bölüm 4

3.8K 247 175
                                    



*************
B Planı ( göz kontağı kur )

Louis, sınıfın kapısını açıp hızlıca yerine doğru yürüdü. Kimseyle muhatap olmak istememesi normaldi. Bu lanet arkadaş sürüsü bunca yılı görmezden gelerek üç günlük öğretmenleri olacak sikik kafalıya tapıyorlardı. Ayrıca ve en önemli noktasıda ona gülmüş ve bunu okula yaymış olmalarıydı. Her ne kadar dışından belli etmesede içinden hepsine orta parmak gösterdi ve sırasına oturdu. Şu an yapacak daha önemli işinin olduğunu fark edip bir boşluk uzağında oturan Niall'a baktı.

"nasıl görünüyorum? "

"dengesiz ve salak"

Louis, sakince ayağa kalktı ve Niall'ın kafasına şaplak attıktan sonra tekrardan oturdu.

"şimdi nasıl görünüyorum? "

"seksi ve muhteşem "

Louis, gururla gülümsedi ve önüne döndü. Artık Styles dersi için hazırdı. Pardon tarih dersi için hazırdı. Bakışları önde oturan Lisa'ya kaydığında ağzı şaşkınlıkla açıldı kız resmen göğüs gösterisine gelmiş ikiz kuleleri sallandırıyordu. Göğsünün arasına giren kolyeden bahsetmeyelim bile. Çünkü Tanrı aşkına o kolye göğüsle birleşmiş etle karışmış gibiydi. Kendini toparlamak adına öksürdü ve kendini süzdü. Ardından çaktırmamaya gayret ederek gömleğinin ilk üç düğmesini açtı ve arkaya yaslandı. Savaşsa savaş bu konuda kimseye taviz veremezdi. Kızlara bile.

Patolonunun paçasını kıvırmak için eğildiğinde sınıfın kapı sesini duymasıyla aniden ayağa kalktı. Perçemleri önüne düştüğünde onları elinin tersiyle arkaya itip, avına baktı.

Tarih öğretmenleri olacak adam Louis ile göz göze geldiğinde elinde tuttuğu kırık gözlüğü, gözlerini ayırmadan çöp kutusuna attı. Ee haliyle Louis bunu anlamıştı salak değildi. Bu davranışı çevirirsek seni lanet bücür. Gözüm üzerinde gibi bir şey oluyordu. Ama Louis onu aşık edecekti daha bir gözlük için korkup geri çekilemezdi ki.

Aslında bir an vazgeçmeyi düşündü. Ama sonra intikamını düşünüp devam kararı aldı. (:

"sayfa 142'i açın "

Louis, çok fazla düşünüyordu kendini topladı ve önündeki kitabı açtı. Sayfayı bulduğunda arkasına yaslandı ve öğretmenle göz teması kurmaya çalıştı ve bundada anında başarılı olmuştu çünkü yeşiller direk olarak Louis'e bakıyordu.

"Tomlinson, ikinci paragrafı bize okumaya ne dersin? "

Louis, kendini silkeledi ve hızlıca başını sallayıp, kitabı okumaya başladı.

"beawulf dönemin diğer eserlerinin çoğunun olduğu gibi pagan..." dedi ve susup kızarmış vaziyette öğretmenine baktı. Sınıftan kıkırdamalar yükseldiğinde, Styles öğretmen masasına vurup herkesi susturdu.

"Tomlinson, dersimiz ne? "

"tarih"

Hoca onu başıyla onaylayıp devam etti.

"ben ne öğretmeniyim? "

"tarih"

Hoca sakince tekrardan onu onayladı.

"peki senin okuduğun kitap ne? "

"ingiliz edebiyatı"

Hoca, ellerini çenesinin altında birleştirip Louis'e baktı. İkinci planda başarısız olma yolundaydı. Bunu düşünürken dudaklarını kemirmeye başladı. Boşuna düğmelerini açmıştı. Adam tam bir fiyaskoydu.

"çıkışta yanıma gel. Bu sorumsuzluğunu göz ardı edemem"

Kesinlikle, B planı içler acısıydı. Göz göze gelmişlerdi fakat adam öyle bir bakıyordu ki. Louis'i bırak masaya eğiltmeye, öpmezdi bile. Louis, utana sıkıla onu başıyla onayladığında ders kaldığı yerden devam etti.

Ama her B planınının bir C planı vardır öyle değil mi? Bu sefer kesinlikle kazanacaktı.

****************

Kızlar yazmamızı istediğiniz planlar varsa bize söyleyebilirsiniz.

Örneğin C planı (öp onu) gibi bizde ona göre bir şeyler yazabilirz...

Kurgu için kuarzubiye ye teşekkürler

Seviliyorsunuz (:

my teacher is a gayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin