Sooo sorry mert tegnap nem raktam fel, de rövid volt még és most írtam meg. Na meg ki is húzták a jobb felső, alsó négyes fogam, úgyhogy szenvedek, DE! Boldog vagyok mert kaptam egy voteot, és-számomra-sokan olvastátok ezt a kis mutyit. Úgyhogy köszi köszi köszi, és szurkolni nekem holnap, mert életem első németdogáján leszek túl!
Love you guys,
-V
-Mi vagyunk a táborvezetőitek. Én vagyok Greg, ő Scott, Chase, Nicola, Denise és Gemma. Ránk hallgattok, ha azt mondjuk edd meg a levest megeszed, ha azt mondjuk hogy vágd ki a tölgyfát eszedbe se jusson, mert biztos részegek vagyunk-tárta szét a karjait, majd a többiekre nézett.
-Szabályok-kezdte Chase.-Rosszul vagy, jösz, nem gyógyszerezed be magad. Ha ilyen tűzriadó van, ugyan így ide, és ne sikogassatok-tekintett végig rajtunk lesújtó pillantásokkal.
A továbbiakban nem is nagyon figyeltem, csak mikor oszlott a tömeg, és mindenki izgatott volt.
-Ömm..Soph..miről maradtam le?-kérdeztem kicsit nevetve, mert nem igaz hogy tényleg hallottam semmit!
-Ja, csak hogy ha valaki egy másik ágyban alszik arról biztos tudni fognak, és hooogy..-gondolkozott el.-ja, nincs megtiltva a pia-vigyorgott, mintha az alkohol lenne a megmentő minden elől.
-Értem. És öh..bemutatnál?
-Jaa-kapott észbe, mert a mélykék szemű és a szőke herceg nagyon úgy tűnt hogy velünk vannak.-Ő Louis, ő pedig Niall, festettszőke de nézdd el neki!-kacsintott, én meg felkuncogtam.
-Szia, Niall Horan, Greg a bátyusom-biccentett a fejével vissza miközben a kezét nyújtotta.
-Komolyan?-képedtem el. Komolyan. Hasonlítanak.-Emelia Flores-ráztam meg a kezét.
-Sokkal jobban nézek ki mint ő, nem?-szerénykedett, mire Louis olyan erősen megköszörülte a torkát, hogy azt hittem felköhög egy szőrcsomót.
-Lou Tomlinson, személyesen. Mind az összes húgom itt van-mosolygott.
-Ami nem kevés-szólt bele Sophia.-Csodálkozom hogy egyedüli fiú vagy.
-Lesz egy kisöcsim!-csillantak fel a szép kék szemei. Miért szép kék? Alig ismerem..ugh..
Bementem a házba, és mosolyogva leültem. Home alone. Elővettema könyvem, és olvasni kezdtem..volna, ha egy tök idegen csaj nem kopog az ablakomon. Kétségbeesett feje volt, beengedtem. Szőke haja volt, és szépen sminkelt arca.
-Ül..dözn..ek-lihegte mikor beesett az ajtón. Mi? Ki üldözné?
Látva az elképedt arcomat, elröhögte magát, és kedvesen végigsimított a karomon.-Viccelek! Lottie Tomlinson vagyok, BooBear hugicája.
-Hú-csak ennyit tudtam mondani. Lottie tényleg szép.
-Elvitte a cica a nyelved?-nevetett halkan, majd beljebb lépett, és helyet foglalt azt hiszem Monica ágyán.
-Nem, Lottie vitte el-vágtam rá. Ez egy kissé félreérthetően lezbikus beszólás volt, dehát ha a barátom akar lenni, el kell fogadnia úgy, ahogy vagyok.(Nem mintha az lennék)..
-Okkéé..na...-kezdett bele a mesélésbe, és órákig csak beszélt, beszélt, és dumált.-Amúgy nemsokára a bátyám meg a haverjai tábortüzeznek, kémkedni fogsz velem-mondta határozottan, én meg furcsán nézhettem rá, mert sóhajtott.-Louis soha nem mond semmit arról hogy mit beszélnek miről, ki akarom hallgatni őket-vont vállat, puszit dobott a válla felett, és kilépett az ajtón.
Charlotte. Lottie. Lotts. A frászt hozta rám azzal hogy milyen közvetlen.
-Hahó Csipkerózsika! Jelezz Houston!-csettintett a szemem előtt Yvette.
-Hm?-tértem észhez hirtelen. Kicsit elbambultam.
-Egy szőke csaj kint vár-tette csípőre a kezét Monica.
-Majd jövök-kaptam fel a pulcsim, majd kirohantam. Lottie egyből lefogott, és a szája elé emelte az ujját.
-Remélem a surranód van rajtad, mert halknak kell lennünk.
***
Ha mondta volna hogy a bozótoson akar átkelni, befújom magam kullancsirtóval, meg ilyenek, és nem térdgatyában szlalomozok a kidőlt fák között.
-Maradj csöndben. Ott vannak-dőlt neki az egyik fának, én pedig érdeklődve nyújtogattam a nyakam.
Ott volt Louis és Niall, a kreolbaba, a jólkinéző, és a pudli is. Mosolyogva beszélgettek, mi pedig mindent értettünk..