Karaoke Bar

63 3 0
                                    

Selammm

Multimedia:Kızların bara giderken giydiği kıyafetler.

İyi okumalar...

Sabah erkenden kalktım. Saat daha 06.00'dı. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra tekrardan odama geçtim. Kot şortumu ve askılı blüzümü giydikten hemen sonra da merdivenlerden indim. Mutfağa gittiğimden ağzımdan bir çığlık sesi çıktı. Batı lalala diye mırıldanarak domates doğruyordu. Çığlık attığım an bana döndü ve ağzımı kapattı.

-Sakin ol, benim Batı.

-Görebiliyorum. Kör değilim.

Batı gözlerini devirdi ve tezgâhta ki bıçak ile domatesleri doğramaya devam etti. Küçük küçük doğruyordu. Kıvanç Vuran gibi. Acaba ona mı özeniyo.

-Neden küçük küçük doğruyosun?.

-Öyle seviyorum.

-Ah tabii ya. Kıvanç Vuran'a özleniyorsun.

-O kim?.

-Kitap karakteri. Neyse. Senin gibi bir öküzün kitap okumasını beklemiyorum zaten.

-Kıvanç Varan mıdır nedir. Onu nerde görürsem öldürcem. Adımızı öküze çıkardı.

-Birincisi Varan değil Vuran. İkincisi öldüremezsin, yani biraz sıkar ve üçüncüsü o çıkarmadı ben çıkardım, öküz.

Çok sinir bozucu değil mi?. Ah, ben hergün bununla uğraşmak zorundayım. Neydi Allah'ım günahım. Ne suç işledim.

-Birincisi soyadı umrumda değil. İkincisi kaslarımı, baklavalarımı ve başka şeyleri istersen odanda gösterebilirim ve üçüncüsü öküz değilim.

-Pis sapık. Öküzsün öküz. Uyuz. Odun. Pislik.

-Of he ya. Söylenme de sucukları doğra. Domatesler bitti. Ben sofrayı hazırlıyorum.

Başımla onay verdim ve dolaptan sucuğu çıkardım. Tahtaya koydum ve doğramaya başladım. Şimdi zannediyosunuz ki ben parmağımı kesicem. Batı gelicek elimi tutucak yara bandıyla bantlicak. Çok beklersiniz... Sucukları doğradıktan sonra tavaya koydum. Biraz daha bekledikten sonra beş tane yumurtayı kırdım. İçinde ki kabukları almak için bi beş dakika uğraştıktan sonra Batı'ya yardım ettim. Herşey bittiğinde hâlâ uyanmamışlardı. Batı'ya gel işareti yaptım. Birlikte merdivenlere çıktık. Batı bana mal gibi bakarken ben odama çıktım. Hoparlörümü aldım. Batı'nın yanına gittim. Hâlâ bişey anlamamıştı. Telefonumu da çıkardım. Hoparlörü telefonuma taktım ve müziklere girdim. Get Low şarkısını açtım. Sesi de son ses yaptım. Batı sonunda ne yapmaya çalıştığımı anladı ve pis pis güldü. Şarkının ortalarına gelmiştik. Başta Bora olmak üzere hepsi kızgın kızgın bize bakıyordu. Şarkıyı durdurdum ve Batının arkasına sindim. Batı bana bakıp sırıttı ve Bora'lar döndü.

-Hepsi Defne'nin fikriydi.

-Ne?. Hayır. Yani. Evet, belki biraz ama o da bana yapmayalım demedi.

Bora bana öfkeyle bakıyordu. Kerem, Batı ve beni yicekmişiz gibi Derin gülüyordu. Sinirden dicem ama çok saçma olcak.

-Defne?.

-Efendim Batı.

-Üç diyince.

-Tamam, bir.

-Üç

Batı beni beklemeden gitti. İkiyi söylemediği için çok gerideydim.

-Lan öküz. İki niye demiyosun. Uyuzsun lan uyuzun önde gidenisin.

-Tartışmanın zamanı değil beni takip et.

Batının dediğini yaptım ve onu takip ettim. Melekler hemen arkamızdaydı. Batı hortumun olduğu yere doğru gidiyordu. Suyu açtı ve hepsinin üstüne tuttu.

-Koçum beee. Helal Batı. Kim tutar seni. Hadi. Sırılsıklam yap şunları.

Batı bana bakıp kafan mı güzel bakışı attı. Omuz silktim ve önüme döndüm.
Batı bişey demeden hemen önümüzde ki uykucuları ıslattı. Bora gidip diğer hortumu aldı. Hepsi o hortumu tuttu. Üstümüze doğru geldiler. İkimizi de ıslattılar. Hepimiz sırılsıklamdık. Kerem üstümüze geldi. Batı ve ben geri geri gittik. Sonunda havuza düştük. Batıyla ben onlara çok kötü bakıyorduk fakat onlar takmayıp gülüyorlardı. Sonunda bizde dayanamadık ve güldük. Havuzdan çıktık. Bora yanıma gelip enseme vurdu. Bende onun saçını çektim ve yere düşürdüm. Eve girdiğimiz an hemen kahvaltımızı yaptık. Herkes salona geçti. Fark ettimde. Helin burda yoktu. Telefonumu elime aldım. Helin'e gelmesini istediğimi felan söyledim. Onay veren bir mesaj attığında gülümsememi durduramadım. Mal mıyım neyim. Kapı çaldığı an oraya doğru koştum. Helin hemen içeri girdi. Selamlaştıktan sonra salona girdik. Bora'yla biraz bakıştıktan sonra koltuğa oturdu. Sıkılmıstım. Hemen ortaya bi fikir attım

- Bara gidelim mi?

Herkesden onay gelince gitmeye karar verdik. Saat daha 16:00 dı. Ve biz saat 18:00 da gidicektik. Yani iki saatimiz vardı. Kızlarla yukarı cıktık. Kıyafetlerimizi sectik. (MEDYA) Ardındam hemen duşa girdim. Yarım saate cıktıltan sonra diğerleri de girdi. Kıyafetlerimi giydim. Sacımı da kuruttum. Aynanın karşısına gecip sade bir makyaj yaptım. Maşayı alıp sarı saçlarımı dalgalandırdım. Helin de cıkmıstı duştan. Sonra sırayla herkes cıktı. Herkes tamamlandıktan daha sonra da aşağı indik. Erkeklerde hazırdı. Batı ilk yüzüme baktıktan sonrangözleri bacaklarıma kaydı. Rahatsız olduğumu belli etmek istercesine yerimde kıpırdandım. Boraya baktığımda gözlerini Helinden alamamıştı. Savas da Derine bakıyodu. Hmm hadi hayırlısı. Daha fazla beklemedem dışarı cıktık. Savaş ben ve Derin Batının arabasına bindik. Hayır niye Boranın arabası degil de Batının arabası. Her neyse. Ön koltuğu kaptığım icin bi kac saniye sevinc dansı yaptım. Sarp Ceren Kerem ve Melek Boranın arabasında gidiyordu. Heline yer kalmamıstı. Tam bizde bos koltuk oldugunu soylecekken Bora Meleki bizim arabaya yollayıp Helini kendi arabasına ve hatta ön koltuğa bindirdi. Helin gülüp oturdu. Bende gözlerimi devirip tekrardan arabaya bindim. Bara geldiğimizde igrenc bi koku vardı. Tabii ki Dalin şampuan kokusu falan beklemiyordum. Sadece Karaoke Bar olduğu icin pek de içki olmaz diye düşünmüstüm. Bir masa bulup oraya kurulduk. Sarp konuşmaya basladı.

- Ee gençler kimler şarkı söylicek?.

Benim sesim güzeldi ama söyleyemezdim. Olmazdı. Bora, Derin, Helin, Sarp ve Batı el kaldırdı. Vohoho Batı sarkı solicekmis.

- Yalnız Defnenin sesi cok güzeldir.

Meleke bakıp göz devirdim. Bilmeleri gerekmiyordu. Herkes ısrar ettikten sonra bende sarki solemeye karar verdim. Bira sahneye cıktı bir kadınla konusmaya basladı ve sonra sarkı basladı. Cem Özkan - Bilmeni İsterdim. Bu şarkıya bayılıyordum. Helinin gözlerinin icine bakarak söylüyordu. Bende bunların arasını yapmazsam. Sarki bittiginde bu sefer Derin cikti sahneye. Rihanna - Man Dawn calmaya basladı. Sesi cok güzeldi. Benim ki kadar olmasada. Biraz egoluyumdur. Sahneden indi ve bu sefer tanimadiğim biri cikti. Bi kız. Esmer bombaydı valla. Batıya bakıp soyledi. Ve sarkinin ismi Benim Ol'du. Yani Edis - Benim Ol. Demek istiyo ki bu gece benim olmaya ne dersin. Kızdan suan da nefret ettim. Hayır kıskandıgımdan degil. Sürtüklügünden. Kız sahneden inince Batıya göz kırptı. Sinirlenip konustum

-Tamam artık yeter sıkıldım ben. Gidelim mi?.

Herkes hayır dedigi icin gidemedik. Sarp fikrini degistirip söylemek istemedigini söyledi. Sonra Batı cıktı sahneye. Ve en sevdiğim sarkının melodisi kulaklarımı doldurdu. Pera - Sensiz Ben. Batı nakaratına geldiginde dayanamadım bende cıktım sahneye. Birlikte söyledik. Gözlerinin, gözlerimizin ici gülüyordu. Mutluyduk sanırım.

Arkadaşlar cok özür dilerim. Bi ara yazmayı bırakıcaktım fakat simdi yeniden basladim umarım begenirsiniz...

•••^-^•••

Uyuz Kas YığınıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin