Vriendin

195 5 3
                                    

Ik werd s'morgens wakker ging me omkleden en propte daarna snel een broodje in mijn mond. En ging naar mijn vriendin. Het was vandaag zondag een van de saaiste dagen in de week. Dus gingen we maar even naar winkels die open waren en naar de bios. Ik vertelde haar dat ik dit weekend een beetje raar en gek in me kop was. Maar ik zweeg over dat ik probeerde zelfmoord te plegen. Dat mocht ze natuurlijk wel weten maar dan ging ze zich erge zorgen over mij maken. En dan hing ze vast steeds aan mijn arm en kwam ik niet van haar af. We zijn namelijk al 9 jaar vriendinnen al vanaf de basisschool. We liepen altijd met de handen gearmd en liepen dan tegelijk in de maat. Veel zeiden dat we dan net tweeling / zussen leken. We waren samen een grappig en irritant duo. En af en toe druk en boos. We waren een keer zo boos op de juf. Omdat we uit elkaar werden gehaald we waren te irritant 😂 en mochten niet meer naast elkaar zitten! Ik was boos en leerde van Liz een paar vloekwoordjes zoals dombo, poephoofd. JA STTT IK WEET HET TOEN WAS DOMBO EN POEPHOOFD EEN SCHELDWOORD! Ik sloeg meer en dat leerde ik Liz weer. Nou slaan zal ik het niet noemen want ik kon nooit zo hard slaan en snel. Maar dat was logische als je op de basisschool zit in groep 3. We moesten dan allebei op de gang wachten tot we rustig waren. Zo kwam ik toch altijd weer naast Liz te zitten.😏Hahaha dat waren mooie tijden...... Ineens hoorde ik een harde stem: HOUD DE DIEF HOUD DE DIEFFFFF! Ik kwam in een keer terug op de aarde en ik zag de dief heel snel op me af lopen hij had een mes in zijn hand met een tasje. Ik probeerde hem tegen te houden maar toen BAF! ik zag niks meer en proefde bloed hoorde stemmen: SANNE BEN JE OKE? OMG BEL EEN AMBULANCE! Toen was alles zwart ik hoorde niks meer zag niks meer en toen was het stil.

VermistWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu