A barátom..

1.3K 79 0
                                    

Mégegy rész amivel időt húzok, és szerintem lesz mégegy, aztán ki tudja..:D Igyekszem ma sokat írni, mert kedvet kaptam hozzá, de nem terhelem a lelketek a sok infóval.. Vicc volt. De tényleg sokat írok ma, szóóval..

Már öt napja hogy Harry előkerült. Ahogy gondoltam, másnap reggel már mosolyogva ment reggelizni, aztán megkapta a lecseszést Gemmától, aki majdnem sírva üvöltött vele. Közben azt is megtudtam, hogy Nicola Liam nővére, amin meglepődtem.
Harryhez visszatérve, igazi menőgyerek lett a többiekkel együtt. A három szőke szobatársam tapad rá mint légy a falra, a többi ötszáz lány is tapad rá, szóval tiszta kényelem neki ez a tábor. Egy lehet a baja, amiért ha rámnéz, mindig szigorú lesz a tekintete. Hogy én felé sem tolom az orrom. Nem érdekel. Főleg hogy ilyen nagymenő lett.
Hiszitek vagy sem, újabb kiránduláson vagyunk. Éppen ott álltunk meg, ahol múltkor a fiúk tábortüzet gyújtottak. Behúzott nyakkal álldogáltak, Lottie pedig rám mosolygott a bátyja szorításából. Ja, nem mondtam? Lottiera rányomult egy tizenhàrom éves srác, ezért Louis el sem engedi. Milyen jó ez a testvéri szeretet. Épp összeakadt a tekintetem Zaynével, mikor valaki àtölelt.

-Mike mi a szart csinálsz?-kérdeztem oldalra hajtva a fejem, de mikor megláttam hogy nem Mike az, elképedtem.

-Nem Mike vagyok, bocsi-mosolygott szemtelenül.-Ő ott csajozik-mutatott hàtra.

-Brady, te miért vagy itt? Mike nem tudott egyedül jönni?-vettem le magamról a karjait.

-Nem bírtam nélküled-csücsörített, én meg nevetve a szájának nyomtam a tenyerem.-Gonosz vagy.

-Te meg hülye! Ne izélj màr-ráztam a fejem.

-Nem izélek, csak kérek egy puszit.

-A szádra?-háborodtam fel. Kimondhatatlanul..

-Adtál te már puszikát a számra Emelia-suttogta a fülembe.

-Ne legyél köcsög-morogtam eltolva a száját a nyakamtól. Könyörögve néztem körbe, de alig sóhajtottam egyet, már megszólalt...Niall.

-Sziasztok!-mosolygott Niall felváltva rám, és Bradyre.-Niall vagyok-nyújtotta a kezét Bardynek.-Lia barátja-mondta, nekem meg leesett az állam több okból is.

1. Miért hazudik miattam?
2. Miért azt hazudja hogy a barátom?
3. Miért azt hazudja hogy a barátom, mikor jól tudja hogy menő a táborban?

Brady köhintett, majd rám nézett.

-Tényleg?-kérdezte. Tényleg? Én is ezt kérdezgettem magamtól.

-Tényleg-bólintott Niall, mikor látta hogy komolyan mélyen a gondolataimba vagyok merülve. Aztàn megfogta a kezem, és szorosan maga mellé húzott.

Akheoendhxishssjdk!!
Oké, nem vagyok Niallbe zúgva meg ilyenek, de Niall nem csúnya, és még a fogszabàlyzó is jól áll neki. És úgy érzem hogy igazán jó barátom. Vagyis úgy barátom, hogy haverom. Mike meg Brady inkább a szép lányok haverjai, mert őket könnyen be lehet fűzni, de áá. Niall nem. Niall és a többiek, hát. Ez megható.

Brady csak úgy állt ott mint a két napos galambszar, Niall meg vállat vonva elhúzott a kezemnél fogva.

-Ezért tartozol kislány-kacsintott Niall ahogy Zayn mellé lépett.

-És nem engeded el a kezem?-ráncoltam a homlokom.

-Most mondtam neki, hogy a barátod vagyok. Hitelesen akarod vagy úgy hogy ma megint zalkasson?

-Ne gúnyolódj!-nevettem.

-Én sosem gúnyolódok!-tette a szívére a kezét.

-Csak moderál-forgatta a szemeit Zayn. Felnevettem, mire Niall bólintott.

-Ez olyan moderálás min..

-Nem beszél!-fordult hátra egy magas, barna csaj.

-Fordulj előre-rivallt rá Zayn. Hú, ha jól sejtem nincsenek jóban.

-Nyugi már-nézett rá Liam. Mindenki ismer mindenkit csak én nem..?

-Kussolj Payne-húzta fel a szemöldökét a csaj.

-Na. Előre fordul-legyeztem a csajnak, ő meg meglepődve nézett. Ahogy a többiek is.-Mi van?-néztem Niallre.

-Te visszahúzódó vagy-nézett megrémülve. Na ne szivassatok!

-Aha, öt évesen az voltam, persze-bólogattam. A csaj még mindig bámult, úgyhogy idegesen a tekintetébe furakodtam.-Föld hívja fogalmam sincs kit-integettem a szemei előtt. Észhez kapott, és a száját beharapva előrefordult.

-Ez mi volt ez az "Előre fordul"? Mint egy kutya, Lia-rázta a fejét rosszallóan Zayn.

-És az hogy "Nem beszél"?-mutattam idegesen a lányra.-Mi a neve?

-Abi-mondta Niall.

Aha, Abinek kék kendője van. Szívás.

Started with The Camp|h.s.Where stories live. Discover now