili mini elbisemi çıkardım ve giydim. Uzun saçlarımı açtımve dalgalandırdım. Makyajı abartmamalıydım. Küçük dokunuşlarla makyajımı da uaptım ve şimdi ayakkabı aramalıydım.

Saat 6'yı geçmişti. Bu kadar uzun sürecek birşey yapmamıştım. Bunu düşünürken ayakkabıya bakmak için ilerledim. Siyah mı beyaz mı? Beyaz sırıtır . Mini bir elbisenin altına siyah topuklu ama kapalı bir ayakkabı.

Sonunda evden çıktığımda hızlıca arabama bindim ve Hope'u aradım. Onu evinden alacaktım.

Hope'u aldıktan sonra Michael'ın doğum günün olduğu yere girdim. Saat daha erkendi ama içerisi fazlası ile doluydu. Kalabalığa karıştım ve bir koltuğa oturdum. Işığın çok vurmadığı karanlık köşede iyi hissediyordum. Yanıma birinin oturması ile irkildim. "Selam bebeğim." Dedi kalın sesi ile. Tanımıyordum ama konuşabilirdim.

"Selam." Adam daha da yanıma yanaştı ve kulağıma fısıldadı "Liam. İsmim Liam." Gülümsedim ve bende cevap verdim "sydney."  Elimde titreyen ve ledleri ile mesaj uyarısı yapan telefonumu açtım . "1 mesaj"

Ashton: Çabuk oradan kalk ve sağdaki kapıdan gir oradayım.

LOLLİPOP••IrwinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin