Het briefje

40 7 0
                                    

(Sorry mensen dat ik heel lang niet geschreven heb maar ik had het druk met school enzo.) ik werd wakker en er stak iets in mijn zij. Het was een skeletten hand. Ik schrok en sprong overeind hoe kwam die hier nou terecht? Ik ben blij dat ik nog leef.... Vandaag besloot ik echt uit deze wereld te gaan. De uitgang te vinden en een eigen leven te beginnen zonder deze sombere lucht deze enge figuren. Ik keek naar het briefje ..... Waarom was het zo dik en klein? Ik schoof het papier over mijn vingers. Ineens waren het er 2. Was het daarom zo klein en dun? Ik was benieuwd wat er op het briefje stond en draaide het briefje om maar er stond niks op wat raar.... Ik voelde in mijn zak en haalde er een zaklamp uit want het werd alweer donker. Ik scheen over de weg en schrok van een skelet met zijn kop eraf. Had iemand mij gered had iemand mij geholpen? Ik gooide het briefje op de grond en scheen erop. Wat een rot briefje dacht ik totdat ik letters langzaam zag verschijnen. Er stond: Een spiegel in de lucht & vlucht. Ik dacht na en voelde in mijn zak ik had altijd van alles in mijn zak voor als er iets ergs gebeurde en ja nu had ik het nodig. Ik pakte de spiegel uit mijn zak en scheen het naar de lucht alleen er gebeurde niets waarom deed de spiegel zijn werk niet? Ik dacht na als zon op een spiegel schijnt weerkaatst het. Dus als ik het hier ook doe..... Alleen er is geen zon dus het word moeilijk. Ik dacht eens goed na.... Wat zou er ook heel vel zijn en weerkaatsen. Ik dacht eens goed na en nog eens heel diep totdat ik het wist! Tuurlijk de maan (volle maan). Waarom had ik daar niet eerder aan gedacht! Maar waar was de maan? Waar is die heldere maan die hier mijn komt redden?! Wanneer was het ook al weer volle maan..... Ik besloot nog even te wachten tot de maan kwam verschijnen alleen vandaag kwam de maan niet. Ik wacht maar even tot morgen en ik viel in slaap......

VermistWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu