0.3

36.3K 176 5
                                    

  Dudakları hala hassas bölgemdeydi. Kendimden geçmeme az kalmıştı. Üç parmağının içime girmesi ile büyük çaplı inledim. Lanet olsun canımın acısını hislerim örtüyordu. Dudaklarını ve dilini bastırmaya devam ederken parmaklarını içimden çıkardı ve titremekte olan vücudumu elleri ile sıkarak başını kaldırdı. "Kendini rahat bırak bebeğim." Kendimi sakin bıraktığımda akan sıvımı içine çekti ve tadına hayran kaldığı belliydi. "Seni zorlamayacağım güzelim." Dedikten sonra alnıma birkaç öpücük bıraktı ve yanıma uzandı.

  Sabah uyandığımda başım çatlamak üzereydi Ashton ise hala uyuyordu. Duşa girmek için soyunacaktım ki zaten çıplaktım. Çıplak olan Ashton'a döndüm ve dudağımı ısırıp banyoya girdim. Sıcak suyun içinde kendimi rahat hissetmiştim. Başım çatlıyordu. Duşta bir süre kaldıktan sonra duştan çıktım ve havlu ile kurulandım.

  Kenarda olan hap ve suya bir göz attım. "Kontrol hapı" . Bunu içmeliydim. Daha bunun gibi yaşayacak çok anımız vardı. Benim evimde de olabilirdi. Annemi ve babamı kaybettiğimden beri bir yurtta kalıyordum ta ki iki sene öncesine dek... Artık tek başıma kalıyor ve şirketin başında görev alıyordum.

  Üzerimde ki havluyu yere attım ve dolabımdan temiz iç çamaşırları çıkardım. Üzerime yeteri kadar kısa olan geceliği geçirdim ve Ashton'un yanağına bir öpücük bıraktıktan sonra kapıdan çıkıp merdivenlerden inerek mutfağa geçtim.

  Son tabaklarıda hazırlamıştım. Tek kalan bunları masaya koymaktı. Omzumda hissettiğim nefes ve bu ooku ile başımı arkaya attım. Alnıma kondurduğu öpücüğün ardından beni kendine çevirdi ve elini boynumda ki ısırık izine koydu. Hafif kızarmış ve morarmıştı. "Bu iz ... Benim olduğunun kanıtı bebeğim." Gülümsedim ve kendimi ona yaslayıp son bir öpücük kondurdum. "Sizede günaydın Bay Irwin."

LOLLİPOP••IrwinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin