0.9

19.7K 106 15
                                    

"Ashton cidden üşümüşsün." Başı ile onayladı ve bedenimi iyice sardı. "Beni ısıtmak istermisin? Bayan Irwin?"
Bu sözlerle beni tatmin edeceğini düşünüyordu. Onu ısıtmak istiyordum. Onun cehenneminin başında olmak istiyordum. "Isınmak mı istiyorsun?" Başını onaylarcasına salladı ve gülümsedi. "O zaman bana birşeyler ver Ash?" Anlamamış gibi yaparak saf görünüyordu ama anladığına emindim. "Arzulamam lazım değil mi?"

Aldığı gibi yatırdığı koltukta onu seyrediyordum. "Buna emin misin sydney?"  Canımı yakacağını biliyordu. Ama emindim. O benim olacaktı. Sadece benim. Olduğum gibi dudağına yapıştım ve bedenini kendime bastırdım. Bunun bir cevap olacağını biliyordum. Anlamıştı da zaten.

Bedenini geriye çekti ve araladığı kilodumun içine elini daldırdı. Elleri ile yaptığı darbeler ile onu arzuluyordum. Ne kadar çabuk yola gelen bir sürtüktüm. Elleri ile kavradığı bölgemi dili ile masaj yapınca kendimde olduğuma emin değildim.

Gittikçe hızlanıyor ve benim inlemelerim ile daha da zevk alıyordu. Parmaklarını içime geçirdiğinde çığlık derecesinde inledim ve ellerimi sırtına geçirdim.

Üzerimden kalktı ve elleri ile saçını düzeltip dudağıma yapıştı. Daha sonra ayağa kalktı ve uzaklaşmaya başladı. Ne olduğunu anlamamıştım. Beni arzulamamışmıydı? Bu da ne böyle?

Arkasını döndü ve konuşmaya başladı:
"Beni arzula ve özle güzelim."

LOLLİPOP••IrwinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin