Dudaklarını dudaklarıma bastırdığında hareketliliğimi durdurdum ve dudaklarıma verdim. Bir süre aynı pazisyonda kaldıktan sonra dudaklarımı çektim ve elinden tutup merdivenden çıkarmaya başladım . Üzerinde ki ceketi bir kenara attı ve odaya girdi.
Uzun süre birbirlerini görmeyen. Birbirlerinin tadına bakmayan aşıklar gibiydik. Hala bir liseli azgınlığını taşıyan Ashton beni istiyordu. Ona bu fırsatı her akşam vermek için elimden geleni yapabilirdim. Özellikle de yarın hafta tatiliyken.
Ashton'u yatağa yatırdım ve üzerine çıktım. Patron benmişim gibi görünüyordu. Ama uzun sürmeyecekti. Üzerimde ki bluzu çıkardım ve Ashton'unkini de sıyırıp bir kenara attım. Üzerimde sadece külot ile kalmıştım. Sütyen sıktığı için önceden çıkarmıştım zaten.
Ashton'un üzerinde birşey kalmayınca son olarak külodumu da indirdim. Tüysüz ve bembeyaz cildim tamamen ortadaydı.
"Siktir.! Lanet olsun Sydney. Beni benden alıyorsun." Bu sözleri söyledikten sonra üzerime çıktı ve kendini bana bastırdı. "Seni seviyorum Ashton." İçimde gel git yaparken ister istemez inliyordum. Daha da hızlanmaya başladıktan sonra bir anda tutamadan bir çığlık attım. Acılar zevke dönüşürken o da zevkle işini yapıyordu.
Kilotirime doğru yaptığı uzun çaplı öpücük yolculuğundan sonra o ayırmadan bacaklarımı iki kenara ayırdım. Ağızını tamamen dayamış ve büyük bir zevkle emiyordu. Kendimi zor tutuyor ve yavaşça inliyordum. Araya dil darbelerinin de girmesi ile birlikte kendimi tutamadım ve yavaş yavaş kendimi ona bıraktım. Beni kaldırıp yanda ki koltuğa otutturdu ve tekli koltuğun kenarlarına bacağımı koydum.
Burada çok daha rahat işini yapabiliyordu. Beni daha rahat zevke boğabiliyordu. Islak olan hassas bölgemde hala geziyor ve beni göklere yükseltiyordu. Ellerimi onun sırtına koydum ve sıkmaya başladım. Her sıkışımda daha çok kendini bana bastırıyor ve canı cehenneme olan zevki yaşamaya devam ediyordum...
Yo yo yo . Artık hikayeyi tek başıma devam ettireceğim. Yorum yaparsanız daha uzun ve içerikli bölümler yayımlayacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOLLİPOP••Irwin
FanfictionMuzlu pasta yerken yazılmış bir hikayedir. [Argo kelime ve +18 uyarısı] Cinsel içerik bulunur.!