BÖLÜM_12

59 7 10
                                    

Merhaba gençler . Çok uzun zaman sonra yeni bölüm geldi . Mazeretim şu ki daha yeni tatil olaylarını okul koşuşturmasını atlattım ve ailemden yazacak vakit buldum . Özür dilerim . İyi okumalar . Vote ve yorumları unutmayın .

+++++

Efkan bile şaşırmıştı . Ayağa kalktı ve odada volta atmaya başladı . Efkan'a baktım ve " Kitapta güçlerimizi nasıl geliştireceğimiz yazıyor muydu ? " dedim . Bana baktı ve " Hatırlamıyorum . Bekleyin bir bakayım ." dedi ve koşarak odasına girdi .

Etrafa bakındım ama telefonum yoktu . Ayağa kalktım ve " Ben 10 dakikaya dönerim ." dedim ve spor ayakkabılarımı giyip dışarıya çıktım . Hızlıca merdivenleri inip bekçi klübesine yaklaştım . Vedat amca bu akşam yoktu herhalde . Klübenin kapısını tıklattım . Kapı açılınca " Vedat amca buralarda mı ?" dedim . Masanın üzerinden bir kağıt aldı ve bakmaya başladı .

Uzun bir süre sonra " Bu gece sokağın başındaki korumalarla birlikte ." dedi . " Teşekkürler . İçeriden biri sorarsa Vedat amcanın yanında olduğumu söylersin ." dedim . Kapıyı kapattım ve dış kapıya doğru ilerlemeye başladım . Bir an sert bir rüzgar esince hırka giymediğim için lanet ettim . Yağmur dinmişti fakat hala nem oranını ve soğukluğunu koruyordu . Hızlı adımlarla sokağın başındaki siyah arabaya yaklaştım .

Camı tıklattım . Vedat amca camı açınca " Vedat amca ... Senin nöbetin bu akşam mıydı ?" dedim . Onaylarcasına başını salladı " Evet . Bir sorun mu var kızım ?" dedi . Başımı iki yana sallayıp " Hayır . Sadece neden güvenliği arttırmak istediğimi anlatacaktım , söylemiştim . Zaman bulamadım şimdi anlatayım dedim ." deyince " Tamam kızım içeriye gel üşütürsün orada havalar çok soğuk bu aralar ." dedi . " Tamam geliyorum ." dedim . Ben hızlıca diğer yana geçtim o sırada Vedat amcada camı kapattı .

Ben binince bana döndü ve "Anlat bakalım neymiş bu önemli şey ." dedi . Evet Rüzgar anlat bakalım olanları . Ne diyeceğim ki 'Arkadaşlarımla benim süpergüçlerim var şirketin teki peşimize takıldı ' mı ? Of .

Derin bir nefes aldım ve " Şimdi şöyle ki anlatacaklarım öyle basit şeyler değil ve ... Biraz saçma gelebilir . Evin içerisindeki Hakan hariç hepsinin ve benim bir takım ... Hastalığımız var . Ebeveynlerimizin zamanında geziye gittiklerinde yaşadıkları bir takım olaylar yüzünden . Bizimde bu tarz değişik ... Özelliklerimiz olduğu için bir şirket peşimizde . Yani bizi deneylerinde kullanmak istiyorlar . Bu yüzden güvenliği arttırdım ." dedim .

Vedat amca bana şaşırmış bir şekilde bakarken gözlerini bir kaç kez hızlıca açıp kapattı ve " Nasıl bir hastalık ya da ... Özellik ? Zararlı mı ? Yoksa iyi mi ? "dedi . Şok olmuş gibi görünüyordu . Vedat amca soru sordukça geriliyordum " Peşimizde şirket olduğu için kötü ama iyi bir yönü de yok değil . Açıkçası pek açıklayabileceğim bir şey değil böyle bilmen daha iyi . Bana güven . "dedim .

Sağ elini sol omzuma koydu ve " Ben sana güveniyorum ama ... İşte anlarsınya zarar gelsin istemiyorum be kızım . " dedi . Güven vermek istercesine gözlerimi açıp kapattım . " Söz kendimi ve arkadaşlarımı koruyacağım ." dedim ve buruk bir gülümseme yerleştirdim yüzüme . Kapıyı açmak için uzandım ve " Kendine iyi bak Vedat amca . Benim içinde kendini üzme boş bir şey için değmez ." dedim . Kapıyı açıp indim . İçeriden başıyla beni onayladı ben de el sallayıp eve koştum .

Anahtar almak gibi bir huyum olmadığı için kapıya gelince zile bastım . Kısa bir süre sonra Hakan kapıyı açtı . "Neredeydin ? Efkan bir şey buldu seni bekliyorduk ." dedi . " Vedat amcaya sözüm vardı . Onu hallettim ." dedim ve hızlıca içeriye girip çabuk ısınmak için ellerimi birbirine sürtmeye başladım . Koltuğa oturdum ve " Evet geldim . Dinliyorum ne buldunuz ." dedim . Efkan kitabı açtı ve yüksek sesle okumaya başladı " Bu bölümde size güçlerinizi nasıl geliştireceğinizi anlatacağım . Öncelikle hepiniz bu işi zihninizle yapacaksınız . Aranızda zihin kontrolü yapabilen biri varsa eğer o diğer hepinizin gücüne hükmede bilir .

NyctophiliaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin