Pechdag

107 5 3
                                    

Mijn wekker ging ik drukte de wekker uit en ging naar onderen. Daar maakte ik een snel ontbijtje en ging naar school. Ik voelde me iets beter dan gisteren ik had geen griep meer. Van mijn moeder mocht ik nog niet naar school maar mijn vader kreeg haar zo ver. Ik stopte het boek van oma in mijn tas en fietste weg alleen onderweg gleed uit met een pijnlijk gezicht stapte ik de fietst weer op en ben ik door gefietst. Toen ik op school aan kwam ging net de bel. Ik zette mijn fiets snel in het hok en ging rennend de school in ik kwam net niet op tijd. Ik was vergeten dat we van de stomste leraar van de school vandaag les hadden. JEEJTJE, MIJN DAG KON NIET MEER STUK EERST GLEED IK UIT EN NU AL TE LAAT OP SCHOOL! Ik ging stil zitten ik hoopte dat Mr.Stein het niet door had. Maar hij kwam naar me al naar me toe. Hij stond ook nog wel met de rug naar me toe. net dat hij ogen in zijn achterhoofd had bah griezelig. Ik noem hem altijd Mr.Einstein omdat ik hem altijd raar vindt en hij geeft geschiedenis, wiskunde en al die saaie en gekke vakken ook vindt hij dingen uit zegt hij altijd. Laatst nam hij een heel gek rond ding mee en zette het op iemands hoofd iewww! Creapy! Ik kneep me ogen samen en hij kwam langzaam naar me toe. Hij vroeg waarom ik zo laat op school was. Nog steeds met dichtgeknepen ogen gaf ik antwoord dat ik gevallen was. Ik deed me ogen open en zag Mr.Stein met grote ogen kijken. Wat was er nou weer aan de hand dacht ik. Maar hij liep alweer naar voren naar het bord en tekende een hele som uit. Ik vroeg wat er aan de hand was aan me vriendin. Mijn vriendin zei dat ik een grote schram op me voorhoofd had. Ik zei dat ik was gevallen van me fiets en dat het een ongeluksdag is vandaag. Mr.Stein draaide zich om Sanne hoe moet je dit uitrekenen. Ik zag een hele som op het bord en werd duizelig. Ik viel bijna van mijn stoel maar ik gaf er antwoord op. Mijn vriendin zag dat ik wat een bleek gezicht had en zei: GAAT HET OMG JE BENT HELMAAL WIT! Iets te hard had ze dat gezegd want Mr.Stein draaide zich met een ruk om. Ik zei dat ik me niet zo goed voelde en vroeg of ik naar de wc mocht. Hij zei dat ik de les al genoeg had verpest maar hij geen kots in het lokaal wilde dus liet me naar de wc gaan. Ik voelde me niet 100% dus ik ben naar huis gegaan. Ik kwam daar en me ouders hadden vrij genomen maar waarom? Ik kwam thuis en toen kwam me moeder met een bezorgde blik en zei: OW SCHATT GAAT HET GOED JE ZIET WAT BLEEKJES! Ik zei dat het goed ging maar en dat ik maar naar boven ging. Me vader riep me nog achterna dat we nog moesten praten van gisteravond. Maar ik ging al naar me kamer ik liep de kamer binnen en plofte op me bed. Ik was eerlijk gezegd best moe dus ik schreef een briefje met: IK BEN MOE IK GA SLAPEN STOOR NIET! Die plakte ik op me deur en viel meteen in slaap.

VermistWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu