Bahagian Sepuluh

9.6K 116 2
                                    

A/N: part ni ada some 18sx scene. so for those yang kurang selesa with the scene, boleh skip. hahahaha. thanks for reading, voting and commenting on my story, love you all. XOXO from Kuala Lumpur :)


Fyy's POV

"I mandi dulu eh." kata Lyana sambil menyarungkan jubah mandinya.

"Okay sayang."


Reaksi muka Lyana sewaktu dia datang mengambil aku tadi sudah cukup untuk mengetahui bahawa dia sayang aku ke tidak. Ternyata ya, dia sayangkan aku. Tapi aku tidak tahu adakah sebagai seorang kekasih atau seorang adik-kakak sahaja. Buntu juga aku memikirkan tentang perihal ini. Ahh, biarlah. Yang lalu biarkan berlalu. Sementara tunggu Lyana habis mandi aku membuka baju lalu menyarungkan jubah mandi berwarna putih. Lalu, aku terpandang kearah bilik air yang pintunya tidak tertutup rapat. Pelbagai andaian bermain, berlegar-legar di mindaku. Adakah Lyana tidak menyedari bahawa dia tidak menutup pintu dengan rapat atau dia sengaja untuk tidak menutup pintu supaya aku boleh masuk dan mandi bersamanya ? Ahh, andaian pertama tidak diambil kira. Haha. Aku masuk kedalam bilik air, melihat tubuh Lyana yang cantik, kecil molek, 31-27-33, okay tidaklah begitu mengiurkan, but for me, she godammit hot!. Lalu aku menanggalkan jubah mandiku, dan memeluk Lyana dari belakang, kelihatan Lyana sedikit tersentak apabila aku memeluknya. Payudara aku yang kecil molek ini terkena dibelakang Lyana yang sejuk, menyejukkan badan aku yang panas ini. Aku meletakkan dagu aku dibahunya, terpaksa membongkok sedikit kerana perbezaan ketinggian aku dan dia. Aku cium lehernya. Kali pertama, Lyana diam lagi, mungkin kerana dia terkejut aku masuk secara tiba-tiba. Aku meletakkan tangan aku diatas tangannya lalu memeluk tubuh kecilnya itu dengan menggunakan kedua-dua tangan kami. Sekali lagi aku cium lehernya, kali ini dia merengek manja. Lyana memalingkan mukanya kebelakang menghadap aku. Badannya yang kecil molek itu aku angkat dengan mudahnya, well, berat dia 38kg sahaja. Terlalu ringan bagi seorang yang berusia 29 tahun. Haipp. Tapi sesuai lah dengan ketinggiannya itu. Aku dukung dia, menghadap aku, kakinya dipinggangku lalu ciuman kami bertaut.


Lyana berbaring diatas aku didalam bath tub. Sesakali tangan aku menjalar kebadannya. Dia hanya tersenyum lebar. Sesekali Lyana berpusing menghadap aku, dan sesekali itulah, aku menghadiahkan french kiss kepada Lyana yang tersayang.

"Sayang." kata Lyana sambil menarik tangan aku untuk memeluknya.

"Yeahh. What is up ? Haha."

"Mind tell me, why are you crying this evening ?"

"You really wanna know ?"

"Yeah. Sure I wanna know."

"After you call I petang tadi, I terus nak pergi bilik you. Nak sembang dengan you, nak kasi cheesecake and nak makan cheesecake dengan you."

"So, why don't you come ?"

"I went to your room. I went. All I wanted is to talk to you, to eat with you, to laugh with you. But." kata-kata aku tersekat lalu terhenti disitu, lalu air mata aku jatuh berderai. Lyana menyeka air mataku menggunakan tangannya.

"I, I don't mean it. I lo-love you." kata Lyana tersekat.

"I know, I love you too darling."

"Fiza tu banyak mulut, I'm afraid if I tell her that I'm with you, dia akan tell pihak atasan. A lecturer cannot to have affair with the student. So, sebab tu lah I cakap you are nothing to me. I'm sorry."

"Nah, nevermind."


Diatas tilam spring ini, aku membuka butangnya satu persatu. Ciuman aku menjalar ke seluruh badannya. Hanya satu tempat yang belum aku terokai, iaitu permatanya. Aku cium dia dileher, turun ke payudara, dia merengek manja, bukan main lagi. Sementara itu, tangan aku ligat bermain di pusatnya, perlahan-lahan mengorak langkah kekelengkang. Aku bermain-main disekeliling vagina dia, ternyata muka Lyana berubah sama sekali. Setelah vaginanya basah, aku memasukkan jari kedalam lubangnya, "Ahhh. sayangg." rengek manja Lyana. Ketat juga Lyana ni. Like a virgin. Then, aku cuba guna dua jari. Aku tekan kebawah supaya Lyana dapat sensasi seperti dipenetrate. "Sayang, please be gentle. Ahhhh. Ahhh. Saayyyyannnggg." rengek Lyana lagi. "Please Fyy, I want more." Yeahh, setelah aku mendengar kata-kata itu, tanpa menlengahkan masa aku terus menjilat permata suci Lyana. "Ahhhh, Fyy. Moree." Aku jilat sambil jariku ligat bergerak didalam lubang Lyana. Sekali lagi Lyana menjerit "Ahhhh." kali ini lebih kuat. Semestinya Lyana nampak comel pada waktu ini.

Hanya Kamu (gxg) (Bahasa Melayu) ( TeacherxStudent)Where stories live. Discover now