Bölüm 7

3.4K 214 27
                                    

İyi okumalar..

#

D Planının yaşandığı günün devamı..

Gerçekten ya Louis çok aptaldı ya da tarih öğretmeni Bay Styles. Tabikide sorun kimin aptal olduğu değildi. Sorun bu adam Louis'i buraya hangi akılla getirme cesaretinde bulunmuştu. Sonuçta bir öğretmen-öğrenci pornografik bir flimde değillerdi.

"Tomlinson, kapını açmam mı gerekiyor. İnsene"

Louis, öğretmeninin dalga içeren boğuk aksanıyla düşüncelerinden sıyrıldı ve arabanın kapısını ürkekçe açtı. Cidden bu adam gerçek miydi. Yoksa flimlerden mi hortlamıştı. İnsan hiç mi nazik olmazdı canım. Şunun şurasında bir kaç dakika sonra Louis'in üzerinde olacaktı. Hiç olmazsa Louis öyle tahmin ediyordu.

Öğretmeninin yanındaki yerini aldığında içeriye doğru yürümeye başladılar. İçerden dışarıya vuran kırmızımsı ışığa doğru yürürlerken Louis'in aklında tek bir soru işareti vardı. Kamera nereden bulacaktı bu siktiğimin barında??? 

Yürürken paytaklaşması ve sendelemesi bu yüzden ki. Kalbi resmen götünde atıyordu şu an korkudan. Eğer bu adam ona burada sahip olmak isterse adamın suratına yumruğu geçirirdi. Bir gay barda bekaretini kaybedecek kadar aciz değildi.

"yaşın tutuyor mu? "

Ne zaman bar taburesine oturduğunu bilmiyordu aynı zamanda bu öğretmen bozuntusu neden bu kadar yakınına yaklaşmıştı.

"ha? " dedi, öğretmenine. Bu arada etrafa korku dolu bakışlar göndermeyi ihmal etmemişti.. Hey bir saniye köşede oturan iri yarı adam Louis'e ayıp bir hareket mi çekmişti yoksa Louis ışıklardan dolayı yanılmış mıydı? İkincisi olsa iyi olurdu çünkü Louis, altına etme derecesine gelmişti.

"diyorum ki kaç yaşındasın? "

Louis, Bay Styles'ın bıkkın ses tonuyla bakışlarını ona çevirdi ve aklına gelen kelimeyle hafifçe sırıttı.

"tanışma faslında sözümü kesmeseydiniz yaşımı öğrenirdiniz. Bay Styles "

Louis, öğretmeninin aldığı surat ifadesinden, kapak yaptığını anlamıştı. Sırıtışını yüzüne yaydı ve Bay Styles'a bakmaya devam etti.

"uykumu getirecek kelimeler kullanmasaydın, dinleyebilirdim"

Louis, sinirle gözlerini kırpıştırdı. Bir kere Louis, çokta güzel kelimeler seçmişti. Adamın uyku sorunu varsa bu onun sorunuydu. Ağzını cevap vermek için açtığında, öğretmeninin elini kavrayıp onu aniden yerinden kaldırmasıyla kapatmak zorunda kaldı.

"tekrar konuşup uykumu getirmeni istemiyorum Tomlinson. "

Öğretmeni olacak göt herif, Louis'i çekiştirirken, açıklamasınıda yapmayı unutmamıştı ve şu an dans eden, pardon yiyişen adamların arasında ilerliyorlardı. Ne yani dans mı edeceklerdi.. Demeye kalmadan pistin dışına çıkmışlardı.

"Bay S-styles?"

Kekelemesi kesinlikle korktuğundan değildi bir kere, sadece nefesi yetmemişti tamam mı? 

"evet? "

"nereye gidiyoruz? "

Öğretmeni merdiven basamaklarını tek tek tırmanırken, arkasındaki Louis 'e dönüp gülümseme gönderdi.

"seveceğin bir yere"

Pekala! Louis'in korkması için bu kelime yeterde artardı bile. Çığlık atsa birisi onu kurtarmaya gelir miydi. Yoksa zevkten dolayı bağırıyor sanıp ona kapa çeneni mi derlerdi.? Kesinlikle ikincisini yaparlardı buda Louis'in bağırmaktan vazgeçmesine neden oldu.

Öğretmeni ince koridordan ilerlerken, Louis 'de beyaz renkli kapıları inceliyordu. Acaba bu kapıların arkasında neler yaşanıyordu? Ah tabi ya az sonra bu sorunun cevabını alacağına emindi.

Kamera yok diye geçirdi içinden..

Kamera yok..

Kamera yok..

Ve öğretmeni beyaz bir kapının önünde durup, Louis'e sırıtmaya başlamıştı.

"işte geldik" diyerek kapının kulpunu tuttu öğretmeni. Louis, dudaklarını ısırdı ve beyaz renkli kapıya bakmaya başladı. Kapı açılırken aklında tekrardan o sorun belirdi.

Lanet olası Dünya!! Kamera yok!! 

***

Okuduğunuz için teşekkürler.

Final 2 bölümünde görüşürüz. Fakat rica etsek yorum bırakır mısınız??

my teacher is a gayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin