BÖLÜM_5

118 10 6
                                    

Tekrar bölüm yayınlamanın keyfiyle dört köşeyim .Benim için uzun bir ara oldu .Sizi bilemem . Aman neyse bölüm geldi mi geldi .Multimedya da Rüzgar'ın kıyafetleri var . Herkese iyi okumalar .

+++++

"Mesela seni seviyor olmam ." demişti . Beni sevmek ? Poyraz ve beni sevmek ? İlginç bir ikili . Şaşırdım aslında ,yüzüm nasıl bir halde bilmiyorum ama birazdan büyük bir kahkaha bizi bekliyor gençler . Hadi ama beni ben istemediğim sürece kimse sevmezdi . Soğuk biriydim ben . Çok sabırsız ve asabi olduğumu da unutmamak gerek . Ayrıca bir kıza kıyasla fazla güçlüydüm . Poyraz beni seviyorsa eğer bu onun yanında fazla rahat olduğum anlamına geliyor demek .

Başımı başka bir yöne çevirdim . Gülerek tekrar ona döndüm . " Kendine daha iyi gerekçeler bul . Bu tarz şeyleri önemsemiyorum . Genelde sonunda acı çeken ben olduğum için , istediğin gibi sevebilirsin ama ... " dedim. Beni sevmesinin umrumda olduğunu sanıyordu ama çok yanılıyordu . Barış ile olanlardan sonra birini sevebileceğimi sanıyorlarsa yanılıyorlardı . "Ama?" diye sordu . Kocaman bir gülümsemeyle gözlerinin içine baktım ve " Ama asla karşılık bekleme . Ben bu - havada tırnak işareti yaparak - duygusal olaylardan ağzımın payını aldım . Bir daha öyle bir salaklık yapmayacağım . Bunu o kafana soksan iyi olur bir daha tekrarlamayacağım ." dedim ve arkamı dönüp dışarıya doğru ilerlemeye başladım .

Poyraz arkadan " Ağzımın payını aldım derken ?" diye sorunca hızla arkamı döndüm ve büyük adımlarla onun dibine kadar geldim . Fazla yakındık . Parmaklarımın ucunda yükseldim ve kulağına doğru yaklaşıp " Taciz , tecavüze teşebbüs falan ama malesef bunları ben yapmadım . Bunlar bana yapılmaya çalışılanlar . Eski ERKEK ARKADAŞIM tarafından . Capisci (anlıyor musun )? " dedim ve arkamı dönüp geldiğim yöne yürümeye devam ettim .

Bahçeye çıktım . Yağmur yağdığını sonradan farkettiğim için ıslanmıştım . Şimdi bir de eve gidip üstümü değiştirmem gerekecekti . Ofladım ve arabama binip eve sürdüm . Yol boyunca elektronik müzik dinlemiştim . Muhtemelen elektronik müzik sevmeminde tek nedeni elekronik gitar vb. müzik aletlerini çalabilmemdi . Dersleri derste dinlediğim için evde fazla ders çalışmıyordum bu yüzden ya spor salonunda ya da herhangi bir kursta oluyordum . Bildiğim diller arasında İtalyanca , İngilizce , Norveçce , Amerikan İngilizcesi , Almanca filan vardı . Diğer dillerde fazla iyi olmadığım için onları biliyorum diye saymıyordum .

Bunların yanında çalabilidiğim bir kaçtanede müzik aleti vardı. Piyano , Bateri ve Tüm gitar türlerini çalabiliyordum . Fazla hızlı öğrenen biri olduğumdan bir aylık kursların genellikle yarısında ben konuyu yalayıp yutmuş oluyordum . Örneğin klasik gitarı çalmayı sadece 10 günde kavramıştım . Öncedende annem hep bana 9 aylıkken yürüdüğümü ve anlaşılır derecede cümleler kurabildiğimi söylerdi . Küçükkende böyleymişim demekki bir şeyle uzun süre ilgilenmeyi sevmeyen biriymişim . Ne ilginç bir insanmışım ya .

Evin önüne geldiğim için arabamı park ettim ve başımla selam verip , anahtarını Vedat amcaya verdim . Cebindeki anahtarı çıkardım ve hızlıca eve girdim . Evde ayakkabıyla dolaşılmasını sevmediğimden kimseyi eve ayakkabıyla almazdım . Ayakkabılarımı çıkartıp koşarak odama çıktım . Banyoya girdim . Üzerimdekilerin hepsini bir çırpıda çıkardım ve soğuk suyu açıp kısa bir duş aldım . İşim bitince banyodan çıktım ve odama girdim .

Gardorabı açtım alttan siyah dantelli iç çamaşır takımımı aldım ve üzerime geçirdim . Siyah renge ve dantellere karşı bir ilgim vardı . Siyah üzerime fazlasıyla yapışan deri görünümlü bir pantolon çıkardım ve tek hamlede üzerime geçirdim . Üzerime fazla yapışmayan siyah V yakalı bir tişört geçirdim . Siyah deri ceketimide üzerime geçirdim . Telefonumu , anahtarı ve kulaklığımı aldım ve aşağıya indim . Ayakkabı dolabını açtım ve fazla giymediğim siyah dolgu topuk bağcıklı botlarımı çıkardım ve ayağıma geçirdim .

NyctophiliaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin