Bu bölüm defnem777 özel olarak kaleme alınmıştır. Çünkü beni seviyor.
Ayrıca andimbroken çok tatlı.
İyi okumalar..
#
Kalemini ve defterini sıranın üzerine koyup arkasını yaslandı Louis. Dünkü özel saatleri hatırlayıp gülümsedi. Kalçasındaki acı bir gram bile azalmamıştı ama gülümsüyordu, çünkü aptaldı. Ya da aşık adını siz koyun. Yan tarafında hissettiği kıpırdanmayla bakışlarını oraya çevirdi. Niall, omzundaki çantasını kendi sırasına koyup ona bakmaya başladı. Konuşmak için ağzını açmıştı ki. Öğretmenleri Bay Styles içeriye giriş yaptı ve Louis o an ölebilirdi. Dün bu seksi yunan tanrısıyla beraber olmuştu, ne iyi ama!! Şans sıçıyordu resmen. Ön sırasında oturan Lisa yine sürtüklüğünü konuşturmak birazda öğretmenlerine sırnaşmak adına bir şey yapmıyordu. Çünkü kız her haliyle sürtüktü, uğraşmasına gerek bile yoktu ki. Etek boyu ve göğüs dekoltesi onun yerine konuşuyordu. Kıza içinden ortak parmak gösterdi ve bakışlarını Harry'e çevirdi. Adam, önünde tuttuğu bir deftere bir şeyler karaladıktan sonra kapağını kapattı ve sınıfa gözlerini dikti.
"bugünkü konumuz İngiltere tarihi anayasal yapı" konuşmasına devam etmek için ayağa kalktı ve sıraların etrafında dolanmaya başladı. "bildiğiniz gibi İngiltere modern dünyada yazılı anayasası olmayan tek ülkedir.. Anayasalar devleti oluşturan.. "
Eh be gerisini dinlemeseydide olurdu yani. Sevgilisi bir tarih sevdalısı olabilirdi ama kendisi değildi. Hem bu kadar dinlemesi bile bir başarıydı. En iyisi öğretmenin vücudunda dolaştığı zamanları hatırl-
"dün neredeydin? "
Niall'dan gelen fısıltıyla, dalamadığı hayalini beyninden uzaklaştırdı.
"Bay Styles 'ın yanında"
Niall'ın gözleri irileşti ve "görüntüyü okul idaresinden önce bana göstereceksin. Onu istiyorum " dedi, Louis gözlerini devirdi.
"video ve intikam yok.. Onu sev-"
"Louis Tomlinson "
Sözleri, tarih öğretmenin seslenmesiyle kesildi. Hızlı bir biçimde adama baktı.
"evet, Bay Styles "
"cezalısın. Dersimde konuşulmasından pek haz etmem"
Ne? Hayır yani bir tek o konuşmamıştı ki. Hem bu nasıl bir sevgiliydi. Louis'in torpilli olması gerekmiyor muydu? Ona itiraz edecekti. Evet bunu yapacaktı.
"peki, Bay Styles "
Pekâlâ, itiraz edemeyecekti. Çünkü nedensizce itiraz cümleleri Bay Styles'a gelince itaatkar oluyorlardı. Bunun nedenini kendisinde saklayacaktı. Yenilgiyle omuzlarını düşürüp sırasına gömüldü. Sürekli gözlerinin buluşması ve arada sırada Harry'nin omuzlarını hafifçe sıkması sonunda ders bitmişti. Sevgilisinin yanına gideceği her vakitte kızların başına üşüşmesi ve onu uzaklaştırmaları hiç hoş değildi. Bir an okul hoparlörinden "o benim sürtükler. " diye bağırmayıda düşünmüştü ama yapmadı. Onun yerine vaktini Niall ile uğraşarak geçirdi.
*********
Ceza saati geldiğinde Niall'ın yanından uzaklaştı ve koridorda yürümeye başladı. (Tabii ceza deyince benim aklıma direk daddy hikayeleri geldi ama neyse) sınıfın kapısına ulaştığında kapının açık olduğunu fark etti. Harry'nin tarih kitabıyla haşır neşirliği dikkatini çektiğinde öksürdü. Sevenleri ayırmak günahtı derler ama hey Harry'nin sevgilisi bizim Tommo'muzdu bi kere. Öğretmeninin bakışları Louis ile buluşunca ayağa kalktı ve Louis'e tebessüm gönderdi.