BÖLÜM_4

147 12 2
                                    

Ayrıca kitabın adını değiştirmeyi düşünüyorum fikirlerinizi yorumdan atarsanız sevinirim .

+++++


Telefonumu açıp saate baktım 10:30 'tu . Barış'ın yanına gitmemiştim . Daha doğrusu onu umursamamıştım . İstediğini yapabilirdi en fazla ölür kurtulurdum . Ayağa kalkıp Oturduğu yerde uyuya kalmış Poyraz'ın yanına gittim .

Yanına oturdum ve omzundan dürttüm . Uyanmayınca " Poyraz ." dedim ve yine omzundan dürttüm . Bu sefer biraz hareket edip gözlerini aralayabilmişti . Beni görünce gülümsedi . Bende buruk bir gülümseme verip "Poyraz benim bir kaç saatliğine dışarıda işim var çıkıcam şimdi onu söylemek için uyandırmıştım . " dedim . Yüzündeki gülümseme anında solarken " Ne işin var dışarda ? - duvardaki saate bakıp - Hem de geceleyin ." dedi . Gözlerimi devirdim ve " Bu saatte çıkmaya bende meraklı değilim . Önemli olmasa çıkmazdım ." dedim . Bişi demesini beklemeden çıktım ve arabama bindim .

CD çantasında Shawn Mendes ' in CD'sini ararken bir yandanda kulaklığımı taktım ve Efsa'yı aradım . İkinci çalışta telefonu açmıştı " Efendim Rüzgar " dedi . " Çıkacam şimdi 10 dk'ya orada olurum onu söylemek için aramıştım ." dedim . Boş CD kılıfını görünce CD yerindeki Pera'nın CD'sini çıkartıp yerine yerleştirdim . Ve CD'yi aramaya devam ettim .

"Tamam bende 10 dakikaya evin önünde olurum . Görüşürüz . " dedi . "Görüşürüz ." dedim ve telefonu kapattım . CD'yi de sonunda bulmuştum . CD yerine yerleştirip sesini açtım . Şarkının adını hatırlamama rağmen eşlik etmeye başladım .

Bir kaç şarkı değiştikten sonra sonunda kumsalın üzerindeki evlerin önündeki yolda ilerlemeye başlamıştım . " 58 numara , 23 numara , 41 numara , 12 numara ." evlerin numaralarını sayarken sonunda 12 numarayı bulmuştum . Gayet büyük, 2 katlı , hoş bir evdi . Evin önündeki arabanın arkasına arabamı yerleştirip müziği durdum ve arabadan indim ve Efsa'yı beklemeye başladım .

Efsa ve Efkan birlikte dışarı çıkınca şaşırmıştım . Arbaya yaslanmayı kesip doğruldum . " Beni iyi dinleyin . Kütüphanenin önüne gelince tam önüne değil biraz geriye park edin girişte kamera var ve ben sadece kütüphanedekileri hackleyeceğim . Kütüphanenin önüne gelince beni arayın ben girmenizi söyleyince içeriye girin .Telefonu sessize almayı unutmayın . Güvenlik görevlisini bayıltıp anahtarı alın kütüphaneye girin kitabı alıp kapıyı kilitleyip çıkın . Anahtarıda aldığınız yere geri koyun . İşiniz bitincede beni arayın içim rahatlasın ." dedi ve gülümsedi . Son cümleyi söyleyince Efsa ve ben kahkaha atmıştık ama Efkan hiç bozuntuya vermemişti .

" Emredersiniz komutanım ." demiş kahkaha atarak arabaya binmiştik . Müziği terkar oynattım bu sefer sesini biraz daha kısmıştım . Bir süre sonra Efsa bana döndü ve "Bir şey saracağım ama kızmak yok ." dedi küçük bir çocuk gibi . " Tamam kızmayacağım ." dedim . En başta biraz tereddüt etsede sonunda " Poyraz'la sen sevgili misiniz ? Bütün gün Efkan'a sanki onu öldürecekmiş gibi baktı da." dedi .

Öyle bir hızla ona döndüm ki muhtemelen yollar boş olmasa kaza yapmış olurduk . Arabayı tekrar normal haline getirdikten sonra . " Hayır sevgili değiliz daha önce bir kaç kez öpmüştü beni ama ben hiç öyle bişi düşünmedim yani ne biliyim . " dedim ne cevap vereceğini bilemez bir halde . " Kusura bakma Efkan'a öyle bakınca ben sevgilisiniz sanmıştım ."dedi .

"Eğer onunla sevgili olsaydık tüm gün onun yanında olurdum sizin değil . Ayrıca o Hakan'ın arkadaşı bu yüzden benimde sadece arkadaşım yanlış bişi düşünmeni istemem . Efkan'a neden öyle baktığı ile ilgili bir fikrim yok ." dedim . Bir şey dememişti .

NyctophiliaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin