2 uren later..... Ik werd wakker uit me droom en lag in een kamer met een tv en een wit bed met een kastje naast mij zat me moeder op een wit/grijzige bank. Ik bewoog en probeerde langzaam overeind te komen maar ik zakte weer in elkaar. Toen ik weer in elkaar zakte keek ze naar mij met een bezorgde/angstige blik. Ze vroeg hoe het met me ging en riep een zuster dat ik wakker was geworden. Ik zei dat ik me heel erg misselijk en duizelig voelde en ik bijna niet uit me droom kon komen. Ze schrok erg dat zag ik aan haar gezicht. De zuster kwam intussen ook binnen mijn moeder liep op haar af en zei is wat ik niet kon horen wat ik alleen wel kon opvangen van het gesprek was: ja daar kunt u niks aan doen als ze in een droom zit. Toen was het gesprek afgelopen en liep de zuster naar mij toe en vroeg of ik iets wilde eten of drinken. Maar ik had geen trek en ook geen dorst het liefste wou ik slapen. Er zat een grote doek om mijn hoofd dat er pijn deed als ik er aan zat. Ik was opeens wel erg benieuwd wat er gebeurd was en vroeg aan me moeder wat er precies was gebeurd. In een keer barstte ze in tranen uit en zei: ik ik. Verder kwam ze niet mijn vader kwam intussen ook binnen met een teddy beer en gaf me het en liep naar mijn moeder om haar te troosten. Ik bekeek de teddy beer van alle kanten en zag toen een briefje aan de teddy beer hangen op het briefje stond: Lieve San hoe gaat het met je? Herken je me nog ik ben het je bff je kreeg een flinke dreun namelijk. En kan ik vanmiddag op bezoek komen? Hvj x-x-x Lizzzzz. Ik kreeg tranen in mijn ogen wat lief ze had ook een apje gestuurd en daar had ze uitgelegd waarom ze vandaag niet kon komen behalve s'avonds. 1. Van school want daar moest ik per se heen. 2. Van mijn ouders die zeiden dat je rust nodig had (dat snap ik maar ik wil je zo snel mogelijk zien.) 3. Ziekenhuis wou me vast niet binnen laten. Ik snapte het helmaal en stuurde een apje: heej lieve Lizzz van me ja van mij mag je komen alleen weet niet of ik dan slaap Xxx ik snap je helmaal school laat je niet zomaar vrij. Xoxo San. Verders stuurde ik nog een paar apjes aan vrienden en vriendinnen dat het beter met me ging. Verders had ik niet veel te doen niemand reageerde terug omdat ze allemaal op school zaten en tv kijken had ik geen zin in. Dus ik ging maar even slapen en was nu toch niemand in de kamer waar ik zat. TOT MORGEN PEOPLE! ging ik slapen en ging het licht uit.
JE LEEST
Vermist
RandomDeel 1: Sanne is een meisje die veel problemen veroorzaakt thuis. Het begon met een boek die ze kreeg op haar 13e. Ze kreeg het boek van haar oma. Ze mocht het niet laten zien aan de buiten wereld. Ze leest het boek en besluit op jacht te gaan en he...