Çağla, cumartesiye kadar tamamen iyileşti. Süleyman beyin doğum gününe şirketçe katılacaklardı. Kimse yanında kız ya da erkek arkadaş getirmiyordu. Elif ile Berna'ya erkeklerine dikkat edeceğinin sözünü verdi.
Partinin yapılacağı yere geldiğinde görevliler kendisini oturacakları masaya yönlendirdi. Güzel bir otelin restoranında kutlama yapılacaktı.
Süleyman Bey ve eşi kendisini karşıladığında elindeki hediyesini de vermişti. Hasta yatarken hazırladığı bir resimdi. Tüm çalışanların photoshoplu fotoğraflarından oluşan bir resim yapmıştı. En üstte Süleyman Bey vardı.
Süleyman Bey, en tepede olan resmine baktığında kahkahayı koyuvermişti. Çünkü orada büyük patron edası ile oturan oldukça kilolu biri vardı. Sadece yüzü patrona aitti. Diğer tüm personel de photoshop ile değiştirilmişti. Espriler hazırlanırken Tayfun beye iltimas geçmişti. Sadece bir top sakal eklemişti. Aslında iltimas ona değil kendineydi, çünkü ne tepki vereceğini bilemediği için onun resmi ile az oynamıştı.
Süleyman Bey eşine de gösterdiği resme bakıp bakıp gülüyordu. Seviyordu bu adamı Çağla.
Masada kendisine ayrılmış yere yürürken, Tayfun yanına gelmiş, kendisini aile büyüğü babaannesi ile tanıştırmak istediğini söylemişti. Çağla, daha önce methini duyduğu bu kadın ile tanışmayı çok istiyordu.
Tayfun, babaannesinin neden özellikle Çağla ile tanışmak istediğini gayet iyi biliyordu. Ona o gece her şeyi anlatmıştı. Yine de kendisi Çağla ile konuşmadan, ona bir şey belli etmemesi için çok dil dökmüştü. Annesinin bile bilmediği şeyi bilen babaannesi konuşmamak için rüşvet istemişti. Bu yaz babaannesi ile kısa bir tatil yapacaktı. Bundan çok keyif alacağını biliyordu. Çılgın bir kadındı. Onunla asla sıkılmayacaktı!
Çağla tanıştığı kadının ne kadar dinç olduğunu görüp hayret etti. Seksen yaşını bitirmiş olmasına rağmen sağlıklı ve güler yüzlüydü.
"Afife Hanım, çok memnun oldum. Bana sırrınızı söyler misiniz?" Çağla son cümleyi kulağına doğru eğilerek söylemişti. Şaşkın bir yüzle yanıtladı Afife Hanım onu. "Hangi sırrımı?"
"Nasıl bu kadar dinç ve güzel kaldınız? Hayatınıza erkek sokmadınız desem, değil. İki oğlunuz olmuş. Bu sırrı mutlaka öğrenmeliyim."
Genç kızı biraz daha kendisine yaklaştırıp kulağına "Çok sevdim ve çok sevildim." dedi. Afife Hanımın sesi çok içtendi. Çağla, yaşlı kadının hüzünlenmesine izin vermemek için "İkisi de aynı erkek miydi?" diye sordu. Afife hanımım bu kez gözlerinde muzip kahkahalar uçuştu.
"Çok şanslıydım ki aynı erkekti. Ben kocamı, o da beni çok sevdi."
"Darısı başıma dersem amin der misiniz?" Çağla bu isteğinde çok içtendi.
"Amin canım. Amin... Tayfun?"
İki kadını ayakta dinleyen ve gülümseyen Tayfun babaannesinin seslenmesi ile biraz eğilmişti. "Efendim, Afife hatun?"
"Çağla kızımın sandalyesini benim yanıma koysunlar. Burada doğru düzgün konuşacağım birileri olması güzel."
Tayfun, babaannesinin bu sözlerine şaşırmamıştı. Çağla gibi neşeli insanları her zaman yakınlarında isterdi. İki gelinini de severdi. Onların da neşeli yapılarından gençlik aşısı aldığını söylerdi. Çağla'yı yanında istemesinin bir nedeni bu neşeli hali ise diğer nedeni onu tanıma isteğiydi. Önce biraz çekinse de sözünü tutacağını bildiği için isteğini hemen yerine getirdi. Garsonlar da servisi taşıyarak düzenlemeyi bitirdi. Tayfun garsonlara teşekkür etti. Çağla zaten aksi bir tavrını görmemişti bugüne kadar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doğru Erkek Nasıl Bulunur?
RomanceHangi erkeği seçecek? Çağla, hayatının en zor seçimini yapıyor. Bize de kararında yardımcı olmak düşüyor.