BÖLÜM_2

181 18 2
                                    

Yeni bölümle karşınızdayım sizden bir ricam var okursanız oylayın yorum yapmak zorunda değilsiniz.

İyi okumalar

+++++

Hakan kapıyı açar açmaz donup kaldı "Poyraz ?" Poyraz kim be? "Abicim senin burada ne işin var?" .Hızla Hakan'ın yanına yürüdüm ,yürümez olaydım .Kim var diye bakayım derken mavi gözler beni buldu . Yukarıda allah var yakışıklı çocuk hani de bu kim ya akşam akşam .

Beni mavi gözlerden ayıran .Yine mavi gözlerin sahibi kısaca Poyraz oldu "Hakan kusura bakmayın akşam akşam rahatsız ettim sizi de . Ben seni aradım  telefonunu açmadın bende size gittim  abin 'o Rüzgar'da kalıyor artık ' dedi . Adresi verince bende buraya geldim ama eğer rahatsız ettiysem başka zaman konuşuruz ." dedi.

"Yok rahatsız etmedin içeri gelsene .-Hakan'a dönerek- Hakan o kadar gelmiş kapıda kalmasın ,-Poyraz'a dönerek - içeri gelsene." dedim .Hakan bu tepkime şaşırmış olacak ki olduğu yere çivilendi ve gözlerini büyüterek bana baktı . "Hakan çıkacak mısın kapının önünden ? Hani arkadaşın geldi ya içeri girse diyorum . Bizde tam film izleyecektik iyi ki geldin yoksa -Hakan'ı göstererek- bu bana işkence edecekti ."deyince Poyraz gülümsedi .

Hakan hala yerinde durunca benim tepen attı ve sesimi yükselterek "Hakan çık şu kapının önünden . Biraz daha yere yapışmış bir şekilde orada dikilirsen hiç hoş olmayan yöntemlerle seni oradan sökerim o yüzden sabrımı sınama ve çık oradan . Hemen !" Hakan sinirlenmiş olduğumu anlayacak ki anında kapının önünden çekilerek Poyraz'ın geçmesine izin verdi . En azından o beni biraz daha sinirlendirmeden içeri girmişti .

Hakan kapıyı kapatırken ben koltuklara yönelmiştim . Poyraz'da peşimden gelerek koltuğa oturdu , Hakan'da kapıyı kapatıp yanımıza geldi ve oturdu . Hepsi dut yemiş bülbül gibi susunca en son dayanamayarak derin bir nefes aldım ve sessizliği bozdum .

"Hakan hani diyorum ki bizi bir tanıştırsan çünkü arkadaş bizim okuldan değil galiba yani bizim okuldan olsa tanırım yani ." deyince . İkiside bana dönünce gözlerimi devirdim . Hakan daha fazla sinirlenmemi istemediği için direkmen lafa girdi .

"Bu Poyraz benim sekizinci sınıftan arkadaşım . -beni göstererek - Bu da Rüzgar altıncı sınıftan beri çok yakın arkadaşım . Şimdi orta okulda aynı okul da olmamıza rağmen neden birbirinizi tanımadığınıza gelirsek Poyraz'la biz aynı takımdaydık arkadaştık ama o kadar yakın değildik ta ki beni o adamların elinden alana kadar .Rüzgar hatırlıyor musun hani ben bir gün bizim grup çalışması için Serhat'a gitmiştim sen hastaydın yanında Handan teyze vardı . İşte o akşam ben Serhatlardan dönerken bir kaç adamla tartışmıştım tabi sonu benim için pek hayırlı olmadı adamlar benim üzerime gelirken Poyraz görmüş . O gelince adamlar ufaktan uzadılar işte ondan sonra biz Poyraz ile yakın arkadaş olduk falan dışarda görüştüğümüz için de siz tanışamadınız ." dedi .

Doğru o akşam eve geldiğinde biraz garip davranıyordu sormuştum ama cevap vermeyip geçiştirmişti . Gözlerimi Hakan'dan çekip Poyraz'a baktım "Peki . poyraz sen hangi okuldasın ?" dediğim an gözlerini benden çekip Hakan'a baktı.

" İşte bende o konu için gelmiştim . Hakan'la konuşmuştuk ama madem sordun söyleyeyim .Ben geçen sene okuldan uzaklaştırma almıştım ,müdür bir kez daha böyle bir şey yaparsam disiplin cezası alıp okuldan atılacağımı söyledi bende son gün karneyi aldıktan sonra müdürün yanına uğrayıp kaydımı ordan aldırdım . Derslerimde iyi olduğu için düşük bir liseye gitmek istemedim bu yüzden sizin okula kayıt yaptırıcaktım . Sizin okulun kayıt mevzuları biraz karışık olduğu için bende Hakan'la görüşmek istedim aradım telefonu açmadı ve şu anda buradayım." dedi.

NyctophiliaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin