Er waren al 3 dagen voorbij en ik was nog steeds niet wakker. Mijn lichaam voelde zwaar en ik was totaal in een andere wereld. Ik zat in een nachtmerrie waar ik probeerde uit te komen maar hoe ik ook probeerde het lukte op een of andere manier niet. Mijn nachtmerrie ging erover dat ik werd gebeten door een giftige slang en dat ik niet snel genoeg gelopen werd en dus dood ging. Ik zat in een soort coma ik kon wel in de nachtmerrie komen maar er niet uit want er waren al 3 dagen voorbij. Ik was na 5 uren nog steeds niet wakker terwijl ik vocht tegen me nachtmerrie om eruit te komen. Maar nog steeds was mijn nachtmerrie te strek tegenover mij. Ik bleef maar verder dromen over die slang en mijn dood. Plots wilde ik niet meer in coma zitten en riep dingen zoals: LAAT ME ER UIT! Ik hoorde voetstappen en voelde een hand op me schouder er hoorde een lieve stem en die zachte stem zei: Stttt het komt goed Sanne vecht tegen de droom en het komt goed! Ik kreeg een schok door me lichaam door de andere wereld en ineens wist ik van wie die stem was het was Liz! Ik wilde wakker worden en zeggen: Lizzz !!!! Maar de nachtmerrie nam mijn lichaam over en ik ging naar boven naar een andere wereld daar sloten ze me op in een soort cel. Toen zat ik vast ..... Ik riep uit alle macht maar niemand hoorde me en als ze me hoorden niemand zei iets terug ik was alleen... Ik had nog steeds het zinnetje in me hoofd wat Liz zei: stt het komt goed Sanne vecht tegen de droom en het komt goed! Ik wist het nu super zeker ik zat in een coma en kwam er niet uit. Ik bewoog me uit alle mag en begon nog eens te roepen alleen dat had ik al 5 keer geprobeerd maar niemand reageert. Opeens zag ik een schaduw lopen en de deur bewoog en kwam er een skelet binnen en wilde me doden. Ik smeekte hem en zei dat ik er alles voor zou doen alleen hij pakte een mes. De punt en het mes glansde in een het maanlicht. Tot dat er een grote schaduw voor het maanlicht kwam. De skelet rende weg en de grote schaduw liep verder ik had voor vandaag geluk maar hoelang duurde deze droom en kwam ik er wel uit. Anders was het vast mijn einde en raakte ik nooit uit de coma......
JE LEEST
Vermist
RandomDeel 1: Sanne is een meisje die veel problemen veroorzaakt thuis. Het begon met een boek die ze kreeg op haar 13e. Ze kreeg het boek van haar oma. Ze mocht het niet laten zien aan de buiten wereld. Ze leest het boek en besluit op jacht te gaan en he...