bölüm 5

3.8K 235 224
                                    

Merhabaa.. Ben kuarzubiye :)) xx

Ayy ne çok özlemişim yazı yazmayı ve sizi.. Benim minnoşlarım burada mı?? Buradaysanız ses verin.. Ahh ve şey  şu an kendi hesabıma girmedim hiç. Mesaj attıysanız ve cevap vermediysem küfürleri hak ediyorum cidden.

#TürkAskeriÖlümsüzdür.

####

C Planı (seksi bir sürtük ol)

Kafasına koyduğu şeyleri yapan birisiydi Louis, kendisinden azıcık olgun bir adamı alt edemeyecek kadarda bilgisiz değildi şüphesiz. Kimi kandırıyordu ki. Öğretmenleri tam bir sikikti ve Louis onun kıvırcık saçlarını elleri arasına alıp çekiştirmek istiyordu. Seksüel bir biçimde değil tabiki. Onu rezil etmiş bir adamla kirli fantaziler kuramazdı!!!

Adımlarını öğretmenler odasına yönlendirirkende bunu düşünüyordu. Ayrıca Louis dibine kadar heteroydu. Bunu inkar edemeyiz canım!! Nefesini tuttu ve kapı kulpunu sanki zorundaymış gibi yavaşça hareket ettirdi. C planını  bir kez daha gözden geçirdi. Niall'ı eve yollamış ve kamerayı odaya yerleştirmesini söylemişti. Kendisine ve planına güveniyordu.  Okul çıkışı olduğunu farz edersek... Tanrım diye içinden geçirdi. Ya bu adam bana burada asılırsa.

Düşüncelerinden sıyrılmak adına kafasını salladı ve indirdiği kolu hareket ettirerek kapıyı açtı. Öğretmenini kitap okurken gördüğünde, fark edilmek amacıyla öksürdü. Adam yavaşça kafasını Louis'e çevirip tebessüm etti ve yan tarafındaki sandalyeyi işaret etti. Louis, sandalyeye doğru yürürken aklında sadece sürtük gibi davranmak vardı. Hoş bunu nasıl yapacağını bilmiyordu ki. Lisa'dan ders almalıyım diye geçirdi içinden ve işte adamın yanındaki sandalyedeydi.

"ehm! Sanırım dün ve bugün yaptıklarım için özür dilemem gerekiyor, Bay Styles "  dedi, son derece mahçup bir tavırla. Adam sorun yok anlamında başını sallayıp, masanın üzerindeki kolayı (tükçeyi bozmayak)  ona doğru ittirdi.

"kola içeriz diye düşünmüştüm. Bilirsin. Seni hemen yollamak gibi bir düşüncem yok"

Louis'in ağzı "o" şeklinde açılırken, adamın cümlesini didiklemeye çalıştı. Kamera olmazsa bitti demekti.

"sen gelmeden önce  dosyana göz attım ve tarihte berbat olduğunu fark ettim. Önce seni hazırlamak istiyorum "

Louis, duyduğu kelimeyle rahatlasada, sonradan kafası dank etti ve "nasıl ya" diye bıyık altından mırıldandı. Adam, ona tarih dersindeki başarısızlığını yüzüne vurmak için mi çağırmıştı. Kesinlikle intikamını alacaktı.

Gözü masanın üzerindeki teneke kutuya ve pipete takıldığında aklına gelen fikirle gülümsedi ve pipeti iki parmağıyla kavrayıp yavaşça poşetinden sıyırdı. Öğretmenine göz ucuyla baktığında onunda ona baktığını fark ettiğinde gülümsemesi büyüdü.

"ıım, pekâlâ. Hangi konudan başlayalım. Bay Styles? "  teneke kutunun kapağını açarken hafifçe sordu.

"soğuk savaşlar? " adam kaşlarını havalandırıp, sorduğunda, Louis memnuniyetle gülümsedi ve dilini pipetin ucuna yavaşça yerleştirip yakaladı.

"soğuk savaşları severim"

Öğretmeni Styles, Louis'in yaptığı harekete karşımı bilinmez sertçe yutkunup kafasını aniden kitaba çevirdi. Plan işe yarıyordu. Kim demiş C planları berbat olur diye.

my teacher is a gayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin