Hemen diğer bölümüde atayım istedim. Desteğiniz için teşekkürler..
Bölümler kısa olacak arkadaşlar .
İyi okumalar.
"ne yani gidip zayıf noktanız nedir diye soracak mıyız? "
Louis, Niall'ın sözüne gözlerini devirip odasının kapısını açtı. Tabikide sormayacaklardı fakat öğretmenlerinin attığı her adımı takip ederlerse mutlaka açığını yakalarlardı. Yatağına oturdu ve Niall'ında yanındaki yerini almasını bekledi.
"onu takip edersek mutlaka bize istediğimizi verecektir. "
"keşke kız olsaydın!" dedi, Niall. Mırıltıyla. Louis, gözlerini şaşkınca açıp ona baktığında devam etti. "ne? Kız olsaydın iki kıvırtır ve adamı yatağa atardın böylelikle onu okuldan attırırdık"
"ah! " dedi Louis. Bir an kız olduğunu ve Bay Styles'a kur yağtığını hayal etti.
Styles, tüm ihtişamıyla karşısındaki masaya otururken, Louise mini eteği ve göğüs dekolteli beyaz gömleğiyle sınıfın kapısını açar. Styles'a seksi bir bakış attıktan sonra tam karşısındaki masaya oturur ve göğüslerini adamın yeşilliklerine sunar. Göt kafalı öğretmenleri Styles dolgun dudaklarını diliyle yalayıp Louise'ye göz kırpar ve çıkışta onu beklemesini söyler...
Louis, kolunda hissettiği acıyla düş aleminden kendini atıp Niall'a baktı.
"ne yapıyorsun be! " sesi kolundaki acıdan dolayı tiz çıkmıştı. Zaten normaldede tiz bir sesi olduğu için sesi bir kızdan farksız olarak çıkmıştı.
"beni dinleyebilir misin? Burada plan yapmaya çalışıyorum ve sen olmayan göğüslerini tutmuş karşındaki duvara bakıyorsun"
Louis, Niall'ın homurdanmasıyla göğsünü tutan ellerine bakış atıp aniden iki yanına düşürdü. Kız olduğunu hayal etmişti resmen ve bundan azıcık bile iğrenmemişti. Kız olmak istemişti bundam daha kötü bir şey var mı bilmiyordu.
"her neyse " dedi, düşüncelerini bir kenara itip "ne planı? "
"kız olmadığına göre başka şeyler düşünmeliyiz. Örneğin onu sinir edecek bir şeyler "
"bunu sonra düşünelim çünkü uykuya ihtiyacım var dostum. "
Niall, onu başıyla onaylayıp kapıya doğru yürüdü ve iyi uykular demeyide ihmal etmedi.
*****
Oda kapısının gürültülü bir şekilde açılmasıyla yataktan fırladı ve uykulu bakışlarını kapıdaki arkadaşına çevirdi.
"az önce Luke bana mesaj attı" diyerek yatağa doğru adımladı Niall. Arkadaşının sinirli bakışlarını önemsediği söylenemezdi.
"ne kadarda önemli bir olay" diyerek imalı bir şekilde mırıldandı Louis. Gerçekten küçücük bir mesaj için uykusundan uyanmıştı. Niall omuz silkip telefondaki resmi Louis'in göz hizasına getirdi. Louis, uykulu bir biçimde gözlerini ovuşturdu ve fotoğrafa baktı. Bay Styles'ın bir bardan çıkarkenki fotoğrafıydı bu. Bakışlarını gülümseyerek ona bakan Niall'a çevirdi.
"öğretmenimiz bara gidiyor diye onu attıramayız ya! Herkes bara gider "
Niall, gözlerini devirip sıkıntıyla iç çekti.
"bu normal bir bar değil Lou! Bu bir gay bar"
Louis'in gözleri kocaman açılırken fotoğrafa tekrar baktı. Doğruydu. Burası bir gay bardı ve Luke barın tabelasını bile kareye sığdırmıştı.
"ne yani öğretmenim bir gay mi? " diye mırıldandı Louis. Uykusu bir anda dağılmış yerine şaşkınlık gelmişti.
"aynen öyle " dedi, Niall ve gülümsemesini söndürmeden devam etti "ve senin kız olmana gerek yok. Onu yatağa at ve videoya al. Böylece intikamın alınmış olur"
"hayır. Benden bir homo olmamı bekleme Ni. Onunla seviştiğimi düşünmek bile korkunç"
"sana seviş demedim aptal. Sana zorla sahip oluyormuş görüntüsü ver yeter. Ama önce onun ilgisini çek"
Louis, Niall'ın sözüyle bakışlarını duvara çevirdi. Düşününce bu plan harika görünüyordu.
kur yap, yatağa at, kayıt altına al diye içinden kendini cesaretlendirmeye çalıştı. Kolaydı. Sonuçta Louis, okulun yakışıklı ve popüler bir çocuğuydu. Onu kendine kolayca aşık edebilir ve okuldan attırıp intikamını alabilirdi.
"pekala. Yarın başlıyoruz " dedi, kesin bir dille. Öğretmenin homo olmasına çok sevinmişti çünkü lanet bir vajinaya ve koca memelere ihtiyacı yoktu. Dikkat çekici poposu ve mükemmelliğiyle onu alt edebilirdi.
Öyle değil mi????
**********
Kurgu ve yazım için kuarzubiye ye teşekkürler