Selam genç arkadaşlarım . Yeni bölümle birlikte tekrar karşınızdayım .Karakterler de bir değişiklik oldu . Resim zaten var . Bölümler en geç 10 günde bir gelecek . Söz vermiyorum ama elimden geldiğince boş vaktimde yazıyorum bundan emin olabilirsiniz . Ve sizden teki bir şey istiyorum . Her bölüm sonu bölümün nasıl olduğu ile ilgili iyi ya da kötü bir yorum yaparsanız . Bende ona göre elimden geldiğince bir şeyler yapıcam . Oy vermeyi unutmayın . İyi okumalar .
+++++
Gözlerimi ışığa alıştırmaya çalışarak yavaş yavaş açtım . Dün akşam koltukta uyuya kalmıştım heralde . Kafamı hızlıca kaldırınca başım bir şeye çarpmıştı . Kafanı elimle tutarak yavaşça kaldırdım ve arkamı döndüm . Efkan salağı bana sarılıp kafasını omzuma koyduğu için kafam onun kafasına çarpmıştı . Derin bir nefes aldım ve kendimi koltuğa bıraktım .Efkan'ı dürttüm ve " Kalk geri zekalı ahtapot gibi sarılmışsın . Bırakta kalkayım ." dedim .
Homurdanarak daha çok sarıldı " Lan bırak yemin ederim burnunu kırarım . " dedim . Gözlerini açtı ve " Bir uyutmadın . Al sarılmıyorum napıyorsan yap ses çıkartma uyuyacağım ben ." dedi . Kollarını çekti ve arkasını döndü . Koltuktan kalktım ve " Ben dışarı çıkıyorum sende hayvan gibi uyumaya devam edebilirsin ." dedim . Yatak odasına girdiğimde peşimden gelip " Telefonunun çektiği yerlerde dolaş . Ben uyanınca dağla ilgili birşeyler öğrenmek için otoparkın oraya ineriz ." dedi .
" 1'incisi sen zaten uyandın . 2'incisi ise arabanın anahtarlarını verir misin şehirde işim var." dedim . Spor çantamdan kazağımı ve şişme yeleğimi çıkardım . Bir şey demeden içeriye gidince üzerimdeki kazağı çıkardım ve diğerini giyerken Efkan gelmişti . Elinde sallanan anahtarı almak için uzanınca elini geriye çekti . " Öncelikle ben daha uyanmadım ve şehirde ne yapacaksın ? "dedi . Gözlerimi devirdim ve " Vazgeçtim arabayı istemiyorum . Yürüyeceğim ." dedim ve yeleğimle telefonumu alıp dışarıya çıktım .
Peşimden koşarak geldi ve " Yürüyerek şehire gidemezsin çok uzak ." dedi . " Şehire gitmicem zaten . Burada bir kaç işim var onları halledip döneceğim ." dedim . Tek kaşını kaldırdı ve " Dağın başındayız ne işin olabilirki ?" dedi . Off ya birazcık yalnız kalmak ve bir dal sigara içmek için çektiğim zahmete bak . " Evde otur otur sıkıldım . Hazır dağdayken temiz hava alayım . " dedim ve arkama bakmadan yürümeye başladım .
Klübeden biraz uzaklaşınca yeleğin cebinde sigarayı çıkardım . İçinden bir tane çıkartıp dudaklarımın arasına yerleştirdim . Cebimden çakmağı çıkarttım ve yaktım .
___
EFSA'DAN
Efkan'lar gidince mutfağa geçtim ve kek yapmaya başladım . Canım sıkılıyordu ve Hakan hasta olduğu için onunla kalmam lazımdı . Rüzgar gidince Hakan tekrar yatıp uyumuştu .
Tüm malzemeleri karıştırıp kaba koydum ve fırına verdim . Kapı çalınca hızlıca kapıya gittim ve açtım ." Merhaba Efsa . Ben Hakan'la konuşmak için gelmiştim ama müsait mi ?" dedi . " Malesef . Şu an uyuyor. " dedim . Elinde ki zarfı bana uzattı ve " Bunu ona verirsin. İyi günler . " dedi ve arkasını dönüp gitti . Zarf baya büyüktü . Merak etmiştim ama beni ilgilendirmeyen bir şeyse eğer açmam kabalık olurdu .
Zarfı sehpanın üzerine koydum ve mutfağa girdim .
___
RÜZGAR'DAN
Dağın tepesinde kendini rüzgara bırakarak uzanmak gibisi yok . Vücudum uyuştu ama olsun değer . Telefonumun çaldığını duyunca cebimden çıkardım. Efkan arıyordu . " Ne oldu ?" dedim . " Rüzgar hemen o dağın tepesinden inip klübeye geliyorsun .Zatüre olacaksın geri zekalı . 5 dakika içinde gelmezsen oraya gelirim ve daha kötü olur ." dedi . " Boş tehditler savurma geliyorum ." dedim ve kapattım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nyctophilia
Ciencia Ficción" Düzenli hayatım sarpa sarıyor ve ben ilk defa ne yapacağımı bilmiyorum . " dedim . Bana baktı ve eliyle yanağımı okşayıp " Ben ne olursa olsun yanındayım . Ölsem bile ." dedi .